ساحر البنات $ Magic Girls
ساحر البنات $ Magic Girls
ساحر البنات $ Magic Girls
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


ساحر,البنات,عام,شات,ديني,بنات,أغاني,رياضة,حب,رومانسي,صور,فنانين,أفلام,ريمكسات
 
الرئيسيةالماجيكأحدث الصورالتسجيلدخول
 
 


 

 الجزء الثاني من قصة أحمد ونور

اذهب الى الأسفل 
2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7022
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Empty
مُساهمةموضوع: الجزء الثاني من قصة أحمد ونور   الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Emptyالخميس أبريل 08, 2010 3:43 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



اخواني واخواتي ....


اليوم انطلاق الجزء الثاني من قصة احمد ونور وذلك حصريا علي منتدي الماجيك



اتمني ان نكون دائما عن حسن ظنكم ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7022
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الأولي   الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Emptyالخميس أبريل 08, 2010 3:49 pm

كان اخر الجزء الاول احمد بيه كان عايز يتجوز نور فهل نور هتوافق
تعالوا نشوف ايه هيحصل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




احمد : نور تتجوزيني ؟؟

نور : احمد انتا قولت ايه ؟؟

احمد : هههههههههههههه تتجوزيني

نور : طبعا موافقة ..

احمد : خلاص بشوفك ونتفق هنمشي الامور ازاي واحنا لسه علينا تلت سنين جامعة

نور : لا لا لا مش هستني تلت سنين

احمد : خلاص استني اربعه علشان انا هسقط السنة دي ههههههههههههههههه

نور : احمد بلاش تهريج لو سمحت

احمد : اكيد صحابنا لما يعرفوا هيفرحوا كتير

نور : اهاا بس مش كلهم يعني

احمد : يا ستي ما علينا عموما انا هسافر البلد ولما ارجع هكلمك علي طول

نور : خلاص بستناك ....




***********************



احمد بيجهز الشنط طبعا علشان يسافر يروح يقول لابوه ان نور وافقت طبعا الدنيا مش سيعااه ...




وعمال يقول لنفسه ياربي الامور هتمشي ازاي
انا هنزل البلد وتيجي زي ما تيجي وان شاء الله الحج مش يتعترض علي حاجة



******************



احمد نزل البلد


وهوه ماشي قابله الواد حسين



حسين : ايه دا انتا احمد إبتاعنا ؟؟


احمد : ايه ابتاعنا دي هههههههه هوه ابويا باعني ليكوا ؟

حسين : لا بجد انتا احمد

احمد : ايوة يا حسين انا احمد

حسين : انت متغير كتير يا احمد الغربة غيرتك

احمد : ايه يعم هوه انا كنت في اسبانيا هههههههه

حسين : بطل تجيب اسامي الحريم

احمد : حريم مين يابني اسابنا دي دولة

حسين : دولت ؟؟ ايه دا يااحمد بتقول كلام غريب بلاش نجيب سيرة الناس يا استاذ

احمد : غريب ايه يابني مغريب الا الشيطان ههههههههههههههههههههه يلا متعطلنيش بقي مش فاضي

حسين : حتي طريجتك في الكلام اتغيرت

احمد : انا ماشي يعم هههههههههه انتا هتشكنني في نفسي ؟ هههههههههههههههههههههه



ومشي احمد رايح علي البيت

******************************







تك تك

الحجة : جوم يا ابو احمد افتح الباب

الحج : متجومي يا وليه انتي افتحي انا بتفرج علي المصارعه

الحجة : مصارعه ايه بس جوم يا راجل شوف مين الي علي الباب

الحج : عليا الطلاج لانتي جايمة

الحجة : شوفوا الراجل عايز يطلجني

الحج : هوه انا اجدر استغني عنك يا ولية


حب الناس الكبيرة بئي ههههههههههه يطلقها من كتر ما بيحبها

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


طبعا الكل عايز يعرف ايه الي هيحصل بعد كدا



نشوووف مع بعض الحوار دار ازاي




*


**




***





****




انتظروا لقاء احمد مع الحج والحجة في الحلقة القادمة .....
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7022
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الثانية   الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Emptyالخميس أبريل 08, 2010 3:51 pm

الحلقة الثانية





وقفنا الحلقة الي فاتت لقاء احمد مع الحج والحجة




نكمل



واقف احمد علي الباب وعمال يخبط وابوه وامه يتخانقوا علي مين يفتح




احمد :افتح يابا انا احمد

الحجة : استني يا راجل لما اجوم افتح انا دا احمد

الحج : لا خليكي يا ام احمد مستريحة انا هجوم افتحلوا انا

احمد : يجدعان ارجع يعني ولا هتفتحوا

الحج : استني يا وله انا جايلك








قام ابو احمد فتحلوا الباب واحضان بقي هههههههههههههه



احمد : سلام عليكوا ياما

الحجة : وعليكم السلام ورحمة الله يابني

احمد : ازيك ياما عاملة ايه

الحجة : كويسة يابني نحمد اللله وعاملة فصوليا

احمد : ياما مش بقولك عاملة ايه اكل الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Frown(


الحجة : لا مانا لسه يااحمد مش عملت الحلو


احمد : خلاص ياما حقك عليا استاهل ضرب النار


الحجة : بعد الشر عليك


احمد : الله يخليكي ياما













وطلع احمد يغير هدومه وقال لابوه وامه انا جايلكوا تاني علشان موضوع مهم جداا




غير احمد هدومه ونزل لقي ابوه وامه علي احر من الجمر









الحج : ايه يااحمد خير

احمد : خلاص يابا انا قررت

الحج : خير انشلا

احمد : كل خير ان شاء الله

الحجة : قول يابني جلجتني

احمد : انا هتجوز ياما خلاص


الحجة : لولولولولولولولولي امينه بنت اخوي


احمد : لا لا لا ياما دا بولين ارحم ههههههههههههههه


الحجة : انسولين مين يابني


احمد : ياما بقول هتجوز واحد زملتي في الجامعة


الحج : يااحمد مش احنا جولنا هنخلص الدامعه في الجول وبعدين نحكي


احمد : مهو يابا خطوبة بس ولا اي حاجة كدا


الحج :يابني مش هتعرف تتنيل تذاكر وانت عندك في الدامعه كتب كتيرة


احمد : يابا هوه بالكتب

الحج : طيب قولي يابني هيا بنت مين


احمد : بنت ابوها وامها يابا

الحج : انتا هتتكلم جد ولا هتفضل تهرج

احمد : هوه انتا يابا يعني هتعرف حد من مصر

الحج : اها هروح اسأل عليهم في الشارع

احمد : هههههههههههههههههه يابا في مصر محدش يعرف حد

الحج : يعني هتتجوزها عمياني

احمد : لا يابا انا عارفها كويس وبعدين في خطوبة لو في حاجة هعرفها

الحج : احمد انتا حياتك اتغيرت خالص

احمد : يابا هوا انا هلاقيها منك ولا من حسنين

الحج : والمطلوب يااحمد

احمد : عايزك تيجي معايا

الحج : لا انا مش فاضي روح انتا وامك

احمد : مينفعش يابا

الحج : ليه يا واد دامك دي بميت راجل

احمد : هههههههههههههههههه ماشي يابا بس دي اصول

الحج : طيب جولهم الاربع الجاي دي الخميس الي وراه

احمد : طيب منقولهم الخميس الجاي دا ونسبنا من الاربع

الحج : لا مش فاضي الخميس


احمد : هههههههههههههههههههه ماشي يابا





هقعد معاكوا انا انهردة واسافر ليهم الصبح ...



















وفي الصبح بدري سافر احمد راجع علي مصر







وهوه في الطريق فكر يتصل بنووور


مسك الموبيل وجاب رقم نور





الا بواحدة بترد عليه بتقوله









بتقوله






بتقوله






بتقوله






هنعرف بتقوله ايه الحلقة الجاية انتظرونا ....

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7022
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الثالثة   الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Emptyالخميس أبريل 08, 2010 3:56 pm

الحلقة الثالثة







وقفنا المرة الي فاتت ان احمد كان مسافر



وقال يتصل بنور



ولكن المفاجاة ان في واحدة ردت عليه




ياتري قالت ليه ايه ؟؟؟



دا الي هنعرفوا مع بعض من خلال حلقتنا انهردة










***********************


الهاتف الذي طالبته غير متاح حاليا برجاء المحاولة في وقت لاحق




هههههههههههههههههههههههههههههههههههه معلش بئي تعيشووو وتاخدوا غيرها ..




المهممم





احمد بيفكر ياربي هي قافلة الموبيل ليه



امممممممممممممم


اممممممممممممممممممممممم




ياتري حد قفشها وهي بتيع مخدرات ؟؟



ياتري امها دخلت عليها لقيتها بتذاكر



ياتري طلبوها للجيش ؟ هههههههههههههه




المهم اهااا صحيح دي كانت قايله ليه لما بتبقي فاتحة النت بتقفل الموبيل





لازم اشتري جهاز كمبيوتر ليه



مش عيب واحد زيي يعني ابن اخو عمده بلادنا ومعنديش كمبيوتر يلهوي علي شكلي





المهم لما اوصل بقي هروحلها البيت وخلاص




المهم وصل احمد بالسلامة طبعا




ودخل محل اكسيسوار كمبيوتر



قال للتجار



احمد : لو سمحت

التاجر : ايوة اؤمر يا فندم

احمد : لو سمحت عايز لاب توب

التاجر : نوع ايه

احمد : اي حاجة مش هتفرق

التاجر : يعني في حدود كام

احمد :عادي يعني زي ميكون

التاجر : عندي حاجة زي دي تمنها 000000

احمد : اها حلو دا اتفضل

التاجر : اوكي ثواني علشان تاخد الفاتورة

احمد : مستنيك









اشتري احمد الجهاز من محل قريب من بيت نور




وقال يطلع بقي علشان يقولها علي الخبر الحلو



فكر الاول يتصل بيها علي الموبيل



يمكن يكون اتفتح



احمد : الووو

نور : ايوة يااحمد ازيك

احمد : كويس الحمد لله

نور : انتا مجتش ليه

احمد : يابنتي انا تحت العمارة

نور : عمارة مين

احمد : عمارتكوا يانور

نور : طيب انا هنزلك دلوقتي

احمد : طيب مستنيكي

وقف احمد 5 دقايق لاقي نور نازلة


احمد : حمدالله علي السلامة

نور : المفروض انا الي اقولك مش انتا الي تقولي

احمد : مهو انا وانتي واحد :$:$:$

نور : طبعا واحد :$

احمد : طيب يلا اعزميني علي اي حاجة بئي

نور : لا انا عايزة امشي

احمد : طيب يلا نمشي

نور : يلا

وهما ماشين في الطريق

احمد : وحشتني اوي يا نور :$

نور : ميرسي ربنا يخليك وانتا ....

احمد : وانتا ؟ بس هههههههههههه


نور : وانتا كمان

احمد : ربنا يخليكي

نور يعيني عاملة تفكر والتفكير باين في عنيها وتقول هوه عمل ايه

ياتري قالهم ولا قالولوا ولا عملوا ايه بالظبط

احمد : نور بتفكري في ايه

نور : لا ولا حاجة

احمد : اها قولتلهم ههههههههههههه

نور : ههههههههههه طيب لما انتا عارف بتسأل ليه

احمد : رخامة Razz

نور : طيب احكيلي ايه الي حصل

احمد : بصي ياستي روحت قولت لبويا

نور : اسمه بابا يااحمد

احمد : اها معلش لامؤخدة هههههههه

نور : لا ولا يهمك

احمد : المهم قالي انه هيجي عندكوا الاربع الجاي دا الخميس الي وراه

نور : يعني يوم الخميس هههههههههههههههههههههه

احمد : اوعي تقولي كدا قدامه يرجع في كلامه

نور : ليه هههههههههههه

احمد : هي راكبه معاه ان الاربع الي جاي دا الخميس الي وراه ههههههههههه


نور : الخميس الي جاي ؟؟؟؟؟؟؟؟

احمد : اه ليه في حاجة

نور : يابني في حاجات دانا كنت ناسية

احمد : ليه يابنتي خير في قلقتيني







نور : امممممممممممممممممم



عايزين تعرفوا نور هتقول ايه ؟؟؟


قصدي استنوني الحلقة الجاية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7022
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الرابعة   الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Emptyالخميس أبريل 08, 2010 4:00 pm

الحلقة الرابعة














انشغل بال احمد علي نور لما عرفت ان ابوه جاي الخميس ياتري



نور قلقت ليه



دا الي هنشوفوا مع بعض من خلال حلقتنا انهردة




احمد : مالك يابنتي في ايه

نور : احمد انتا عارف فاضل كام يوم علي يوم الخميس دا

احمد : اها مش كتير

نور : فاضل يومين يااحمد

احمد : وايه المشكلة يعني

نور : انا لسه مقولتش لحد عندنا

احمد : اكيد هما عارفين يعني هههههههههه

نور : وايه الي هيعرفهم هما فاكرينك صديق وبس

احمد : طيب هتعملي ايه

نور : هقولهم طبعا انهردة واقولهم علي الميعاد

احمد : ماشي

نور : مقولتليش صحيح ايه الشنطه الي معاك دي

احمد : مش انا جبت لاب توب الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Biggrin

نور : الف مبروك بس جبته ليه يعني

احمد : اشمعنا انتي عندك وانا معنديش ههههههههههههههههههه

نور : الف مبرووووك بس قولي بجد جبته ليه

احمد : علشان اعرف بتدخلي علي النت تعملي ايه

نور : هعمل ايه يعني بشوف حاجة او بشوف زميلي في الجامعة بعتينلي حاجة ولا لا ( واوقات بدخل منتدي نغمات )اكيد عارفوا


احمد : طبعا طبعا ههههههههههههههههههه


نور : طيب انا هقوم دلوقتي اروح علشان الحق اكلم ماما علشان هي الي هتقول لبابا

احمد : طيب هشوفك تاني امته

نور : هكلمك علي الموبيل

احمد : طيب يلا علشان اوصلك

















وصل احمد نور عند البيت وراح شقته الي اخدها جمب بيت نورر














طلعت نور الشقة لقيت مامتها هناك هي واختها مريم

نور عايزة تقول لمامتها لكن مش عارفة تبتدي منين

لقيت قدامها حل .....


مريم



نور : مريم

مريم : نعم

نور : عايزاكي شوية

مريم : اوك جاية

نور : بسرعه

مريم : طيب طيب في ايه

نور : بصي

مريم : قولي

نور : عارفة احمد زميلي

مريم : اها عارفاه طبعا الي كان معاكي في رحلة شرم

نور : اها هوا

مريم : ماله زعلك ؟؟؟

نور : لا لا لا مزعلنيش ولا حاجة

مريم : امال في ايه

نور : عايز يجي يخطبني

مريم : بجد ؟؟؟؟

نور : اها بجد








وفجاة







وبدون مقدمات





















تصرف غرررررررررريب من مريم
































ياتري ايه التصرف الغريب


















هتعمل ايه ؟؟؟؟




















دا الي هنشوفوا مع بعض الحلقة الجاية ...













انتظرونا ....



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7022
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الخامسة   الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Emptyالخميس أبريل 08, 2010 4:04 pm

الحلقة الخامسة

















وقفنا الحلقة الي فاتت عند حديث نور مع اختها مريم







مريم اول ما سمعت اسم احمد وقالتلها نور انه جاي يخطبها









وفجاة


















وبدون مقدمات















تصرف غرررررررررريب من مريم





















ياتري ايه التصرف الغريب


















هتعمل ايه ؟؟؟؟


























مريم : ناناه


مريم : ماااااااااااااااما


مريم : ياماما


ناناه : ايوة يا مريم مالك


مريم : نوووور جايلها عريس تحفة


نور : تحفة ؟؟؟


ناناه : بجد ؟؟ مين


مريم : احمد زميلها في الدراسة


ناناه : مبرررروك يابنتي بس اتكلمتي معاه في حاجة


نور : اها طبعا يا ماما



ناناه : في ايه ؟


نور : هيجي هوه ووالده ومامته يوم الخميس الجاي


ناناه : ان شاء الله يشرفوا


مريم : مبرررررررروك يا نور


ناناه : استني يا مريم لما نقابلهم الاول وبعدين ابقي باركي زي مانتي عايزة


نور : الله يبارك فيكوا


ناناه : ويبارلك


نور : يعني اقوله يا ماما يجوا عادي


ناناه : طبعا يتفضلوا في اي وقت







فرحت نور طبعا






ومسكت موبيلها واتصلت بااحمد





نور : ايوة يا احمد


احمد : اهلين نووووووور :$


نور :اهلين بيك في خبر حلو


احمد : ايه فرحيني


نور : قولت لماما


احمد : بجد


نور : اها والله قولت لمريم وفضحتني في البيت


احمد : معلش ههههههههههههه بس جت بفايدة


نور : اها قولتلها قالتي يشرفوا في اي وقت


احمد : طيب تمام علي معادنا بئي


نور : اوكي هخلص واكلمك بعدين


احمد : اوكي هستناكي






فضلت نور تظبطت في البيت وديكورات وافلام هههههههههههه




واليومين علي هذا الحال



يوم الاربعاء بالليل



بتتكلم هي واحمد


ومش هنحرمكوا من الحوار دا

نور : احمد


احمد : ايوة يا نور


نور : اتصلت بــ باباا ؟؟

احمد : اها طبعا وجاين بكرة ان شاء الله


نور : ان شاء الله


احمد : نور عايزة تقولي حاجة


نور : بصراحة اها


احمد : اتفضلي


نور : هوا مين الي جاي


احمد : انا والحج والحجة


نور : ماشي خلاص


احمد : نور انا مش فاهم حاجة


نور : اصل ناناه قالت كلمة غريبة جدا لمريم


احمد : كلمة ايه

نور : قالتلها مش تقولي مبروك دلوقتي لما نقعد مع الناس ونتفق


احمد : مش مشكلة خير ان شاء الله


نور : ان شاء الله


احمد : يلا انا هنزل اشتري شوية حاجات وهنجيلكوا بكرة


نور : ماشي اتصل بيا قبل متيجوا


احمد : خلاص اوك


نور : اوك


احمد : يلا سلام


نور : سلامم






نزل احمد اشتري شوية حاجات وهدية للناس الي رايحلهم بكرة





وتاني يوم




وصل الحج والحجة بالسلامة




وقابلوا احمد



واتفق احمد معاهم انهم هيرحوا الساعه 5




الساعه 4,30




ضرب جرس تليفون نوووووووووووووووور




احمد بيكلمها



احمد : نور انا جاي كمان نص ساعه


نور : خلاص ماشي

احمد :يلا سلام دلوقتي


نور : سلام



خد احمد والده ومامته وراح عند نور



ضرب جرس الباب



فتحت مريم



وكالعادة



رد فعل مختلف




لم يتوقعه الجميع






ياتري ايه رد فعل مريم المرة دي




دا الي هنشوفوا مع بعض الحلقة الجاية



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7022
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة السادسة   الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Emptyالخميس أبريل 08, 2010 4:09 pm

الحلقة السادسة












وقفنا المرة الي فاتت عند رد فعل مريم


الغريب ساعه لما شافت والد احمد ووالدته



كلنا ممكن نشوف رفين جداا



ويبقي بالنسبة لينا حاجة عادية



لكن بالنسسبة لمريم






الوضع اختلف







فمكنش رد فعلها غير انها








قالت








ماما العريس جة









ودخلتهم الصالون






وخرجت تقول لمامتها هي ونور






ان احمد واهله في برة







دخلت ريم الاوضة بتاع نور






لقيت نور بتجهز نفسهاا






مريم : نور

نور : نعم

مريم : احمد جة بره

نور : مالك في ايه

مريم : انا لا مفيش انا كويسة

نور : في ايه ؟؟

ناناه : في ايه يابنتي

مريم : ياجماعة مفيش حاجة اجهزوا انتوا بس علشان الناس الي برة

ناناه : طيب يابنتي قدمي ليهم حاجة علي ما نخرج









دا كان داخل غرفة نور





في نفس الوقت




الحج : ايه يااحمد دا


احمد : في ايه يابا


الحج : البنت الشغاله دي عارفاك منين وازاي تفتح الباب وهي بهدوم النوم



احمد : اولا دي مش الشغالة يابابا دي اخت نور ثانيا الي لابساه دا مش هدوم نور دا فستان عادي


الحجة : لا يااحمد دا عريان خالص


احمد : ياما انتي في المعادي مش بلدنا


الحجة : بلدنا هي ملها بلدنا دلوجتي مش لادة عليك


احمد : استغفر الله هوه انا قولت حاجة وبعدين احنا جايين علشان نخطب البنت مش علشان نتخانق هنا

الحج : بس ياام احمد علي منشوف


الحجة : حاضر يخويا





دخلت مريم





قدمت البيبسي




مريم : اتفضل يا اونكل


الحج : اونكل ؟؟؟؟


احمد : بتقولك اتفضل ياعمووو


الحج : يزيد فضلك يابنتي



مريم : اتفضلي يا طنط


الحجة : طنطا ؟؟؟


احمد : بتقولك يا خالتي يعني ياما


مريم : ههههههههههههههه في ايه يااحمد


احمد : مش عارف


مريم : طيب يلا اتفضل البيبسي بتاعك


احمد : ميرسي ,,, يسلموووا ايديكي يا مريم

مريم : تسلم

الحج : هي دي نور ولا مريم

احمد : لا دي مريم

الحج : والي هتخطبها نور ولا مريم

احمد : نور يابا

الحج : طيب


الحجة : واد يااحمد

احمد : نعم يااما

الحجة :هي بتكلمك كدا ليه ؟؟

احمد : بتكلمني ازاي يعني

مريم : هههههههههههههههههه لا يا طنط احمد زميل نور وانا اعرفوا من فترة

الحجة : متقولي يااخالتي الله يخليكي بلاش طنطا دي

مريم : اوك يا خالتي

الحجة : طالعه من بقك سكر

مريم : ميرسي يا طنط

الحجة : مرسي مين يابنتي وبعدين ايه حكاية طنطا معاكي

احمد : ميرسي يعني شكرا يا ماما وطنط يعني خالتوا عادي بقي ياماما افهميهم


مريم : ههههههههههههههههههههههه احمد اكسيكيوزمي :$


احمد : لا ولا يهمك يا مريم هههههههههههههه


مريم : ماما جت اهي

الحج :يا اهلا بالست الكومل

مريم : هههههههههههههههههههههههههه


ناناه : اهلين بيك يا حج منور والله

الحج : دا نورك ونور الدماعة

ناناه : اتفضلوا استريحوا

الحج والحجة : يزيد فضلك .....





بصات غريبة بين مريم ومامتها وتقريباا كدا عرفت مريم كانت تقصد ايه لما دخلت الاوضة


مريم : منور يا اونكل


الحج : هششششششش ياما تتكلمي عربي ياما تسكتي الله يخليكي


مريم : سوري يا اعموووو

الحج : ولا سوري ولا لبناني بقي اسكتي شوية خلي الناس الكبيرة تتكلم


الحجة : انا مش عارف ايه البت دي مش مبطله كلام من ساعه ما جينا


مريم : ههههههههههههههههههه طيب بعد ازنكم انا


نانااه : استني يا مريم

مريم: هبعتلك نوررر



الحج : جوليلي يا حجة

ناناه : ايوة يا حج

الحج : امال في رادل البيت ؟؟

ناناه : مسافر برة يا حج انا هنا مامتهم وابوهم

الحج : ابن الدزمة وسايبكوا لوحديكم

ناناه : بيشتغل ياحج علشان نقدر نعيش

الحج : احمد وانتا موافق انك تتجوزها بعد الي سمعتوا

احمد : مانا عارف كدا يابا من زمان وفيها ايه يعني

الحج : انا مجبلهاش علي ابني

احمد : بتقول ايه يابا

الحج : هنجوم نمشي دلوجتي

احمد : اهدي بس يابااا

ناناه : اتفضل ياحج نورت الشوية الي جتهم دول

الحج : بلا انور بلا منورش علي اخر الزمن اجوز ابني لواحدة تربية واحدة ست

ناناه : ملوش لزمة الكلام دا يا حج .












وفجأة دخلت نووووووووووووووووووووووووور








ياتري ايه رد فعل نور بعد الي سمعتوا دا ؟؟؟




ياتري احمد هيعمل ايه ؟؟؟؟؟













دا الي هنشوفوا مع بعض الحلقة الجاية ...






انتظرونا




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7022
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة السابعة   الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Emptyالخميس أبريل 08, 2010 4:13 pm

الحلقة السابعة





وقفنا المرة الي فاتت عند والد احمد لما عمل مشكلة مع والدة نور



علشان والدها مش كان مع مامتها في تربيتها



المهم نشوف بعد ما مشي احمد ووالده ومامته



دار حوار كدا هوه رخم شوية بس هسيبكوا معاه




احمد : ليه يا حج عملت كدا

الحج : اسكت يابني انتا متعرفشي حاجة

احمد : والله يابا ناس كويسين ومؤدبين

الحج : علي عيني وراسي بس انا ابني مش يتجوز واحدة تربية واحدة ست

احمد : مش عارف ايه الافكار القديمة دي

الحج : يابني الافكار القديمة دي انا اتربيت عليها وربيتك عليها ولا علشان حفظتلك كلمتين

احمد : هوه انتا كنت بتعملني ليه طلما عايزني ابقي زيك

الحج : علشان العلام نور

احمد : والي انتا بتتكلم فيه دا مش نور خالص

الحج : والله هوه ديه الي اتربينا عليه وعرفناه

احمد : خلاص انا هتصرف




ومشي والد احمد ووالدته ورجعوا البلد




في نفس الوقت كانت نور منهارة طبعا




وكان رد فعلها بعد ما سمعت الكلام رجعت تاني اوضتها وفضلت تعيط




دخلت ريم عليها




ريم : نور

نور : ايوة ياريم

ريم :مش تضايقي نفسك الي حصل حصل ودول ناس تفكيرهم كدا

نور : مكنتش متخيلة ان التفكير يوصل للدرجة دي

ريم : المهم مش تضايقي وان شاء الله هتبقي احسن من كدا

نور : ان شاء الله



احمد بيفكر يكلم ناناه


ياتري هيقولها ايه ؟؟؟



بعد الموقف الي هوه كان فيه دا اكيد كان منظره وحش وهيحاول يصلح الموقف



المهم فكر انه يكلمها بس للاسف مش معاه فونها



ويحاول يتصل علي فون البيت محدش بيرد


ونور قافلة موبيلها

وهوه توقع دا


وفي الاخير فكر انه يروحلها .....


راح احمد ووصل عن البيت



وجت في دماغة حاجة





ياتري ايه هيا الحاجة دي





هيوصل بتفكيره لحد فين





دا الي هنشوفوا مع بعض الحلقة الجاية




انتظرونا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7022
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الثامنة   الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Emptyالخميس أبريل 08, 2010 4:16 pm

الحلقة الثامنة





وقفنا الحلقة الي فاتت عند احمد




قرر انه يرجع يروح بيت نور




وفكر في حاجة وهوه ماشي




ياتري نور زعلانه مني




ياتري نور هيكون ردفعلها ايه




المهم طلع وخبط علي الباب




والمفاجاة






نور




تفتح الباب





نور : نعم

احمد : ايه المقابلة دي يا نور


نور : مبقاش في بينا غير كدا


احمد : طيب اوكي اهدي بس وبعدين نتكلم


نور : اهدي فين انتا مش شوفت والدك اتكلم ازاي مع ماما


احمد : انتي عارفه يا نور اني مليش ذمب في كل الي حصل

نور : لا طبعا ملكش ذمب في حاجة احنا الي غلطانين

احمد : انا مقولتش انكم غلطانين ولا غيروا

نور : لا قول كمان

احمد: استعفر الله العظيم طيب هتدخليني ولا هنقف نتكلم علي الباب

نور : احمد لو سمحت امشي ومفيش بينا اي حاجة غير اننا زمايل في الجامعة مش اكتر

احمد : نور دا اخر كلام عندك ؟

نور : بعد الكلام الي سمعتوا انهردة وتعب ماما بعد ما والدك مشي مبقاش في اي كلام تاني


احمد : الف مليون سلامة علي ماما وبعتذر عن الي سببته في البيت


ومشي احمد



وهوه نازل علي السلم



ندت عليه مريم



مريم : احمد

احمد : ايوة يا مريم

مريم: انا عارفة انك ملكش دخل في الي حصل

احمد : اختك مش عارفة كدا

مريم : طيب خليك مكانها وشوف انتا هتعمل ايه

احمد : انا لو مكانها علي الاقل مكنتش هقول كدا

مريم : طيب اهدي علشان خاطري وبعدين ابقي كلمها بعدين

احمد : ان شاء الله ربنا يسهل

مريم : ان شاء الله

احمد : مريم

مريم : نعم

احمد : ممكن اخد رقم موبيلك ؟

مريم : شور طبعا الرقم 0000000000000


احمد : اوكي يامريم علشان بس ابقي اطمن علي نور وعلي طنط

مريم : دونت وري المهم ابقي طمني عليك ومش تنسي تبقي تكلم نور

احمد : ان شاء الله اشوفك علي خير

مريم : وانتا بخير






ومشي احمد






راح البيت




قعد يفكر هل نور فعلا كانت بتتكلم من قلبها



هل نور مضايقه بس من الموقف والمفروض استحملها



وفي وقت التفكير رن فون احمد




والمفاجاة ....



انها ريم



ريم : ايوة يااحمد ازيك

احمد : الحمد لله يا ريم بخير

ريم : مالك صوتك عامل كدا ليه

احمد :لا مفيش حاجة

ريم : هوه انا كلمتك في وقت غير مناسب ولا حاجة

احمد : لا طبعا متقوليش كدا

ريم : طيب انا مش لسه هعرفك دلوقتي يعني قولي مالك

احمد : والله عندي مشكلة كبيرة ومش عارف احلها ازاي

ريم: طيب قولي عليها يمكن اقدر اساعدك

احمد : هوه من ناحية تقدري تساعديني فانتي تقدري


ريم : طيب ومستني ايه قولي يابني في ايه


احمد : انا روحت اتقدمت لنور


ريم : بجد الف مليووون مبروووك


احمد : لا لا مش تسبقي الاحداث الي حصل كززا ,,,,,كزا


ريم : يلهوي


احمد : لا لا الله يخليكي بلاش يلهوي فكري معايا في حل

ريم : مش عارفة

احمد : انا عندي حل بس مش عارف هينفع ولا لا


ريم : قول يااحمد انتا اخويا ونور اختي والي اقدر اعمله هعمله




احمد : اممممممممممممممم



ياتري ايه الحل






















دا الي هنشوفوا مع بعض الحلقة الجاية ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7022
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة التاسعة   الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Emptyالخميس أبريل 08, 2010 4:21 pm

الحلقة التاسعة












وقفنا المرة الي فاتت عند تليفون ريم



في ناس مش متابعة معانا من الجزء الاول




ومتعرفشي مين ريم




ريم دي زميلة احمد ونور في الدراسة وكانت معااهم في رحلة شرم



كله يتابع الجزء الاول علشان يقدر يجمع الجزئين مع بعض



نخلينا في المهم



الحلقة الي فاتت وقفنا عند مكالمة ريم



احمد كان عنده حل


ياتري ايه هو الحل ؟؟؟




نكمل المكالمة مع بعض



ريم : قول يااحمد حل ايه

احمد : تروحي عند نور وكأنك مش عارفة حاجة

ريم : وبعدين

احمد : هي هتحكيلك علي كل حاجة

ريم : طيب افرض مش قال اي حاجة

احمد : يبقي هيا معندهاش استعداد تكمل وكدا يبقي مش عايزاني

ريم :متقولشي كدا انتا عارف ان نور بتحبك وانا متأكدة من كدا

احمد :مهو بعد الي حصل اكيد النفوس اتغيرت يعني

ريم: ولا يعني ولا مش يعني انا هروح واكلمها

احمد : لا مش تقولي ليها حاجة شوفيها هيا هتقولك ولا لا

ريم : خلاص زي ما تحب

احمد : وابقي عرفيني عملتي ايه بعد متخرجي من عندها

ريم : خلاص اوك هروح ليها انهردة

احمد : دلوقتي يا ريم

ريم : خلاص ماشي





قفل احمد مع ريم




وريم قالت تتصل بنور قبل متروح ليها




اتصلت بنور



ريم : ايوة ازيك يا نور

مريم : الحمد لله كويسة بس انا مريم مش نور

ريم : اهلا يا مريم امال فين نور

مريم :نايمة شوية

ريم : طيب اوك لما تصحي قوليها اني اتصلت بيها وهعدي عليها كمان شوية

مريم : اوك حاضر




وقفلت معاها




فكرت ريم انها كانت معجبة باحمد ونور اخدته منها ومش هتنسي يوم مكان معاها في المستشفي



وكان خايف عليها



قالت فرصتي اني ارجع احمد ليا






**************



احمد بيفكر ياتري ريم راحت ولا لسه




ياتري نور كويسة ولا تعبانة ولا فيها ايه دلوقتي




******************



مريم بتكلم نور عن مكالمة ريم




مريم : نور

نور : ايوة



مريم : في واحدة اسمها ريم اتصلت بيكي



نور : ليه خير في حاجة



مريم: بتقول انها جايلك كمان شوية



نور : ودي عايزة ايه هيا كمان



مريم : مش عارفة مش قالت بس لما تيجي نعرف



نور : هنشوف اصل الحكاية ناقصة يعني



مريم : في ايه



نور : اصلها تقريبا كدا والله اعلم كانت بتحب احمد



مريم : نعم ؟



نور :من ايام رحلة شرم وانا حسة بكدا وحاولت توقع بينا



مريم : توقع بينكوووا !!!!!!!



نور : اها



مريم : ربنا يدي كل واحد علي قد نيته



نور : لما تيجي نشوفها يمكن تكون كويسة وجاية تطمن عليا


******************

باب بيت نور بيخبط

مريم راحت تفتح الباب




مريم : ايوة مين حضرتك

ريم : انا ريم صحبة نور



مريم : اهلا يا مريم اتفضلي


ريم : ميرسي يا قمر


مريم : انا صحيت نور وقولتها انك جايلها


ريم : تسلملي يا حبيبتي


مريم : اتفضلي





*********




دخلت ريم الصالون وقعدت تفكر هتقول لنور ايه ؟؟؟




وفجأه دخلت عليها نور




نور : ازيك يا ريم


ريم : الحمد لله كويسة يا وحشة يالي مش بتسألي


نور : يعني انتي الي بتسألي من يوم مخلصنا من شهرين
وانا معرفشي عنك اي حاجة

ريم : اصلي مكنتش فاضية والله


نور : ولا يهمك المهم اخبارك ايه


ريم : اهي ماشية الحمد لله


نور :الحمد لله


ريم : اانا قولت اجي اطمن عليكي واقولك تخرجي معانا انهردة


نور : معانا؟؟؟


ريم : اها انا واحمد


نور : احمد مين؟؟


ريم : هههههههه هتعملي مش عارفة احمد ونسياه ؟؟


نور : مهو استحالة يكون احمد الي انا اقصده


ريم : لا هوه قالي تعالي نخرج انهردة شوية


نور : والله ؟


ريم : اها متيجي معانا ؟


نور : مبحبش اكون عزول والله


ريم : لا ولا عزول ولا حاجة انتي اختنا بردوا


نور : طبعا معلش يا ريم انا مش قادرة اقعد هقوم انا ونبقي نتقابل وقت تاني


ريم: اوك انا اصلا كنت ماشية


نور : نورتي يا حبيبتي الشوية الصغيرين دول



ريم : اشوفك علي خير




******************







خرجت ريم من شقة نور وهي فرحانة اوي لانها حست ان نور اضايقت من احمد






وكدا تبقي باظت























ولكن المفاجأه في تصرف مريم ....






















ولانها كالعادة صحابة مفاجاة يومياتنا















فانتظرونا الحلقة القادمة ......
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7022
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة العاشرة   الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Emptyالخميس أبريل 08, 2010 4:26 pm

الحلقة العاشرة









وقفنا المرة الي فاتت عند المفاجاة الي المفروض هتعمليها مريم



ولانها بنت طيبة وعلي نياتها



كلمت ريم بعد ما نزلت من عند اختها علي طول




اخدت رقم موبيلها من المكالمات المستلمة




واتصلت بيها





مريم : مساء الخير يا ريم

ريم : مساء النور مين ؟

مريم : انا مريم اخت نور

ريم : اهلا مريم خير في حاجة

مريم : ايه الكلام الي انتي قولتيه لنور دا

ريم : قولت ايه

مريم : انا كنت واقفة برة وسامعه كل الكلام

ريم : كلام ايه يا بنتي مالك

مريم : انا عارفة ان احمد مش كلمك ولا قالك حاجة

ريم :اهدي بس يا مريم انا مش عارفة افهم منك حاجة

مريم : يعني انتي عايزة تفهميني انك متعرفيش الي حصل

ريم : لا معرفشي طبعا

مريم : اوك خلاص

ريم : كل الي حصل ان احمد كلمني وقالي تعال نخرج

مريم : خلاص اوك انا هقفل معاكي واتصل باحمد

ريم : تتصلي بااحمد !!!!

مريم :ايوة ايه المشكلة يعني

ريم : لا مفيش مشكلة بس ياريت مش تقوليله اني كنت عندكوا

مريم : لا انا مش هقولوا كدا

ريم: امال هتقوليلوا ايه

مريم : هقولوا هخرج معاك انا بدل نور اصلها مش قادرة مش انتا خارج مع ريم بردوا

ريم :لا يا مريم

مريم: مش دا الي حصل ؟؟

ريم : ايوة دا الي حصل بس انا مش عايزة احمد يعرف اني جيت عندكوا وقولت لنور كدا

مريم : اوك خلاص يا ريم انا هتصرف

ريم : بس بلاش تكلمي احمد

مريم : ههههههههه اوك مش هكلمه

ريم :متشكرة

مريم : سلام









****************************






فكرت ريم في كلام مريم مش لقت قدامها غير انها تسبق وتتصل باحمد تقوله

كلمت احمد

احمد طبعا شاف اسمها

ريم : ايوة يااحمد

احمد : ايه يا ريم علمتي ايه

ريم : مفيش يااحمد

احمد : مال صوتك عامل كدا ليه

ريم : بقول لنور احمد كلمني وقالي تعال نخرج نور علشان هي مضايقة شوية اتخانقت معايا وزعقتلي هيا واختها

احمد : وانتي تقوليهها كدا ازاي بس يا ريم

ريم :انا كنت عايزة اخرجكم علشان تعرفوا تتكلموا مع بعض وتتصالحوا

احمد : معلش اهدي طيب وبطلي عياط وانا هتصرف

ريم : ماشي انا هروح دلوقتي وهكلمك بالليل

احمد : اوك ان شاء الله





*******************

قفل احمد معاها

وبعد ثواني التليفون رن


مريم


احمد : ازيك يا مريم

مريم : كويسة

احمد : ونور عاملة ايه

مريم : زي الفل بس انتا بتسأل عليها ليه

احمد : ايه يا مريم مالك

مريم : بس بقي بلا مريم بلا بتاع كفاية عليك ست ريم

احمد : مريم فهميني تقصدي ايه

مريم : بص يااحمد انا بكلمك دلوقتي مش علشان اكلمك عن حد

احمد : امال في ايه

مريم : علشان اقولك انا كنت الاول بقول انت مش ليك زمب في اي حاجة

احمد : ايوة

مريم : ودلوقتي بقولك احنا ملناش زمب في اي حاجة ياريت تبعد عن نور وبلاش تكلمها تاني ودي اخر مرة هكلمك فيها

احمد : مريم وايه خلاكي تقولي كدا

مريم :لان هوه دا الي لازم يتقال

احمد : اوك يا مريم

مريم : سلام







*************




كدا بقي باظت




زي ما كانت عايزة ريم بالظبط





المهم بالليل اتصل ريم باحمد



احمد : ايوة يا ريم

ريم : ريم ايه مالك

احمد: مريم كلمتني وقالتي كزا كزا كزا

ريم : احمد هما بيعملوا فيك كدا ليه

احمد : بس يا ريم مش ناقصة والله

ريم : يعني المفروض انك تعادي اهلك وتتخانق معاهم علشان يستريحوا

احمد: يابنتي ملوش لزمة الكلام دا

ريم : امال انهي كلام ليه لزمة تقدر تقولي

احمد : ريم انا مخنوق ومش عايز اتكلم في حاجة

ريم : يااحمد الي مش عايزك زي مانت ميبقاش عايزك اصلا

احمد : صح كلامك

ريم : وبعدين مش تتخنق ولا حاجة

احمد : لا هنزل اتمشي شوية وهبقي كويس ان شاء الله

ريم : طيب اجي معاك

احمد : لا الجو لليل بلاش تنزلي دلوقتي


ريم : لا هنزل اصلا عايزة اشتري شوية حاجات

احمد : طيب خليها مرة تانية

ريم : لا دلوقتي عايزة اطمن عليك

احمد : اوك ماشي





******************





نزل احمد يتمشي وقابل ريم واتمشوا سوا شوية



ريم قالت لاحمد احنا لسه قدامنا شهر علي الاجازة متخلص تيجي اعملك اشتراك بكرة في النادي
وطبعا علشان يخرج من المود دا واقف

وبكرة هيروحوا النادي





**************




بعد الظهر




احمد كان نايم ضرب فونه وريم بتقوله انا تحت البيت انزل علشان نروح نعمل الاشتراك

قالها طيب شوية علي مصحي انا لسه نايم

بس اصرت علي انه ينزل فقلها طيب هغيرهدومي وانزل


****************

ريم : ايه يا استاذ كل دا نوم

احمد : معلش يا ريم والله مش نمت الا الصبح

ريم : ولا يهمك يلا بقي نروح النادي

احمد : يلا







*********************





وهما داخلين النادي



واحدة قابلت ريم



وقالتها حاجة غريبة اوي



ياتري ايه هيا الحاجة دي ....




دا الي هنعرفوا مع بعض الحلقة الجاية





انتظرونا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7022
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الحادية عشر   الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Emptyالخميس أبريل 08, 2010 4:28 pm

الحلقة الحادية عشر












وقفنا المرة الي فاتت عند ريم وهي داخلة النادي





قابلت واحدة صحبتها






وقالت حاجة غريبة





تعالوا نشوف الحوار مع بعض




ريم قابلت ياسمين وهي داخلة




وياسمين بدأت كلام معاها




ياسمين : اهلا ريم ازيك

ريم : الحمد لله كويسة ازيك انتي يا ياسمين

ياسمين : الحمد لله كويسة

ريم : اها صحيح اعرفك احمد ودي ياسمين صحبتي

احمد : اهلا ياسمين فرصة سعيدة

ياسمين : انا اسعد بس مقولتليش احمد يبقي مين ؟

ريم : خطيبي

احمد : !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ياسمين : بجد الف الف الف مبرووك يعني بقينا زي بعض انا كنت هتصل بيكي اعزمك علي خطوبتي يوم الخميس تجيبي احمد وتيجي

ريم : ان شاء الله طبعا هنيجي ولا عندك مانع يااحمد

احمد : نعم !!!

ريم : هههههههههههه طبعا بهزر احمد معندوش اي مانع

ياسمين : خلاص هستناكوا والف مبروك يا ريم والف مبروك يااحمد



ومشيت ياسمين




واحمد لحد بعد ما مشيت مش مستوعب الموقف



دار بينهم حوار كدا


تعالوا نشوفوا مع بعض


احمد : ايه الي انتي قولتيه دا يا ريم

ريم : بهزر معاك
احمد : تهزري معايا تقولي لواحده صحبتك ان احمد خطيبي

ريم : مش تشغل بالك عادي احنا ممكن نهزر كدا

احمد : طيب لو سمحتي مش تدخليني في هزارك تاني

ريم : اوك حاضر متزعلش كدا بس

احمد : ماشي

ريم : يلا نطلع نخلص الورق بتاع النادي


احمد : يلا














***************************














دخلوا يخلصوا ورق الاشتراك بتاع احمد






وريم استاذنت احمد انها تعمل فون برة لحد ما يخلص






ريم بتتصل بياسمين في الفون




ريم : ايوة يا ياسمين

ياسمين: تمام كدا يا ريم ؟

ريم : طبعا تمام تسلملي ياحبيبتي


ياسمين : احنا بس نعرف نخدمك واحنا عندنا كام ريم


ريم : ربنا يخليكي بس عايزة النادي كله يعرف علشان الخبر يوصل لنور


ياسمين : يا حبيبتي اعتبري النادي كله عرف خلاص


ريم : ههههههههههههه ماشي يا رويترز ههههههههههههه


ياسمين : هههههههههههههههههه


ريم : طيب يلا انا علشان زمان احمد خلص


ياسمين : اوك سلام


ريم : سلام











*************************






خلص احمد الورق ونازل هوه ريم




وخلصوا كل الاجراءات المفروض ان احمد تعب وهيروح ينام




فطلب من ريم انه يمشي هوا ويخلييها هي علشان تقعد مع اصحابها




طبعا ريم رفضت وقالتوا هوصلك واروح انا كمان



احمد وافقها





وهما خارجين من بوابة النادي





قابلوا


















قابلوا









قابلوا









عايزين تعرفوا قابلوا مين



انتظرونا الحلقة الجاية .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7022
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الثانية عشرة   الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Emptyالخميس أبريل 08, 2010 4:31 pm

الحلقة الثانية عشرة








وقفنا المرة الي فاتت عند احمد وريم وهما خارجين من النادي بس ما خلصوا اجراءات الاشتراك



وهما خارجين قابلوا شخص مش يتوقع حد انهم ممكن يقابلوا




(( طبعا الكل فكر نور )))




ولكن هما قابلوا اخت نووووووووووووور





مريم





دخلت مريم وشافتهم ضحكت ضحكة سخرية كدا وسابتهم ومشيت




احمد حاول يناديها بس هيا مش ردت عليه




راح واخد ريم واراحوا ماشين





دخلت مريم النادي




وخرج احمد وريم



احمد بيكلم ريم



احمد : مش عارف البت مريم دي عقلها تعبان ولا ايه

ريم : هي كدا بتقول كلام غريب

احمد : اها اتصلت بيا وبتقولي كفايه عليك الست ريم

ريم : ههههههههههههههه ايه هوا احنا مش كفاية ولا ايه

احمد : ريم انتي زي اختي وانا بحب نور ومش عندي استعداد احب حد تاني


ريم : اوك بلاش نكلم في الموضوع الي بيضايقك دا







*******************************





ريم ماشية في النادي واحدة جت كلمتها



الواحدة دي



ياسمين





ياسمين : مرررررررررريم

مريم : ازيك يا ياسمين

ياسمين : الحمد لله تمام

مريم : يارب علي طول

ياسمين : وانتي اخبارك ايه

مريم : كويسة الحمد لله

ياسمين : ونور اخبارها ايه

مريم : كويسة الحمد لله

ياسمين : دانا كنت هتصل بيكوا انهردة

مريم : مش بعادة يعني هههههههههههههههه

ياسمين : لا مهو في مناسبة

مريم : خير ههههههههههههه

ياسمين : طبعا انتوا راييحين الخطوبة بتاع احمد وريم


مريم : احمد مين وريم مين هههههههههههه


ياسمين : زمايل اختك في الجامعة

مريم : استني استني ريم واحمد ؟؟

ياسمين : اها

مريم : لا والله محدش قالنا ولو حد قالنا احنا مش هنروح

ياسمين : ليه بس دي صحبه اختك اوي واكيد اختك هتروح

مريم : معتقدش

ياسمين : مش عارفة بس لو عرفتي معاد الخطوبة امته اي حد فيكوا يتصل بيا يقولي

مريم : اوك ان شاء الله









**************************






صدمة لمريم





ياتري تقول لنور ؟؟؟




ولا تخبي عنها ؟؟؟





المهم فكرت انها تروح احسن





خرجت تاني من النادي





وهتروح البيت






**********************




احمد وريم وصلوا عند بيت احمد




احمد : انا هطلع انام شوية وبعدين هبقي اخرج بالليل

ريم : خلاص كلمني اول ما تصحي من النوم

احمد : اوك اول مصحي هكلمك

ريم : اوك ماشي

احمد : سلام


ريم : سلام

طلع احمد


فكر انه يكلم نووووور


بس ياتري هيبقي رد فعلها ايه


بس هتكلمه كويس ؟"


ولا الامور هتتقعد اكتر

المهم اخد قرار انه يكلمها


اتصل بيها علي الموبيل




الفون رن مرة واتنين وتلاته ومش بترد ...




قلق احمد علي نور بس طبعا مش هينفع يروح في ظل الظروف دي




قال يكلم مريم ....



وبالمرة يعاتبها علي ضحكة السخرية




الي عملتها وهي داخلة النادي دي


اتصل علي تليفون مريم


الفون رن مرة

وفي التاني

مريم : ايوة خير في حاجة ؟؟؟

احمد : مش كدا يا مريم هدي نفسك شوية

مريم : وانا هادية حد قالك اني متعصبة ؟؟

احمد : علي فكرة انا كنت انا وريم

مريم : مش عايزةاعرف حاجة عنكوا

احمد : اوك بس نور عاملة ايه

مريم : وانتا مالك ؟

احمد : مبحبش حد يكلمني كدا !

مريم : احنا بيئة متتكلمش معانا وتنزل من مستواك

احمد : انا مش هكلمك دلوقتي في حاجة

مريم : ولا تكلمني بعد كدا تكلمني بتاع ايه


احمد : اوك زي ما تحبي ...






**********************





احمد فضل يفكر ياتري ليه مريم بتعمل كدا




وبتكلمه وحش



المهم هيبان مع الوقت




******************






ريم اتصلت بياسمين




ريم : ايه الاخبار يابنتي
ياسمين : تمام هههههههههه قولت لمريم كل حاجة

ريم: بجد ؟؟؟؟

ياسمين : اها والله

ريم : والله برافوا عليكي

ياسمين : علي الله تيجي بفايدة بس

ريم : احنا بنعمل الي علينا

ياسمين : طيب واشمعنا دا يعني مانتي قدامك النادي مليان شباب

ريم : القلب وما يريد بئي

ياسمين : ماشي يا شادية ههههههههههههه هنجوزك عبدالحليم

ريم: يلا يابت شوفي انتي راحة فين

ياسمين : اوكي يلا سلام





*************





روحت مريم البيت




ياتري هتقول لنور ؟؟؟




ولا مش هتقولها
































دا الي هنعرفوا مع بعض الحلقة الجاية ..

















انتظرونا ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7022
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الثالثة عشر   الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Emptyالخميس أبريل 08, 2010 4:35 pm

الحلقة الثالثة عشر








وقفنا المرة الي فاتت عند مريم


ياتري هتقول لنور ولا لا



المهم قررت انها تدخل تقول لنور



دخلت مريم علي نور



مريم : ازيك يا نور عاملة ايه

نور : !!!!!

مريم : نوور

نور : ايوة يا مريم سوري معلش

مريم :لا ولا يهمك بس كنتي سرحانه في ايه

نور : بصراحة احمد وحشني

مريم :ويوحشك ليه دا ؟

نور :عايزة اطمن عليه

مريم : سيبك منه بقي يا نور وكفاية لحد كدا

نور :مريم انتي ليه غيرتي كلامك

مريم : انا فهمت الشخص دا علي حقيقته

نور : احمد مش وحش يا مريم

مريم: لا وحش

نور : ايه خلاكي تقولي كدا

مريم : انتي عارفة انا شوفت الاستاذ احمد انهردة

نور :وبعدين

مريم :كان بيعزم اصحابه في النادي علي خطوبته بريم


نور : خطوبته بريم ؟؟؟؟؟

مريم : ايوة

نور :!!!!!!!









في نفس الوقت



احمد كان بيفكر يكلم نور لانها وحشته





وعايز يطمن عليها






بس خايف من كلام مريم احسن تكون نور هي كمان فاهمة غلط






المهم وصل لقرار مهم جدا انه ينام




ههههههههههههههههههههههههههههه





خد نفسه ودخل نام




بعدها بحوالي عشر دقايق






رن موبيل احمد










والمفاجأه



















نووووور





نور : مبروك يااحمد

احمد : ازيك يا نور عاملة ايه

نور : كويسة الحمد لله

احمد : مبروك علي ايه

نور : علي الخطوبة السعيدة

احمد : خطوبة ايه مش فاهم حاجة

نور :ياااااااااااه للدرجة دي ؟؟

احمد : درجة ايه وسلم ايه انتي بتتكلمي عن ايه يا نور

نور : لا ولا حاجة يااحمد انا بس حبيت اباركلك

احمد :وربنا مانا فاهم اي حاجة

نور : انتا احسن واحد تعمل مش فاهم يااحمد

احمد :نور بلاش الاسلوب دا وخليكي صريحة

نور : احمد انتا اخر واحد ممكن تتكلم عن الصراحة

احمد : ليه ان شاء الله كنت كدبت عليكي في حاجة

نور : لا خالص انتا تكدب ؟؟؟؟ينهار

احمد : بلاش اسلوب الاستهزاء دا

نور : احمد انتا تستاهل اكتر من كدا

احمد : هوه انتي متصلة بس علشان تقوليلي الكلمتين دول ؟

نور : كان نفسي اقدر اقولك اكترمن كدا

احمد : وعلي ايه يا بنت الناس اقفلي احسن

نور :ماشي يااحمد ودي اخر مرة هكلمك بس خليك فاكر

احمد : فاكر ايه وناسي ايه انا متأكد ان في حاجة غلط

نور : ايوة الحاجة الغلط الوحيدة اني عرفتك

احمد : امممممممممممممممم


نور :مكنتش متخيلة انك تبقي كدا تلعب علي مليون خيط في وقت واحد

احمد :خيط ايه بس نوووور اناا




















اناا















اناا
















انتظرونا ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
semsema
عضو فعال
عضو فعال
semsema


عدد الرسائل : 242
العمر : 35
السٌّمعَة : 3
نقاط : 6258
تاريخ التسجيل : 09/08/2008

الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Empty
مُساهمةموضوع: رد: الجزء الثاني من قصة أحمد ونور   الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Emptyالجمعة أغسطس 13, 2010 4:20 am

كملها بقى هنستنى اكتر من كده الجزء الثاني من قصة أحمد ونور Icon_study
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الجزء الثاني من قصة أحمد ونور
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ساحر البنات $ Magic Girls :: الروايات و القصص :: القصص-
انتقل الى: