ساحر البنات $ Magic Girls
ساحر البنات $ Magic Girls
ساحر البنات $ Magic Girls
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


ساحر,البنات,عام,شات,ديني,بنات,أغاني,رياضة,حب,رومانسي,صور,فنانين,أفلام,ريمكسات
 
الرئيسيةالماجيكأحدث الصورالتسجيلدخول
 
 


 

 قصة احمد ونور .. جامدة جدا

اذهب الى الأسفل 
4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: قصة احمد ونور .. جامدة جدا   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 8:17 pm

فى البداية اعرفكم بابطال القصة

احمد : شاب صعيدى بيدرس فى جامعة فى مصر
نور : بنت فرفورة مصرية واخر شياكة

نبدأ بقى القصة

(الحلقة الاولى)

احمد: لو سمحتي حضرتك...ممكن براية
نور: ههههههههههههههههههههههههههه
احمد :حضرتك بتضحكي على ايه ممكن اعرف يعني لو سمحتي
نور : مش عيب شاب في سنك يطلب براية ..ده احنا في جامعة
احمد : طيب معاكي شفرة...عشان المحاضرة هتبدأ خلاص
نور : ايييييه..ايه شفرة دي..ممكن تسكت لو سمحت
احمد : حد معاااااااه براااااااااية....او قلم زيااااااادة..ردوا
نور: انت اكيد مجنون وطي صوتك الطلبة كلها بتضحك عليك
احمديضحكوا ليه ولاد الدزمة دووووووووول
نور: خلاص خلاص انا هنقل المحاضرة وبعدين اديلك تصورها
احمد :شكرا بس انقلي كويس ..وياريت تنظمي الكراسة

(اثناء ما المحاضرة شغالة ونور شغالة كتابة واحمد د هيموت عشان مش معاه قلم)

احمد: يا انسة خطك زفت زفت..انتي مش مسطرة الصفحة ليه ...وفين التاريخ الهجري ... يادي النيلة عليا وعلى الجامعة
نور : انت مالك ومال خطي مش كفاية هديلك تنقل مني وهتعطل انا
احمد : ليه وانتي عربية اصلك علشان تتعلطي..هما البنات متعطلين خلجة
نور : انت انسان قليل الادب...وبجد مش بتعرف تكلم البنات ازاي
احمد : لأ يا شيخة والنبي المرة الجاية تبقي تجيبيلي الكتالوج بتاعك

(نور عشان رقيقة سكتت وماعرفتش ترد على احمد وانتهت المحاضرة )

اثناء خروج الطلبة من المدرج...احمد حب يستظرف بس بطريقة غبية شوية

احمد وسط حشد من الطلبة بنات وولاد
وكأنهم قطيع من المواشي
هررررررررررررررررررر...وضحكته سمعت كل اللي ماشي

(نور بتحكي مع زميلتها من كلية تانية على احمد )

نور : بصي يا هالة الولد ده....فضيحة فضيحة يعني...وحكتلها على اللي حصل
هالة : تلاقيه شاب تحفة...مش باين عليه استايل خالص..ده لابس بدلة وكرافت
نور : بس تعرفي شكله وسيم اووووي...حاسة انه طيب وعلى سجيته
هالة :اوووو...ده وسيم؟...ده مش حاطط نقطة جيل على شعره حتى..شعره منعكش جدا
نور:يا ستي سيبك
هالة: على رأيك

خلص اول يوم في الجامعة وقبل النهاية بدقايق

احمد: يا استاذة يا انسة فين المحاضرة عايز انقلها هاتيها يلا يلا بسرعة
نور : تنقل ايه يابني دي عشر ورقات غير في رسومات وجداول
احمد :ومالهم يعني عشر ورجات انتي هتخلفي وعدك ولا ايه
نور : انا مقلتش كده بس في حاجة اسمها تصوير..اسرع يعني
احمد: هههههههههههههههههه اصور ايه بخطك الزفت ده..شوفي ...زفت
نور: حقيقي انا غلطانة وكلام هالة باين عليه صح...بعد اذنك..اوف

سابته ومشيت .....وقال

احمد: عليكي يا شيخة وعلى هالة وعلى الجامعة كلتها....وبرضه خطك زي الزفت


كده الحلقة الاولى خلاص
اللى عايز يعرف باقى الاحداث يتابع الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الثانية   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 8:20 pm

الحلقة الثانية








وجه
اليوم التاني....ولسة الحياة الجامعية لم تؤثر على تلاميذ الثانوية
العامة...بس مع بلدياتنا احمد ...ماشية عكس خالص...مش عارف يتأقلم عليها


وتعالوا نشوف الايام والحياة الجامعية هتعمل ايه في احمد وهيتعامل معاها ازاي
كان ميعاد المحاضرة الساعة 8 صباحا...كان احمد واقف قصاد المدرج من 6 الصبح مش عارف ليه ونبتدي الحلقة التانية يا جامدين


احمد: ديب ديب ديب انتوا يا ناس يللي هنا...افتحوا الباب

الساعي : يا فتاح يا عليم يا رزاق يا كريم

احمد: ماترش ميا يا راجل قصاد المدرج عشان تستفتح

الساعي:يا كابتن المحاضرة لسة الساعة 8 مفيش دخول دلوقت

احمد:هدخل يعني هدخل..عليا النعمة هدخل هاااا

الساعي: قفل الباب في وشه ودخل جوا

احمد : يا ابن الدزمة انت هتضيع عليا المحاضرة شكلك

احمد: اما اروح اجيب كوباية شاي سخن مولع

الراجل: تؤمر بأيه يا فندم

احمد : شاي خمسينة بنعناع

الراجل: ايه ايه...مفيش نعناع

احمد: ومفيش نعناع ليه

الراجل : هو كده مفيش نعناع على الشاي ..النعناع لوحده


احمد :طيب هات نص كوباية شاي ونص كوباية نعناع

الراجل: خد فلوسك اهي

احمد:طب والشاي ابو نعناع فين

الراجل:اوووف

احمد:اوووف على دماغك...ابن دزمة صحيح


كان فات حوالي ساعة ونص وهو واقف في الكافتيريا عشان يشرب شاي


قرر انه يرجع للمدرج عشان يلحق مكان وبالفعل حجز مكان وخرج تاني عشان

يجيب شاي من كافتيريا تانية...ونجح انه يجيب المرة دي ..دخل المدرج وفجأة

لقى مين اعد مكانه ...مين مين مين....لقى نور فارشة كل حاجتها وبتشرب كابتشينووووووووووووووووو


احمد : بصوت لا يطاق....ايييييييييه ده يا هانم...هي وكالة من غير بواب

نور :وطي صوتك من فضلك انا بتكلم بهدوء وبأدب

احمد:هي دي طريجتي..عاجبك ولا مش عجباك

نور:طيب انا مش هقوم

احمد: هروح للعميد يجي يقومك

نور:ههههههههههههههههههه

احمد:بتضحكي على ايه يا باردة

نور: لم نفسك

احمد: شايفاني مبعتر في الارض ولا اييييييييه

نور: مش هتحضر...هههههههههههههه

احمد :عليا الطلاج لأحضر غصب عنك وعن عين اهلك....



وفجأة سمع صوت الدكتور بيناديله

نكمل الحلقة الجاية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة التالتة والرابعة   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 8:27 pm

وقف الدكتور بكل ثقة...وبص على الطلبة كلهم
من بين كل الطلبة وقعت عينه على احمد وهو مكشر

الدكتور:مالك يابني مكشر من اول السنة ليه كده

احمد :لو سمحت معاك نمرة محمول العميد

الدكتور : ههههههههههه ايوة ليه

احمد : عاوز اقدم شكوى في البت دي

نور :متقولش بت

احمد :هجول بت وستين بت كمان قومي يلا

الدكتور : بس بقى اخرس شوية يا اما هطردك

احمد : انا ...تطردني ليييييييه هاتلي مكان سعادتك

الدكتور : تعالى اعد جنبي هنا على الكرسي ده

احمد : وااه...اجعد جنبك مرة واحدة يا داكتووور

الدكتور :ايوة تعالى

وهو نازل راح وقع الكتاب بتاع نور ورمى اقلامها

راحت نور ضربته على ضهره..قال ااااااااااااه

وصوته سمع المدرج كله والكل فضل يضحك عليه


الدكتور : اطلع برا يلا...مش هتخضر المحاضرة

احمد : ابوس ايدك يا بيه انا امبارح مكتبتش والنهاردة محضرش...مين يرضى بكده يا ناس

وهو خارج رمى عينه على نور ولمح فيها نظرة عطف جميلة

بعد ما المحاضرة انتهت...نور خرجت لأ حمد

نور :بجد انا اسفة اوووي

احمد : على ايه بقى ما المحاضرة خلاص

نور : خد المحاضرة بتاعتي انقلها وانا هستناك

احمد : بجد بتتكلمي بجد

نور : ايوة مع انهم اكتر من عشر صفحات بس هستناك

احمد : متشكر يا مازمازيل نورة

نور : لأ قول نور بس احنا اصدقاء وابتسمت ومشيت

احمد عمال ينقل وعمال يقول في سره...خطها زي الزفت

بس شكلها طيبة جوي....الخط مش كل حاجة في الانسان يعني

احمد لمح نور وهي جاية وبتبتسم بخجل

الحلقة الرابعة

بعد ما الدكتور طرد احمد من المحاضرة بسبب نور


وخرج زعلان خالص ونور صالحته وقالتله خد المحاضرة انقلها

واثناء ما كان بينقلها وبيقول خطها وحش بس هي طيبة كانت هي جاية بتبتسم

نور : احمد انت خلصت المحاضرة

احمد : لأ لسة انا في اول صفحة مش عارف اجرا الكلمة دي

نور قرتله الكلمة

نور : اوكي كمل انا هستناك

احمد :لا لا انتي لازم تروحي دلوقتي عشان انتي اتأخرتي خالص

نور : طيب والمحاضرة

احمد : تتحرج المحاضرة

نور ضحكت ضحكة رقيقة جدا حركت قلب احمد الاسد

احمد : ممكن اوصلك لحد الباب...والله لحد الباب بس

نور : اوكي اوكي مفيهاش حاجة اتفضل

احمد : انتي في الجامعة هنا من امتى

نور :ايه يا احمد انا في سنك لسة اول سنة

احمد : انا عارف انا عارف

احمد : وياترى دخلتي هنا واسطة ولا ايه

نور : هههههههههههههههههه ...احمد مالك في ايه

احمد : لا بهرج معاكي

نور : تعرف انك

احمد :اني ايه

نور : طيب اوووي

احمد : وانتي انسانة محترمة اه فعلا محترمة بجد

نور : ميرسي

احمد :يالهوي ياني انا منجلتش المحاضرة بتاعت النهاردة

نور : ميرسي يا احمد على التوصيلة الجميلة دي منك

احمد : انتي رايحة فييييييييييييييييين

المحاضرة

المحاضرة

المحاضرة


وووووووواشوفكم الحلقة الجاية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الخامسة والسادسة   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 8:30 pm

وابتدي يوم جديد وا تقبلوا الأتنين الصبح



احمد:اذيك يا نور






واحد صاحب نور سلم عليها وهو واقف




احمد: امشي يا ابن الداموسة




صاحب نور:متلم نفسك يا ابني انتا




نور: خلاص يا تامر




احمد:وكمان اسمك تامر يا فرفور




صاحب نور مشي وبعدها




احمد:انتي بتسعبطيني




نور:عادي واحد صاحبي وبيسلم عليا




احمد: ومش عيب تسلمي علي واحد وانا واقف




نور:والكلام ده من منطق ايه




احمد: من منطق انك واقفة مع واحد محترم




المحاضرة ابتدت




الدكتور دخل وبدأ يشرح المحاضر




وواحده كانت جنب احمد وهو بيكتب الألم بتاعها جه علي الجاكته بتاعت احمد فا ال حبر جه علي الجاكته




احمد:ايه يا أنسة مش تحطي المك جنبك بدل ما انا ال اضربك با الألم علي وشك




الدكتور : انزل اخسلها علشان مضيعش وقت المحاضرة




احمد: ليه هو انا بلعب




نزل يغسل ال الجاكته




وطلع المحاضرة لقاهم خلصوا




احمد:ايوة قولوا كده كنتوا بتنزلوني علشان مكملش المحاضر




نور: قالت له انا نقلت المحاضرة كا العادة




وكان الورق صغير فا نور استنت احمد لما يخلصة وخلصة ومشي وسبها علشان يروح




وخلص اليوم




(الحلقة السادسة )




احمد دخل لقى اتنين اعدين مكانه هو ونور




دي كانت نهاية الحلقة اللي فاتت يا شباب




ويارب الحلقة دي تعجبكم ومطولهلكم شوية اى خدمه عدوا الجمااااااايل بس




احمد : ايه يا كابتن انت وهو انا حاجز المكان ده من بدري




انت حاجز صالة ولا بلكون




احمد : لأ حاجز حمام يا خفيف




هو انت فاكرني شاي ولا ايه




احمد : ايوة شاي ومتاخدش في ايدي غلوة كمان




انت باين عليك متعرفش الكابو هيثم




احمد : وانت باين عليك متعرفش احمد ابن عم هريدي عمدة القرية




ههههههههههههههههههههههههههه




احمد : بتضحك على ايه يا ابن الدذمة




ودخل احمد في عراك وكأنه عراك بين الديوك ونور مش عارفة تعمل ايه


غير انها جابت النوت بوك بتاعها وفضلت تضرب مع احمد




احمد : اي اي ايه يا نور دي دماغي انا


نور : سوري يا احمد مكنش قصدي بجد


احمد : اخرجي انتي برا وايه الجلم الرصاص اللي بتضربي بيه ده


نور : انا لازم اموته لازم اكسره




وفجأة




دخل الدكتوووووووووور




الدكتور : في ايه يا ابني انت وهي وهو




احمد : هجطعه




الدكتور : تقطع مين يابني ...احنا في جامعة




احمد : جامعة مش جامعة هجطعه




نور : ايوة احنا هنجطعه




الدكتور : تعالوا برا انت وهي




احمد : لأ والنبي يا داكتور الجو ساجعة برا جوي




الدكتور : اطلع بقولك




نور : يلا يا احمد




احمد : يلا ايه وزفت ايه ...هو احنا رايحين نتفسح




وطلعوا يا عيني هما الاتنين ولسوء حظ احمد انه برضه محضرش المحاضرة دي كمان




احمد : انا مروح يا نور




نور : لأ خليك اعد معايا شوية




احمد : لأ يا نور انا مروح




نور : انا عايزة اتكلم معاك




احمد : بكرا ان شاء الله نتكلم كتير...ماهو كده كده مش هحضر بكرا برضه




نور : انت بتحب الماحضرات ليه يا احمد




احمد : انا جاي مصر عشان اتعلم يا نور مش عشان اتنزه




نور : انا عارفة انك شاب مش فاضي من جواك




احمد : ربنا يخليكي يا نور




نور : اي نعم انت مش مهتم بمظرك...ومش بتسرح شعرك حلو...بس حاسة انك وسيم اووي




احمد : ماتجولي معفن احسن يا ست نور




نور : انا مش اقصد خالص




احمد : ولا تقصدي...انا جيت مصر غلط من اساسه دي مش بيئتي ولا دي حياتي




نور : انا اسفة




احمد : انا اللي اسف ....عن اذنك




وبعد ما احمد مشي نور مشيت هي كمان وكانت زعلانة جدا من كلامها معاه ولو انها مكنتش تقصد بس احمد حساس حبتين




نور حاولت تتصل باحمد عن طريق جارته




نور : الو ممكن اكلم احمد جار حضرتك




الجارة : احمد مين يا انسة




نور : احمد جارك




الجارة : اااه تقصدي حمادة ميدو مودي




نور : انتي مسمياه كده




الجارة : هو بيحبني اووي اقوله كده




نور : طيب كويس ممكن تناديه




الجارة : احمد احمد احمد احمد




احمد احمد احمد احمد




احمد : سلام قولا من رب رحيم..اختشي يا ولية على دمك بجى في حد يخبط على حد الساعة عشرة بالليل




الجارة : يووه ايه يا ميدو ..انا خضيتك ولا ايه...طيب تعالى في حضن ماما تعالى




احمد : اخلصي يا ست عاوزة ايه مني وليه بتخبطي في وقت زي ده




تليفون عاوزك




احمد : والتليفون عاوزني في ايه




هههههههههههههههه جتك ايه يا موودي يا سكر


اقصد حد عاوزك على التليفون




احمد : ابوووووووويا جراله ايه انطجي قولي




لأ لأ ده صوت واحدة




احمد : امي امي اما مالها مالها




الجارة : ده صوت جثة




احمد : ههههههههههههههههههههههه


احمد : والجثة هتتكلم ازاي يا ام مخ تاخين




تعالى ورايا يا مووودي وانا اخليها تنطق وتتكلم




احمد : طيب يا وش المصايب




نور سمعت ضحك احمد ويا جارته دي ...وقفلت السكة




احمد : الو الو ...الو الو




احمد : هههههههههههههههههههههههههه




احمد : الجثة مش راضية تنطق...ده باين كده الجثة ماتت


هههههههههههههههههههههههههههههههههه




اظن كده الحكاية ماشية زى الفل وبنزل حلقتين مش حلقة اهه




اشوف بقى التشجيع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة السابعة والثامنة والتاسعة   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 8:35 pm

(الحلقة السابعة )



وبعد ما نور كلمت احمد في التليفون...وكانت زعلانة جدا لما سمعت صوت
جارته...واحمد مكنش داري بالدنيا ساعتها ...من ساعتها احمد ابتدى يروح
الكلية وكان متخاصم مع نور بعد كلمتها الجارحة ليه...انه مش استايل وشعره
دايما منعكش....ابتدا ينتظم شوية في الدراسة لحد ما جت الامتحانات وده كان
اخر يوم في الامتحانات




احمد بيكلم واحد صاحبه عن الامتحان




احمد : امتحان ممتاااااااز سهل ميا


صاحبه : حرام عليك..ده انا مكتبتش حرف


احمد : ليه جلمك اتجصف ولا ايه


صاحبه : لأ يابني الامتحان مليان


احمد : بوي ..مليان ايه انت هتجنني


صاحبه : في ايه دلوقتي


احمد : انت طلعت اول مسألة كام


صاحبه: محلتهاش


احمد : والتانية


صاحبه : 100


احمد : حمار


احمد : طب والتالتة


صاحبه : 2000


احمد : حمار


صاحبه : يوووه


احمد : طب والرابعة


صاحبه : محلتهاش


احمد : يا حمار هما تلاتة بس


صاحبه : انت هاتعد ولا هتسافر البلد


احمد : لأ هسافر انا مش ليا حد هنا




ولسة بيدور وشه....قرب عليه الملاك نور...وبصوت رقيق




نور : يارب تكون حليت كويس


احمد : ايوة الامتحان كان ممتاز


نور : لسة زعلان مني


احمد : وهزعل منك ليه...احنا بيننا ايه


نور : مفيش عادي بسألك ..انت ليه دايما عصبي


احمد : على فكرة انا لو مجبتش امتياز هيكون بسببك


نور : ليه بس...انا السبب


احمد : فاكرة الكام محاضرة اللي اتطردت فيهم بسببك


نور : هههههههههههههههههههههه


احمد : هههههههههههههههههههههههههههه


نور : وحياة اغلى ما عندك مش تزعل مني


احمد : طمنيني عملتي ايه في الامتحان


نور : بليز يا احمد متزعلش مني اسفة بجد


احمد :وحشتيني


نور : انا ؟


احمد: وحشتيني يا امي


نور : هههههههههههههههههههههههه


احمد :مالك اتخضيتي لما قلت وحشتيني


نور : وانا هتخض ليه


احمد : اسألي نفسك


نور : هه ظريف


احمد : امسكي نفسك شوية يا بت


نور : هههه خفيف


احمد : مش ملاحظة حاجة عليا


نور: لأ بس شايفاك مبسوط عن قبل كده الحمد لله


احمد : لأ لأ حاجة في شكلي


نور : الراجل مش بشكله


احمد : اااااااه والله....بعد ايه ...مش كان شعري متنعكش ومش بيتسرح


نور : انا مكنتش اقصد ...كنت بهزر معاك


احمد : اااااااااااااه بعد ايه بقى بعد ما جبت علبة كريم بامبرز ب 25 جنيه


نور : ههههههههههههههههههههههههه اسمه بالمرز


احمد : ايوة امسكي في التفاهات دي...يعني شعري وحش


نور : جميل


احمد : بجد


نور : جميل راتب ده ممثل ممتاز


احمد : ااه يا رخمة


نور : هههههههههههههههههههههههههه


احمد : انا هسافر اسبوعين وجاي تاني


نور : ليه كده خليك هنا


احمد : هستنى ليه


نور : نروح شرم الشيخ مع الجامعة


احمد : رحتها كتير كفر الشيخ


نور : شرم شرم


احمد : بتاعت البنات البلبوسة


نور : عيببببب


احمد : في ايه هو انا اللي بلبستهم


نور : خلاص بقى رد عليا عشان نروح ..اتصل بيا


احمد : ان شاء الله


نور : اوكي اشوفك على خير


احمد : كنت عايز اقولك حاجة مهمة اوووي من زمان


نور: ايه هي يا احمد قول قول


احمد : مش مسامحك على المحاضرتين اللي محضرتهمش بسببك


نور : مع السلامة يا احمد


احمد : سلام يا نور




[color:0f6e="seagreen"]وهو مروح بقى......عليا الطلاج لهروح الرحلة ....عاوزين نغير دو بقى




(الحلقة التامنة )






[color=seagreen]وبعد ما احمد خلص امتحانات هو ونور وقرر انه يطلع الرحلة وكان ميعاد الرحلة اتحدد




نور : هو احمد اتأخر كده ليه




ريم : انتي مالك مش على بعضك ليه




نور : وانتي مالك




ريم : مش عارفة مهتمة بواحد زي ده ازاي




نور : ملكيش دعوة بقى




ريم : صحيح عملتي ايه في العريس اللي اتقدملك




نور : رفضته طبعا..انا لسة مش عاوزة ارتبط دلوقتي




ولسة الاتوبيس هيتحرك كان احمد وصل ونور تنفست الصعداء




احمد : ايه يا جماعة انتوا كنتوا مستنيين حاجة ولا ايه




ريم : ابدا كننا مستنيين القطر




احمد : هو احنا هنسافر في الاتوبيس ولا الجطر




ريم : يااااربي




نور : ههههههههههههههههههههههههه جامدة دي يا احمد




احمد :اي خدمة يا نور ابقي تعالي كل يوم




نور : اجي فين




احمد : لا لا متاخديش في بالك




والكل ركب الاتوبيس وفجأة احمد بيطلع من شنطته طبلة كبيرة




وشغال ضرب عليها لحد ما وجع دماغ الناس كلها والكل زهق منه




احمد : ايه يا رحلة فقر مالكم ساكتين ليه محدش بيرجص ليه هطبل وهرجص في نفس الوقت ولا ايه




نور : ابدا يا احمد بس الطبلة صوتها عالي اووووي




احمد : مانا عارف ان صوتها عالي...مكنتش اعرف انها هتضايقكوا كده




نور : عامة انا مش مضايقة انا مبسوطة بيها




وفجأة احمد بيطلع من شنطته زمارة كبيرة بتاعة الفرق الشعبية




وفضل يوجع دماغ الشباب كلهم بأصوات الالات الموسيقية الغبية دي




وفضل على كده لحد ما وصلوا




احمد : يا بووووي يا جدعان المنطجة هنا جامدة جوي جوي




نور : انت اول مرة تيجي هنا




احمد : لأ جيت قبل كده ايام الحرب




نور : حرب ايه يا احمد ..هو انت حضرت حروب




احمد : هو احنا هنروح امتى يا نور




نور : يعني لسة اسبوع...انت زهقت ولا ايه




احمد : لا لا خالص بس انا مجبتش اكل كفاية




نور : احمد اكل ايه بس هنا الاكل اوبين بوفيه




احمد : يعني ايه




نور : يعني تاكل اللي انت عايزه




احمد : يالهوي ياني يا جدعااااان




نور : انا هطلع اغير بقى




احمد : اوعي تجولي هتلبسي لبس البحر




نور : هههههههههههههههههه ايه يا احمد ده بس




احمد : صدجيني معرفكيش تاني




نور : انت هتنزل البسين بأيه ...معاك مايوه




احمد : لأ انا ابويا جايبلي ترنج من السعودية هنزل بيه




نور : مينفعش يا احمد




احمد : بجولك من السعودية ..جامد جدا جدا




نور :طيب يلا نفطر بقى عشان جعانة




احمد : انتي على طول جعانة كده




نور : ههههههههههههههههه انا بحب الاكل اوي




احمد : انا اخر حاجة افكر فيها الاكل




نور : يعني مش هتفطر




احمد : في مش وخيار وعيش بلدي




نور كانت عاوزة تقوله ده عند ماما الكلام ده




احمد : كل ده اكل يا نااااااااااس ...هيخلص امتى ده بس




نور : كل على اد ما تقدر يا احمد




احمد : عليا الطلاج انا هاكل واكل لحد ما افرجع كده




نور :انا طالعة اغير ونازلة




احمد : تغيري ايه بس يا شيخة بصي على نفسك في المراية وشوفي الولية الجااامدة دي




يابووووووووووووووي انا لازم اروح اتعرف عليها دي لابسة كلسوووون جاامد جوي جوي




(الحلقة التاسعة )




أحمد شاف الوليه ام كلسون اتجنن عليها راح رايح وراها






واختفى من قدام نور فى ثوانى






أحمد: ايه يا وليه الكلسون الدامد ده وايه الشياكه دى كلها




الوليه: ايه الاشكال البيئة دى




أحمد: بيجة ؟ طب والله انتى اللى بيجة ومعفنة كمان وريحتك منتنه وشكلك من اللى بيستحموا من العيد للعيد




الوليه: تصدق بقى لو مسكتش انا هندهلك اللى يعرفك شغلك كويس




أحمد: ههههههه هتندهى مين يعنى بالكلسون اللى انتى لابساه ده




الوليه: لا دا انت قليل الادب ومش متربى وعايز اللى يربيك .. وبعدين ايه كلسون دى وفين هو اصلا؟




أحمد:اه جولى كده بقى ان انتى من الاول عايزة تعرفى معناها وعماله تتوهى فى مواضيييييع تانيه اه يا لجيمه




الوليه:يا تااااااااامر يا أدهاااااااااااااااام




أحمد: يطاعوا مين ان شاء الله سى تامر وسى ادهم دوووول ولادك العفاريت الصوغنانين ولا الكلاب البلوكسر بتوعك




الولية: بلوكسر ههههههههههههههههههههههه




أحمد: بتضحكى على ايه يا وليه دلوجيت




الولية: ( ولية ) انا هعرفك دلوقتى على قلة ادبك والسفاله اللى انت فيها دى




أحمد: طب والله انتى بوج على الفاضى




.. بسم الله ماشاء الله على تامر وادهم وهما رايحين لمامتهم كل واحد فيهم عامل زى السوبر جيت ..




تامروادهم: ايوااااااا يا ماما كنتى بتندهى علينا




الولية: ايوه ياحبايبى الكلب ده كان عمال يقل ادبو معايا وقال عليكوا انكوا عفاريت صوغنانين وكلاب بلوكسر




تامروادهم: انت قولت كده علينا يااااااااااااه




أحمد: عليا الطلاج ما حصل الكلام ده يا عم البلدوزر انت وهو كل اللى حصل انى كنت بجولها الساعة كام يا هانم




مامة نامر وادهم بتوجه الكلام لأحمد بس بحنيه زى ما انتوا عارفين




الولية: هانم اه يا كداب دى عمرها ما طلعت من بؤك خالص ليا يا عديم النظر




وكمان يا حبايبى كل شوية يقولى يا ولية




تامروادهم: احنا ماما يتقالها يا ولية دا انت هتموت النهارده




أحمد: يا رداله استنوا بس كده واهدوا طب انا هجول ايه اللى حصل




تامروادهم: واحنا هنستناك لما تحكيلنا ايه اللى حصل يا عم الكتكوت وبعدين ايه برطمان الكاتشب اللى انت واقع فى ده




حد يلبس بنطلون احمر




أحمد: لو سمحت يا أخ متقولش كتكوت دى وبعدين انت عندك عمى الوان ولا ايه




تامروادهم: انت كمان بترد على اخويا دا احنا هنعملك شمسية




أحمد : يااااااه عليكوا هو الواحد ميعرفش يهزر معاكوا كده اااابدآآآآ




نور: أحماااااااااااااااااد




أحمد: ايوم يا نور انا هنا واقف مع ناس صحابى




تامروادهم: صاحبك مين دول ياااااه دااحنا هنفرمك دلوقتى




أحمد: لأ والنبى يا كابتن اصلها الموزة بتاعتى ومش عايزها تشوفنى وانا بتفرم




نور: ايه يا احمد انت اختفيت مرة واحدة كده ليه وجريت ورا الست اللى كنت بتقول عليها وليه هههههههه




وعملت ايه معاها بقى يا سيدى فى الاخر ... بس انا زعلانه علشان تسيبنى وتقوم تجرى وراها كده




أحمد: طب بجولك ايه دلوجتى اجرى انزلى البحر شوية وانا هحصلك




نور: لأ انت بجد عملت معاها ايه ومش تعرفنا على صحابك . انما انت مقولتليش انك ليك صحاب هنا




أحمد : ما اصل انا لسه متعرف عليهم دلوجتى




... ام تامر وادهم كانت بتجيب حاجه ورجعت لهم تانى




نور : الحق يا احمد الست ام كلسون اللى كنت بتقول عليهها جايه هناك اهيه




أحمد: يا بت اجفلى خشمك ده بدل ما اقطعلك لسانك




نور : هههههههههههههههههههههههههههههههههه




وهنشوووووف ايه اللى حصل الحلقة الجايه لما ام تامر وادهم راحت لهم




الدنيااااااا هتووووووولع خالص




وانا خلاص فقدت الامل فى التشجيع بس كل الحكاية


ان فيه ناس تابعت لحكاية فعشانهم بس حكمل الحكاية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة العاشرة   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 8:44 pm

بعد ما مامه تامر وادهم جتلهم



الولية: ها يا حبايبى عملتوا ايه مع الكلب ده




نور: كلب ... انتى قصدك على مين يا هانم




الولية: قصدى على السافل قليل الادب اللى واقف جنبك ده




أحمد: لالالا انتى كده عديتى حدودك يا جمورة وانا مش هجدر امسك نفسى بعد كده




تامروادهم: انت بتكلم مين كده ياااااااااه




أحمد: بكلم صاحبتى يا عم الحد انت وهو




تامروادهم:ااااااه افتكرنا حاجه تانيه




أحمد جه جنب تامروادهم بصوت واطى والنبى يا كابتن انت وهو متخلوش شكلى وحش جدام الموزة بتاعتى




تامروادهم: هههههههههههههه وانت عندك موزة يا بأف




أحمد: لالالا انتوا زودتوها على الاخر انت واخوك يا عم الجمور




تامروادهم: نعم يا كوتوموتو




أحمد: بص برده تانى بتربط الهزار بالجد ياددع انا بمزح معاااااك




تامروادهم: ما علينا انجز وودع الموزة بتاعتك علشان انت هتموت دلوقتى




أحمد: لأ والنبى يا كابتن بلااااااش وانا لابس الترننج اللى ابويا الحد جايبهولى من السعودية




تامروادهم: ااااااانجز ..... طب لما انت مش اد المعاكسه والكلام ده بتعاكس ليييييييه




نور: أحمد انا مش فاهمه حاجه !!!




أحمد : استنى يا نور ... معندناش حريم تفتح خشنها والرداله بيتكلموا




نور: يا أحمد دول بيقولوا هيضربوك وكلام غريب كده




أحمد : يا سيتى دول بيهزرووووا معايا




تامروادهم: لأ مبنهزرش .....




الوليه: علشان لازم قلالات الادب اللى زيك يتربوا كويس ويعرفوا شغلهم




أحمد بيقرب من أم تامروادهم وبيقولها




أحمد : معلش يا هانم ..متزعليش يا جمر انتى وبعدين انتى احلويتى عن جول مرة شوفتك فيها كده ليه




الوليه: خلاص يا ولاد سماح المرة دى طلع مؤدب




وبتروح مقربه من احمد وموشوشاه فى ودنه




الوليه: هستناك بكره على البيتش الساعة 10 الصبح اوعا متجيش




احمد: قشطه يا موزة من 8 الصبح هكون متلجح على البيشت




الوليه: يلا يا اولاااااااد




أحمد : سلام يا رداله بس اوعوا تنسوا




نور : احمد انا مش فاهمه حاجه خالص وبعدين تعالا هنا كانت بتقولك ايه الست دى




أحمد: لالالا يا نور مفيش حاده




نور: خلاص اوك يا احمد براحتك .... شكرآ




أحمد : وه وه وه ... الجمر بتاعى انا يزعلى منى ازااااى بس


نور : ابعد بقى بعيد عنى انا زعلانه منك




أحمد : طب والله ارمى نفسى فى البحر واغرق نفسى كمان علشان ترتاحى




نور : لأ لأ يا احمد اوعا تعمل كده




أحمد : كنت عارف يا جمر انك هتجولى كده وهتخافى عليا كماااان




نور: أنااااااا ؟




أحمد : لأ الولييييه ههههههههههههههه




نور: ماشى ماشى براحتك




انا جعااااااان جوى جوى




وهما رايحين البوفيه اللى على البلاج احمد قابل واحد صاحبه من الرحله معاهم




وكان متابع الحوار من الاول بتاع الوليه ام كلسون لحد الاخر




صاحبه : ايه يا رمبببو عملت ايه مع الكباتن اللى كانوا عاملين زى البلدوزر اللى كانوا عايزين يفرمووك ههههههههههه




أحمد :ازيك ياض عامل ايه وفينك كده




صاحبه : انت اطرش ولا ايه يا عم بقولك عملت ايه مع الاشباح اللى كانت عايزة تاكلك دى




أحمد: لالالا ياعم انا بطلت افلام رعب من زماااااااان ياعم الحد




صاحبه: ااااااه هى نور متعرفش اللى انت عملته واللى كان هيحصلك ولا ايه




نور بتبص لأحمد بصه استغراب




أحمد: طب تعالى يا نور نجيب حاده ونيجى على طوووول




نور: احمد لو سمحت فهمنى ايه اللى حصل انت مبتخبيش عليا حاجه




احمد فى سره




الله يخرب بيتك دا انا مصدقت انها نسيت الموضوع




أحمد: يا سيتى كل اللى حصل ان انا بعد لما عاكست الوليه راحت مناديالى ولادها الاتنين اللى عاملين زى




الباب اللى كانوا واقفين دول




نور: وبعدين....




أحمد: بس يا سيتى كانوا عايزين يعرفوا انا عملت كده ليه زى ما انتى شوفتى كده




بس انا جولتلهم اللى هيجرب منى عليا الطلاج لأتصل بابويا الحد هريدى فى البلد واخليه




يجى يجتلكم




نور: يا احمد دا انت عقباال ما ابوك الحج يكون وصل عندنا هنا هيكونوا عملوك زى الكوتش




أحمد : (( كوتش )) ... شكرا يا ست نور انا غلطان انى حكيتلك




نور: يا أحمد يا أحمد تعالا بس اقولك انا كنت بهزر معاك والله ... انت قماص اوووى




أحمد : لا انا جعان هروح اكل وانام علشان ورايا بكره راندفو




تانى يوم والساعه بقت 7 الصبح




أحمد: وه وه وه ... يابوووووى الوليه كده هتروح ومش هتلاجينى على البيشت




أحمد كان على البيتش الساعه 8 بالظبط زى ماقالها




وفجأة تيجى الساعه 9,30 واحمد يلاقى مين اللى جاااااايله




على البحر وهو قاااااعد ................






نكمل الحلقة الجاية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الحادية عشر   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 8:48 pm

أحمد وهو قاعد على البلاج مستنى ام ادهم وتامر

ميييييييين اللى طب عليييييييه ..........




الوليه: ايه يا ميدو إتأخرت عليك

أحمد : لالا خالص وحتى لو إتجخرت يا جمر

الوليه : لا دا أنت شكلك شقى خالص

أحمد: لا دانا اعجبك جوى جوى

الوليه: طيب هنشوف كل حاجه

وهما قاعدين ميين اللى طب عليهم .............

الجميله نور

ايه انتوا افتكرتوا مين مش كفايه كان هيتاكل علقه امبارح

من غير نفس بقى ونور بتتكلم

نور: ازيك يا احمد انت هنا من بدرى ولا ايه ؟

أحمد : اه قولت اشم هوا ناضيف على الصبح كده

نور: طب تعالا معايا يا احمد لو سمحت انا عايزاك

أحمد : حاضر يا نور 5 دجايج وهكون عندك بس اسبجينى انتى

نور : لأ يا احمد لو سمحت انا عايزاك دلوقتى ممكن

أحمد علشان خاطر ميزعلش نور وعلشان هو ميقدرش على زعلها

راح قايم وراحلها على طول

نور: ايه يا احمد اللى بينك وبين الست دى ممكن اعرف ؟

أحمد : مفيش حاجه يا نور صدجينى

نور : انت يا احمد متعودش تكدب عليا كده

أحمد : وانا والله يا نور معرفش الوليه ام كلسون دى عايزة منى ايه

نور بصراحه انا فى حاجه عايز اجولهالك من زمان وكاتمها فى جلبى

من زمان جوى جوى انا يا نور .............

الوليه: ايه واقفين بتقولوا ايه يا أمامييييييير .. تعالا يا ميدو انا عاوزاك فى حاجه

وراحه شدااااااه من ايده

نور : ميدو !!!!!!!!!!!

نور : يا احمد تعالا انا عاوزاك

واحمد واقف مش عارف يعمل ايه وراحه شداااه تانى وخادتو ومشيواااااا بعيد عن نور وهو مش عارف يعمل ايه...

المهم نور كانت هتتجن ومش عارفه تعمل ايه

وبعد ما رجع احمد

احمد : يا ساتر يا رب على الوليه دى اعوذ بالله

نور : ايه يا احمد كنت فين انا كنت قلقانه عليك قوى وزعلت منك اوى برده علشان مشيت وسبتنى مع الست دى

أحمد : دى وليه مجنونه

نور: ليه كانت عاوزة ايه

احمد: كانت بتطلب حاجات غريبه كده وكل شويه تجولى انت صعيدى اى كلام ولا صعيدى جامد .. والحمد لله ان ربنا نجانى منها

نور: لا والنبى وبعدين ؟؟؟؟!!!!!!!

أحمد : مكونتش اعرف انها كده انا كنت فاكرها عايزة خدمه منى اجدمهلها ولا حاجه طلعت غير كده خالص

نور: طب على العموم يا احمد انا مش عايزاك تقف معاها تانى ولا تروح معاها تانى

أحمد: طلباتك جوامر يا جمر انت والنبى انت جمر واللى يجول غير كده يبجا دموسة وابن دموسه

نور: ههههههههههههههههه

نور: ياااه يا احمد خلاص فاضل 3 ايام والرحله تخلص ونرجع للترم التانى

أحمد : بس انا عايز اجضى ال3 جيام دول وانا معاك يا جمر وعايز اعوضك عن كل اللى فااااااات

نور: بمناسبه ايه يا احمد بتقول الكلام ده وبعدين انت مين سمحلك تقولى كده وبناء على ايه بتقوله اساسا

أحمد وشه اتقلب وجاااااب 100 لون وقبل ما يرد عليها.......

نور : هههههههههههههههههههه

نور ايه مالك انت عملت كده ليه وانا كنت بهزر معاك على فكرة

ههههههههههه

أحمد : اووووووف وه يابووووووى خضتينى يا شيخه انا قولت ايه اللى حصل .انا عمرى ما حد حرجنى كده خالص

نور: لالا متخافش كنت بهزر هههههههههه

أحمد : يااااااااه على هزارك اللى عامل زى هزار الراجل بتاع جلد الخرفان اللى بيعدى علينا كل عيد فى البلد

نور: جلد الخرفااااان

ههههههههههههههه

أحمد : يا بت بهزر معاكى دا انتى دمك زى السكر

أحمد : المهم بس دلوجتى انا لازم اتصل بأبويا الحج فى البلد واطنمه عليا
يا نور احسن يكوووون جلجان عليا ولا حاجه وبعدين هو جالى قبل ما تنزل
الترعه (( البسين )) اللى انت رايحها ابقا كلمنى وانا نسيت خالص

نور : ترعه هههههه المهم يا احمد

خد موبيلى وكلمه

أحمد : لا يا نور اصل المكالمه ممكن تكون غاليه شويه

نور: يا احمد ولا يهمك الرصيد كله تحت امرك

أحمد : لا يا نور دا كتير والله ربنا يخليكى ليا يارب بس معلش ولو فيها رخامه انتى معاكى اد ايه رصيد ؟ ههههههههههه

بهزر معاكى طبعا

نور: خد بقى وبطل رخامه وكلم الحج هريدى وسلملى عيه جوى جوى جوى ههههههههه

احمد : ههههههه ماشى يا سيتى بس بشرط هبقا اديكى دقيقه تتكلمى من عندى لما اجيب موبيل

نور: ااااه صح يا احمد انت لازم تجيب موبيل علشان ابقا اتصل بيك عليه بدل ما جارتك الجميله اللى بترد عليا كل مرة دى

احمد : ههههههههه لالا ما انا جولت لابويا الحج هريدى وقريب هيبعتلى الموبيل اللى بيجولوا عليه ده الموتوريله سن الفيل

نور: ههههههههههههههه

أحمد : ايه مش عاجبك ولا ايه يا بت انتى

نور : لالالا تمام


أحمد : طب هاتى الموبيل ولا انتى بتهربى من الجيجه ولا ايه

نور: ههههه ايه اللى انت بتقوله ده امسك وسلملى عليه اوى يا احمد

نكمل الحلقة الجاية


















قصة احمد ونور .. جامدة جدا Progress





قصة احمد ونور .. جامدة جدا Quote
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة ال12   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 8:56 pm

الحلقة ال12



مكالمه احمد وابوه الحج هريدى




أحمد : ازيك يابا وازى امى واخواتى والبلد كلتها




وبعدين بينه وبين نفسه (( اللهى تولعوا كلوكوا ))




الحدهريدى: ازيك يا ولدى عامل ايه وايه اخبارك مش ناوى ترجع ولا ايه يا ولدى دى البلد كلتها مستنظراااااك




أحمد: اه طبعا يابا ناوى دى البلد وحشانى جوى جوى جوى




وبعدين بينه وبين نفسه (( اللهى ارجع الاجيها مولعه باللى فيها ))




الحدهريدى : والعمده احمد بيسلم عليك وعايز يكلمك علشان عايز ينزل مصر
وعايز يشوفك علشان تروحوا مع بعض تزورو الأوليه وبالمرة يشتريلوا بهيمتين
بدل اللى ماتوا




أحمد : ماتوا من ايه يابا هو انت لسه شغال فى الزريبه عنده ولا ايه يابا




الحدهريدى: ومالها يا ولدى شغلانه الزريبه دا انا دلوجتى اترجيت وبجيت مشرف على البهايم كلتها




أحمد : طب الحمد لله يابا




الحدهريدى: طب خد يا ولدى امك عايزة تكلمك




أحمد : يابا والنبى بسرعه علشان انا بتكلم من المحمول ومش بتاعى يابااااا




وبعدين بينه وبين نفسه (( يالهوووى يابا عليك وعلى سنينك السوده ))




أم أحمد : ازيك يا ولدى عامل ايه




أحمد : ازيك يامااااا عامله ايه




أم أحمد : ليك عندى يا ولدى خبر حلو جوى جوى هيعجبك




أحمد : جولى ياما جولى ما ما انا عارف اخبارك




وبعدين بينه وبين نفسه (( اخبارك السوده دى))




أم أحمد : جايبالك عروسه انما ايه زى الجمر يا ولدى




أحمد : عروسه !!!! مين دى ياما ؟؟؟




أمه : نفيسه بنت عمك ابو همام




أحمد : نفيسه !!!!! اللى كانت بتجرى ورا عربيه الرش بتاعه النموس واللى كانت بتزل الترعه




ياما دى كانت ........ ياما دى جربانه ياما




أمه : دى دلوجتى بجت عروسه وإحلوت يا ولدى




أحمد : ربنا يسهل يامااا .. بس انا دلوجتى مبفكرش غير فى دراستى




أحمد : خلاص خلاص ياما سلام دلوجتى علشان الرصيد اللى فى المحمول ميخلصش




أمه : ايه ده يا ولدى انت جيبت محلول




أحمد : وبعدين بينه وبين نفسه (( سلام بجا ياما دا انتى رغايه جوى وراح قافل فى وشها ))




نور: ايه يا احمد سلمتلى على الحج هريدى




أحمد : اه طبعا طبعا يا نور




أحمد: ياااااه يا نور لو شفتى بلدنااااااا حته من شرم كده




نور : نفسى اروح معاك يا احمد مرة واشوفها واشوف الحج هريدى ومامتك وكل اخواتك




أحمد : بينه وبين نفسه ((متشوفيش وحش))




أحمد : اااه يا نور نفسى تشوفى ابويا العمده وهو قاعد فى الزريبه أخ قصدى وهو بيبص على الناس اللى شغاله فى الزريبه




أحمد : وأد ايه يا نور ابويا مهتم بنظافه الزريبه أخ قصدى البلد كلتها




نور: هو بباك عمده طب احكيلى عن اخواتك يا احمد




أحمد : عندى يا ستى أخين وأخت




نور: واسمهم ايه يا احمد




أحمد : عواد وعبعال والبنت اسمها صابحه




نور: وسنهم اد ايه؟؟




أحمد : عواد ده حرامى أد الدنيا




نور: حرااااامى !!!!!!!!!!




أحمد : لأ يا شيخه بهزر معاكى




دا عواد عنده خمستااااشر سنه ولسه فى ابتدائى اصل بيحب الدراسه جوى تصورى !!!




نور : وعبعال ؟؟؟؟




أحمد : عبعااااااال يا عينى على عبعال ... عبعال ده تديله من فوق اكل يديكى من تحت حاجات تانيه




نور: هههههههههههههههههههههههههه




أحمد : لا دا عبعال فظيع تصورى عبعال فى مرة كنا بنتعشا فا أمى كانت
عاملالنا بيض ومش وكان فى المش دود وكان عبعال بجاله يومين مكالش لحمه راح
واكل الدود وساااب المش !!




نور: يوميين مكاالش لحمه !!!! ههههههههههههههههه




أحمد : لأ وايه وبعد ما أكل الدود والبيض دخل الحمام




فضلت يا نور البلد كلتها 7 أيام تعانى من سد فظييييع فى المجارى




نور: هههههههههههههههههههههههه يع يع




أحمد : مقولكيش بجا على صابحه




نور: لألأ كفااااااايه لحد كده




أحمد : لا كله إلا صابحه .. صابحه وهى صابحه.....




وفجأة واحمد بيتكلم مع نور راح طابب عليه واحد بلدياته من البلد واحمد بقى مرعوب ليشوفوا ويجى يسلم عليه ويفضحه قدام نور




وفعلا ده اللى حصل وبلدياته شافه وراح رايحله علطوووووووووووول




أحمد وشه جااااااب 100 لووووون وخااااااف ليتفضح قدام نور وتعرف ان ابوه ولا عمده ولا حاجه




ورااااااااح دااااخل بلديتناااااا على احمد ..........






الحلقة ال13




ودخل بلديتنا على احمد




صميده : أحمد بلدياتى حبيبى ازيك يا صاحبى عامل ايه




أحمد : ازيك انت يا عواد




بينه وبين نفسه (( الله يخرب بيتك ايه اللى جابك دلوجتى يا صميده يا غلس )).!؟




صميده : ( عواد ) مين انت مش فاكرنى ولا ايه يا احمد




أحمد : لالا طبعا ازاى يا حمدان فاكرك وانا اقدر انساك




صميده : حمدان مين يا احمد انا صميده ابن عمك الحج شعبان بتاع البليله




أحمد : ااااااه يا جدع وانا اقدر انساك برده ايه اللى انت بتجوله ده وايه اللى جايبك هنا يا حمار قصدى يا صميده




بينه وبين نفسه (( تيجو من بلدكوا وتقرفونا هنا )).!؟




صميده : طب والله يا احمد انت كنت واحشنى جوى جوى


فاكر يا احمد ايام زمان اما كنا .......؟




وراح احمد قاطع كلامه




أحمد : اااه طبعا طبعا فاكر يا صميده وانا اقدر انسى




بينه وبين نفسه (( اه يا ابن الدزمه هتفضحنى جدام نور ))..؟




صميده : فاكر اما كنا بنروح نلعب مع البهايم فى زريبه العمده اللى كان شغال فيها ابوك الحج هريدى




أحمد : هههههههههههههههههه دا انت بجى دمك شربات وزى السكر يا صمصم




صميده : ولا فاكر اما كنا بنروح الترعه اللى كنا كل يوم نروح ناخوض بلنصات فيها




أحمد : هههههههههههههههه يخرب بيت شيطانك يا جدع




بينه وبين نفسه (( عليا الطلاج شويه وهولع فيك يا ابن الدزمه )) ..؟




صميده : ياااااااه كانت ايام




أحمد: ااااااااه (( الله لا يرجعها ))..؟




نور طبعا قاعده بتحاول تفهم اى حاجه بس مش قادرة واقعه من الضحك وفى نفس الوقت مستغربه




صميده : انما مجولتليش يا احمد انت هنا بتعمل ايه




أحمد : بشم هوااااا اصل الجو حر جوى جوى هناك فى مصر




صميده : طب ما انت فى مصر برده يا احمد ولا انت حد ضحك عليك وفهمك انك مسافر بلاد بره




أحمد : يااااااه عليك يا صميده مش بقولك دمك بجى زى السكر .. قصدى على القاهرة يا خاااااافيف




صميده : اييييييييه ده وبجيت قاعد فى القاهرة كمان ؟




أحمد : وفيها ايه يعنى ياخويا ولا هما كاتبين عليها ممنوع دخول الحيوانات




نور : ههههههههههههههههههههههههههههههه




صميده : لا لا يا ابن عمى مجصوتش طبعا




أحمد : لا يا سيدى ولا تجصد




بينه وبين نفسه (( ايوه كده ادب معاه خناجه علشان يغووور ابن الدزمه ده )).؟




صميده : انت زعلت ولا ايه




أحمد : لا يا سيدى وهزعلى من حمار زيك ليه قصدى وهزعل منك ليه




صميده : طب حجك عليا




أحمد : انما مجولتليش يا سى صميده انت هنا بتعمل ايه ؟




صميده : انا يا ابن عمى شغاااااااااال فى مطعم فى فندق اسمه تروبيكالا




نور : هههههههههههههههههههههههه اسمه تروبيكانا




أحمد : وكمان مش عارف اسم الفندق اللى انت شغال فيه جتك نيله عليك




صميده : ولا يهمك يا جمر . اللى انتى تجوليه هو الصح




وبعدين مش تعرفنا يا احمد على المزمازيل اللى معاك




أحمد: لا يا سيدى مش هعرفك وبعدين انت مالك




صميده: كده يا ابن عمى ماشى ولا يهمك عادى انما انت مجولتليش عبعال اخوك
عامل ايه مع البلد وعمل ايه فى الازمه اللى كان بيسببها للبلد كلها كل ما
يدخل الحمام اصل بجالى كتير منزلتش البلد




نور: هههههههههههههههههههههههههههههه




أحمد: يالهوووووووى على تجل دمك يا صميده




انت ياض جايب الغلاسه دى منين ؟




أحمد : اييووووه صميده اهو .. اللحج يا صميده اظاهر كده فى حد بينده عليك هناك وبيجول المدير عايزك




صميده: يالهووى المدير عايزنى يجى فى مصيبه حصلت




هجيلكوا تانى




نور : ههههههههههههههه مقولتليش مين ده يا احمد




أحمد : ده ؟ داااا صميده ابو الغلاسه والرخامه والرزاله كلهاااااااااا




نور: هههههههههههه لا ما هو باين عليه




وبعدين هو الكلام اللى بيقوله ده حقيقى




أحمد : يا سيتى متحوطيش فى بالك بجولك دا صميييييييده




أحمد : الله يخرب بيته مخلناش نعرف نتكلم مع بعض




نور: لا عادى يا احمد ولا يهمك بس انا زعلانه ان خلاص قربنا نرجع




أحمد : وانا كمان والله يا نور




نور: طب انت هتعمل ايه دلوقتى يا احمد ؟




أحمد : انا جعاااااااااان




نور: هههههههههههه انت على طول كده يا احمد اكل اكل على طول




أحمد : يا باااااى عليكى وعلى جرك هو مش انتى جولتى انهم عاملين الاكل ابون بوفيه




نور: ههههههههههههههههههههه ايه ( ابون ) ؟ هههههههههه اسمه اوبن بوفيه




أحمد : يااااااااااه على رزالتك انتى كمان هتعملى زى صميده ولا ايه




بتيجى انتى فى الحاجات التافهه وتتكلمى




نور : ههههههه خلاص معلش




أحمد: طب ايه تيجى تاكلى معايا




نور بكسوف راحه قايلاله اوكى




أحمد : وبتجولى مش جعانه يالهوى عليكى تلاجيجى هتروحى هتعتدى على البوفيه كلها




نور : دا انا برده اللى كل شويه بقول انا جعان انا جعاااااااان




وراحوا الاتنين للبوفيه ويا ريتهم ما راحو للبوفيه




ونكمل فى الحلقة الجاية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: الحلقات 14 :15 :16   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 9:06 pm

الحلقة ال 14



وراح احمد ونور اللى الابون بوفيه علشان ياكلوا




دا اللى وقفنا لحد عنده الحلقه اللى فاتت انا قلت افكر بس اللى نسى علشان انى اتأخرت




المهم نكمل بقى...........




دلوقتى هما فى البوفيه




أحمد : عايزك يا بت يا نور تاكلى وتملى بطنك على الأخر جبل ما الوكل يخلص




نور : ههههههههههه يخلص ايه بس يا أحمد وبعدين البوفيه مفهوش حد كتير بياكل معانا




أجمد : برده يا نور انتى متضمنيش الاحتياط واجب بجولك ايه




ناولينى كده الفرخه اللى ناحيتك هناك دى وطبج المحشى اللى جنبيها بالمرة




نور : طيب بس انا اول مرة اشوفك جعان اوى كده




أحمد : لألأ اتعودى على كده خلاص دا احنا فاضل يوم ونرجع دا انا مش بعيد ابات فى الابون بوفيه بتاعكوا ده فلازم املا بطنى على الاخر




نور: ههههههههههههه طب ما انت اكيد هتجوع تانى يا ابنى اما ترجع




أحمد : ياباااااااااااااااى عليكى يا نور اسكتى بجى خلينى اعرف اتمزج بالفرخايه الجميله دى




دا انا اخر مرة كلت فيها فراخ اما كنت فى الشجه اللى انا جاعد فيها فى مصر
وكانت كمان عملهالى الوليه المايصه جارتى بس كانت ماسخه زيها




نور : ماااشى اتفضل كل انا مش هضايقك تانى




وطبعا كده هما كانوا خدوا الاكل وقعدوا فى المطعم بتاع البوفيه على التربيزة يعنى




أحمد : متزعليييش... بس انا جعان وهنكمل كلامنا بعد ما اخلص يا جمر




نور: طب كل برااحه محدش بيجررررررى وراااك




أحمد : حااااضر ... كده كويس ؟ طب خدى ورك الفرخه دى منى ليكى




نور : لالالا شكرا مش ينفع خالص فراخ مع سمك فليه




أحمد : مع اييييييييييه ؟ سمك فاااااليه ؟




نور: ايه يا احمد متعرفش السمك الفليه مش الفاليه




اللى هو بيكون من غير شوك




أحمد : إيوه إيوه عرفته خلاص اللى بيعوم فى الإحواض بتاعت السمك ده




نور: ههههههههه يااربى ... ايوه هو يا احمد كل بقى




أحمد : طب خدى اى حاجه منى اجبرى بخاطرى يا نور طب اجولك خدى يا سيتى




الطبج بتاع السلطه ده وجومى امليه سلطه وتعالى




نور: نعم نعم نعم ؟؟؟؟ من عينى يا أحمد




أحمد : تسلم عيونك يا جمر انت




وبعد ما راحت تجيبله السلطه بيكلم نفسه (( اومال ايه نعم نعم نعم دى اللى قالتها دى زى حاضر مثلا عندها ولا ايه ))




المهم وهما قاعدين كان بياكل على الطربيزة اللى جنبيهم واحد من الجامعه
برده معاهم واسمه ميدو ..... بس اييه قاعد معاه اربع بنات وشغالين بقى ايه
ضحك ومقضيناها خاااالص ( عقبالى يارب : )




والواد ايه من الشباب الجامد جدا جدا واللى بيجيبوا من الاخر




نور: ايه ده يا احمد ده ميدو اهو




أحمد : يكونشى عادل امام يعنى ؟ ميشو مين ؟




نور : ميدو يا احمد بقولك ميدو الولد اللى معانا فى الجامعه




احمد : طب اهلا وسهلا اجوم ابوسهولك يعنى ولا اعمل ايه ؟




نور: طب انا هقوم اسلم عليه واقوله على حاجه كنت عايزاها منه




أحمد : نعم يا ست الجمورة تجومى تسلمى علييييه لييييييييييه ؟ يكونش حد جالك انك قاعده مع سوسن ؟




نور : ههههههههه لأ والله مش قصدى بس اصلا كنت عايزة منه رقم الموبيل بتاع اخته علشان كنت عايزاها فى حاجه




أحمد : ااااااااااه وبعدين ايه اللى عامله فى شعره ده وايه النضارة اللى
قد ودان الفيل اللى لابسها على عينه دى ودى يا ترى حفظ نظر ولا لابسها كده
يتمرجع بيها جدام البنات




نور : دا استيل مووووت يا احمد وعسوووول اوى اوى




أحمد : طب ما تجومى تاخديلك كده بوستين على الماشى منه




نور: لأ انا بقولك يعنى انه استيل مش اكتر وبجد انا دلوقتى عايزة رقم اخته
اعمل ايه وكل ما اشوفه انسى اخده فا دلوقتى فرصه وانا فاكره




أحمد : طب من الاحسن انك تندهيلوا وهو يجى احسن




نور: طيب اوك فكره برده




نور: ميدووو ميدووووو




ميدو : ايه ده نور ازييييك يا بنتى




وراح قايم من على الطربيزة وراح رايح عند طرابيزتهم




ميدو : ايه يا بنتى محدش بيشوفك ليه مختفيه يعنى




نور : معلش بقى يا ميدو انت عارف الشهرة والاضواء فا لازم ههههههههه اعرفك احمد يا ميدو وده ميدو يا احمد




ميدو : ازيك يا ابو حميد وايه يا عم المطعم اللى انت فاتحه قدامك ده




نور : ههههههههههههههههههههههه




أحمد : هههههه مش كنتى تجوليلى يا نور ان ميشو صاحبك دمه خفيف كده




ميدو : وانت معانا بقى يا مان فى الجامعه




أحمد : مان ؟؟؟؟؟؟ بتجولك احمد وبعدين مان دى شتيمه ؟؟؟؟




ميدو : لأ يا صاحبى عيب عليك دى معناها راجل بس بالانجلش




أحمد : ربنا يخليك يا ميشو قصدى يا ميدو انت اللى شكلك راجل




ميدو : ربنا يخليك




أحمد : ويا ترى النضارة دى نظر ولا ايه ؟




ميدو : هههههههههههههه نظر مين يا عم الحج انت ايه مش شايف السواد اللى فيها ولا ايه




دى نضارة شمس يا صاحبى




أحمد : اااااااه اللى هى ضد الشمس وكده




زى قبنورى ضد الحرق وضد الكسر هههههههههههههههه




نور : احمد يا ميدو من الناس القريبين اوى منى فى الجامعه




ميدو : اهلا وسهلا يا مان بلاش مان دى اهلا يا صاحبى وفرصه سعيدة




نور: كنت بقولك ايه يا ميدو كنت عايزة رقم سارة اختك علشان كنت عايزاها فى حاجه




ميدو : بس كده يا جميل هاتى موبيلك وانا اكتبهولك




نور : اتفضل




ميدو : مش عايزين منى حاجه بقى يا جماعه انا جمبيكوا على الطرابيزة لو عوزتوا اى حاجه منى




ماشى يا ابو حمييييييد




أحمد : ماشى يا صاحبى ربنا يخليك




نور : شوفت بقى انه طيب وعسل وجدع كمان




أحمد : ما خلااااص يا جمورة ايييييه ده كله كفاايه حاجه واحده




نور: ايه رايك يا احمد تعمل نيولوك فى شعرك ولبسك وطريقه كلامك وكده زى ميدو




أحمد : بجولك ايييه وماله شعرى ولبسى وطريقه كلامى يا ست هاااااانم




ايه شايفانى اراجوووووز ؟؟




نور: لأ يا احمد والله مش قصدى بس انا قصدى ان الناس كلها بتعمل تجديد فى
شكلها وكده وهيبقى للأحسن طبعا فاكر اخر مرة عملت فيها كان جميل ازاى




أحمد: اه طبعا وانا اقدر انسى بأمارة اما الحلاق اللى حلقلى تانى يوم مات




نور : ههههههههههههههه




أحمد : اه والله انتى فاكرانى بهزر فا مش ناقصين حد يموت تانى كفايه المرة اللى فاتت




ومن ساعتها وانا متعقد من البلوتوك




نور : ال ايييييييييييييه ؟ يا اربى اسمه نيو لوك




احمد : مش موضوعنا دلوجتى يا رخمه ... طب انا موافج بس عايز حلاج يكون كويس بقى ومش من اللى بيموتوا




نور: ولا يهمك يا سيدى كده كده احنا خلاص راجعين بكره اما نرجع اخلى ميدو
يوديك للحلاق اللى بيروحلوا وبعديها ننزل نجيب اللبس كمااان ايه رايك ؟




أحمد : ماااشى يا جمر . بجد يا نور مش عارف اجولك ايييييه يا نور انتى طيبه جوى جوى




نور : لأ يا احمد متقولش كده انت متعرفش انت ايه بالنسبالى




أحمد : طب انا هجوم اغسل ايدى




طبعا نور اضايقت علشان احمد قطع الحوار الرومانسى اللى كان ابتدى بينهم




نور : طيب اوكى اتفضل يا بيه ..... وانا هاطلع أغير هدومى




احمد استنهز فرصه ان نور طلعت تغير هدومها وراح اعد جنب الوليه




الوليه مش معبراه خالص




احمد : يالهوي علي الغزال اللي بيلعب في الرمل




الوليه : ......................... ؟




احمد : يالعوي علي الحصان اللي اعد علي شط




الوليه : .........................؟




احمد : يالهوي عالجمر اللي الميه بلته




الوليه : .........................؟




احمد اتخنق وزهق كل الكلام ده والوليه مش راديه تعبره




احمد عجبه تقل الوليه وحنا عارفينه صعيده ومخه تخين لازم يكلمها




احمد : ايه يا عم التقل دا عبرنا ولو بنظره




الوليه خدت بالها ان في صوت بيتكلم بصتله




احمد : يا دين النبي ايه العنين الدامده دي




احمد : بس بس بس بس بس بس انت يا جمر




الوليه : ......................... ؟




احمد سرحان في عيون الوليه ومش عارف يقول ايه اتبلم




يالهوي دا نور جايه في الطريق واحمد لسه مبلم في عيون الوليه




نور : احمد " احمد مش هنا خالص راح في دنيا تانيه " مش معانا




نور : احمد احمد احمد




احمد : ايه مين




نور : ايه يا بني انت سرحان في ايه كده




احمد : لا مافيش




نور : طيب انتا جاي معانا ولا اعد




احمد : نروح فين




نور : هنروح نفطر ونطلع علي البلاج




احمد : طيب روحه انتوا انا اعد هنا شويه




نور : لا يا احمد تعالي معانا




احمد : لا انا عايز اعد هنا شويه




نور : كده يا احمد مش عايز تروح معايا




احمد : خلاص خلاص انا هاجي معاكي جومي كتج الجرف




نور : بتقول حاجه يا احمد




احمد وهو ماشي في سره با بنت الدزمه لازم تيجي دلوقتي انا كنت خلاص هكلم الوليه




نور : احمد انت بتقول حاجه




احمد : لا




نور : طيب انت مش هتطلع تغير هدومك وتلبس الترنج اللي من السعوديه الجامد جدا ده




احمد : اه والله فكرتينني بصي انا هطلع اغير وابقي اجيلك روحي انتي






احمد وزع نور وطلع غير هدومه ومش راحلها راح فيـــن






الحلقة ال 15




احمد ساب نور راحت المطعم وطلع هو يغير لكن خد وقت كتير اوي لانه مش عارف
يلبس الترنج اللي من السعوديه الجديد محتار يلبس انهه وش اصله وشين زي بعض
ما علينا احمد اتخنق راح رامي الترنج ولبس ترنج غيره ونزل نفض لنور و راح
يدور علي الوليه مش لاقها في نفس الوقت نور قلقت علي احمد راحت تدور عليه
واخيرا




نور : كنت فين يا بني




احمد : ماكنتش وهروح فين يعني




نور : بس ايه الشياكه دي هو دا التنرنج اللي جايبه من السعوديه




احمد : لا التاني فوق في الاوضه مرضتش البسه الواحد المفروض ميلبسش اللبس الدامد بتاعه من اول الرحله إكده




" احمد مش عايز يعرف نور انه مش عارف يلبسه عشان مش تتضحك عليه " اه يا كداب




نور : طيب يلا عشان نروح نكمل اكل




احمد : يالهوي انتي هتكلي تاني انتي مش فطرتي




نور : لا انا كلت حاجات بسيطه كده مستنيياك عشان تفطر معايا




احمد : ماشى يا جمر ربنا يخليكي




نور : يلا يا احمد




احمد : جرسوووووووووووووون انت يااااااااااااااااااااااااااض




نور : بس يا احمد الناس بتبص علينا هو هيجيلنا المنيو بتاعه الاكل دلوقتى




احمد : منه مين هي منه دي شغاله معاه




نور : يالهوي المنيو المنيو




احمد : اه منيو مش منه مين منيو دا بقه




نور : يالهوي يا بني ليسته الاكل




احمد : اه ماتقولي كده من الاول لازم تجيبي منه يعني الاول




نور : طيب شوف هتاكل ايه




احمد : طيب انا هاخد ايه دا مافيش فول طعميه برنجان ايه الاكل دا




نور : هو انت في البلد الفطار هنا زبده مربه جبنه حاجات خفيفه كده




احمد : والحاجات دي بتشبع ولا هنجوع منها




نور : يعني كل لحد ماتشبع دا اوبن بوفيه




احمد : طيب بص يا كابتن هاتلي 5 زبده و10 مربه و 5 جبنه و10 عيش




الكابتن : ليه يا فندم انت عازم حد




احمد : وانت مالك يا سسقيل اه عازم نفسي علي الفطار شوف الانسه تاكل ايه




نور : هتلي زبده ومربه وجبنه ورغيف عيش بس




الكابتن : اي خدمه تانيه




احمد : متشكرين يا خفه روح يلا يااض




نور : ايه ده يا احمد عامل الولد بشكل احسن شويه




احمد : يا عني اطلع البس بدله واكلمه عشان اكلمه كويس




نور : هههههههههههههههههههههههه يخربيت عقلك يا احمد مش قصدى




احمد : هو الراجل اتاخر كده ليه انت يا عم جعانين




نور : يالهوي براحه يا احمد الناس بتضحك عليك




احمد : ليه هو انا بكلمه وانا واقف علي ايدي طب يلا والله منا واكل




نور : خلاص يا احمد برحتك بس انا جعانه




احمد : يلا نروح ناكل في حته تانيه




وخدها احمد و هيروحو ياكلو فى حته تانيه




احمد بعد ما حلف على نور انهم يفطروا في مكان تاني




وهما طالعين لاقى الوليه اللي كان عايز يكلمها




وشه احمر وراح لنور قالها




احمد : نور عشان خاطرك انتي بس هنرجع ناكل في المطعم عشان انتي شكلك جعانه




نور : مرسيي يا احمد علي زوقك " طيبه ماتعرفش اللي فيها " خالص




احمد : هو الجارسون اتاخر كده ليه انت ياااااااااااااااااااااض




احمد : فين الوكل




نور : اهو جاي اهو




الكابتن : اتفضلوا الاكل بالهنا والشفا




نور : ميرسيي




احمد : يلا ياض من هنا




نور : ايه يا احمد خلي قلبك رقيق عن كده




احمد : طيب يا سيتي بقلك ايه يا نور ما تيجي تعدي مكاني




نور : ليه يا احمد




احمد : يعني تعالي بس




نور : طيب تعالي اما اشوف اخرتها معاك




طيبه اصل الوليه كانت اعده ورا احمد و هوا كان عاوز يبصلها




احمد : سرح في عيون الوليه ونسي الاكل ونور




نور : احمد احمد " احمد مش هنا " انت يا احمد انت روحت فين




احمد : ايوه بتقولي حاجه




نور : يالهوي انت ده كله ومش معايا انت سرحان في ايه




احمد : سرحان عبد البصير




نور : هههههههه خفيف سرحان فيه ايه بجد وبتبص فيا كده ليه




احمد : انا ببص عليكي انتى بتتلككي ولا ايه هبصلك ليه يعنى




نور : بتتلكك راحت نور بصت وراها لاقت الوليه بتتضحك لاحمد واحمد سرحان معاها




تش تش تش نور دلقت الميه فوق هدوم احمد




احمد : ايد دا يا نور ينفع كده الترنج اتبل هخرج ازاى دلوقتى




نور : احسن عشان تسرح برحتك بعد كده انا ماشيه




احمد : خدي بس يا مجنونه مالك زعلتى ليه بس




نور سابت احمد وتطلعت اوضتها وزعلانه احمد تطلعلها عشان يصالحها




احمد : نور خلاص بقي انا اسف بجد




نور : اسف علي ايه




احمد : عشان بصيت للوليه




نور : وانا مالي ما تتحرق انت وهي " ونور يا عيني هتموت عشان بص للوليه " ومتغاظه




احمد : اتحرق كده طب انا ماشي راجع البلد ومش هتشوفي وشي تاني غير علي الدراسه




نور : احسن روح




احمد : كده طيب شكرا علي الرحله الجميله دى




نور سمعت اوضه احمد بتتفتح وطالع بالشنط ونازل من علي السلم




نور جريت ورا ولاقيته بيكلم في التليفون من الريسبشن بيكلم مين




احمد : الو




جارته : الووووووووووو مين معايا في التليفون بس ازاي دخلت جوه هههههههههههههه




احمد : مش وقت استظراف امك دلوجيت




جارته : ايه يا واد الخفه دي مين معايا




احمد : انا احمد اللي اتهبب وساكن في الشقه اللي جدامك




جارته : اه حماده ميدو مودي ازيك يا واد يا موودي عامل ايه انت فين وازاي اخبارك




احمد : انا في شرم الشيخ




جارته : مش كنت تقولي يا واد كنا رحنا سوا




احمد : تيجي فين يا وليه دا انتي لو شوفتي النسوان اللي هنا تنتحري




جارته :جاتك ايه يا ميدو عسل بس عسل اسود تلاقيك معاك الجثه اللي كلمتك قبل كده هي لسه عايشه يا واد هي مش ماتت في التليفون




احمد : عيطوا عليكى بدري يا شيخه بتفولي في وش البت ده انتي خارجه من
الترب بكفاله يا وليه روحي موتي (نور سمعت الكلام دا وشها نور من الفرحه )




جارته : انا يا ميدو انا يا واد لو عايزه اكون زي جوليا روبرت هكون




احمد : جوليو ابو ربع جنيه انتي بتكلي الحاجات دي يا وليه




جارته : جاتك ايه يا ميدو يخربيت عقلك سكر سكر انت بتتصل ليه بقي




احمد : بجولك ايه انا نسيت المفتاح تحت الدواسه اللي قدام الشقه خديه خلي معاكي لحد مرجع انا راجع النهارده




جارته : ماشي يا حبيب قلبي ترجع بالسلامه مستنياك




احمد : مستنيه مين يا وليه انتي تخلي معاكي المفتاح بس




جارته : ماشي يا مودي ترجع بالسلامه خلي بالك من نفسك




( احمد بيحط السماعه وبيلف لاقه نور في وشه )




نور : انت مسافر خلاص




احمد : اصل اعد لمين انا جاي عشانك وانتي زعلتي ومشيتي




نور : ما انت السبب سرحان في واحده وانا معاك




احمد : خلاص يا سيتي انا اسف




نور : وانا اسفه ماتسفرش خلاص




احمد : خلاص مش مسافر عشان خاطرك انتي




نور : مرسي يا احمد بجد انتا طيب اوي




احمد : انتي اطيب والله




نور : طيب بقي اطلع حط الشنط وتعالي نتمشي




احمد : بس انا جعان اوي




نور : خلاص طلع الشنط وتعالي نفطر




احمد طلع الشنط ونزل لنور تانى




احمد : اخيرا يا نور هنفطر




نور : اخيرا انا ميته من الجوع




احمد : لو سمحت الفطار بتاعنا




الجرسون : حاضر يا فندم




احمد : بس بسرعه والنبي عشان ميتين من الجوع




نور : اه بسرعه خالص عشان ممكن ناكل في بعض دلوقتي




احمد : بسرعه يا عم احسن تيجي تاكل فيا




الجرسون : حاضر يا فندم




( الجرسون جاب الاكل وكلوا الحمد لله ونور خدت احمد وتمشوا علي البحر )




نور : انت هتعمل النهارده ايه يا احمد




احمد : مش عارف والله يا نور انا عندي فكره احنا نتمشي شويه بعدين انا هطلع انام عشان تعبان من السفر




نور : عندك حق والله اوك وباليل ننزل نخرج ونشوف البلد




احمد : اوك يا نور




نور : البحر هنا حلو اوي بكره اكيد ننزله سوا




احمد : قولى يارب




نور : يلا نرجع بقي




احمد : يلا




( احمد ونور طلعوا اوضهم وهنعرف عملوا ايه باليل )




الحلقة ال16




احمد ونور طلعوا يسيتريحوا وهيخرجوا مع بعض باليل




بعد وقت طويل احمد ونور قابلوا بعض بليل كده بعد المغرب وخرجوا مع بعض




احمد : تصدجي يا نور شوفي احنا بقلنا قد ايه مع بعض وانا مش عارف عنك اي حاجه




نور : بص يا سيدي انا اسمي نور عبدالله والدي شغال مدير بنك اوك ووالدتي اسمها مش مهم وشغاله في الجامعه




احمد : تصدقي اسم مامتك جامد مش مهم مين الذيذ الي سماها الاسم ده




نور : هههههههه يخربيت عقلك يا احمد اسمع بقه




احمد : اتفضلي خلاص




نور : وانا عندي اخت واحده اكبر مني ومسافره مع جوزها وقاعده في البيت لوحدي مع ماما وبابا وليا اخ صغير كده بس ايه عسل




احمد : ربنا يخلوهملك




احمد : بس قوليلي انتي دخلتي الكليه دي كان نفسك فيها ولا عشان مجموعك




نور : لا انا كان نفسي ادخلها عشان والدي يعني كده




احمد : اه




نور : وانت دخلتها ليه تلاقيك عشان المجموع




احمد : لا والله انا دخلتها عشان كان نفسي اخشها يعني شغلها كتير وفي جميع المجالات




نور : قولي صحيح يا احمد لما تيجي تتجوز ايه مواصفات البنت اللي انت نفسك تتجوزها




احمد : ايه السؤال المحرج ده بس ( بصي يا سيتي )




اولا لازم تكون مؤدبه جدا وجميله وتكون دمها خيف زيك كده




( نور وشها احمر واخضر وبتكلم نفسها دا كل المواصفات دي فيا وسرحت في كلام احمد)




احمد : وانتي يا نور بتحلمي جوزك يكون ازاي نور




نووووووووووووووووووووووور




انتي روحتي فين




نور : هه معاك ايوه كنت بتقول ايه




احمد : لا انتي كنتي فين يا بنتي بقولك بتحلمي جوزك يكون ازاي




نور : بص لازم يكون بيحبني مووووووت ويكون طيب وجميل ودمه خفيف




احمد : ( احمد بيضحك مع نور ) تصددقي المواصفات دي فيا يعني انفع ابقي جوزك




نور : ههههههههههههههههههههههههههه يا بن الايه انا نفسي في ايس كريم دا يا احمد




احمد : من عنيا يا نور




نور واحمد مشيوا كتير اوي وكلموا اكتر وراحوا المطعم بتاع الفندق اتعشوا وطلعوا ناموا




تاني يوم الصبح احمد ونور فطروا سوا وراحوا البحر




احمد : ايه يا نور انتي هتنزلي البحر




نور : طبعا يا ابني هو انا جايه هنا عشان اتفرج عليه




احمد : طيب خالي بالك من نفسك




نور : طيب انا بعرف اعوم خالي بالك انت من نفسك ( احمد علي فكره بيعوم علي قده )




احمد : الحقوني الحقوني الحقوني يا نووووووووووووووووووور بغرق




نور : ااااااااااااااااااااااااااااحمد




احمد : يا نوووووووووووووووووور الحقيني الحقيني ( واحمد قاعد يطبش باديه ورجليه وينزل ويطلع يا عيني يا احمد




نور : احمد انا جايه اهه امسك نفسك شويه




يا عيني نور كانت لسه بتغير هدومها مش لحقت نطط في الميه بهدومها وجت عند
احمد لسه بتمسكه احمد اقعد يضحك ويعوم ونور يا عيني هتعمله ايه وزعلت منه
ومشيت




احمد : خدي يا نور انا كنت بهزر معاكي بجد والله خدي بس مش تزعلي




نور : نور دي حركه تعملها فيا بردضه انا قلبي وقع في رجلي اخص عليك يا احمد




احمد : خلاص بقى يا نور المسامح كريم وانتي مش بتزعلي صح




نور : خلاص يا احمد محصلش حاجه بس مش تعملها تاني




احمد : اوعدك اني مش هعملها تاني اطلعي بقه غيري هدومك عشان مش تخدي برد
والبسي كده اللي علي الحبل وانزلي عشان هعزمك علي غدوه جامده مووووووووت




( نور طلعت غيرت واحمد طلع لبس هو كمان اللي علي الحبل وراحوا فين)




( احمد ونور نزله وقابلوا بعض في الريسبشن )




نور : ايه بقي يا احمد الغدوه الجامده دي




احمد : لا دي مفاجاه هتعرفيها دلوقتي




نور : طيب يلا بسرعه عشان انا هموت من الجوع




احمد : اوك يلا تاكسي




التاكس : where are you go ؟



احمد : see food ( بعيد عنكوا كده دا اكبر محل سمك في شرم )




نور : وااااااااااااااو ايه المحل التحفه ده يا احمد




احمد : دي حاجه بسيطه كده عشان اعتزرلك علي الموقف اللي حصل الصبح




( نور بتقول في سرها ياريت تعمل الموقف دا كل يوم )




نور : موقف ايه يا احمد مافيش حاجه حصلت دا يدوب كان قلبي هيقف




احمد : بعد الشر عليكي علشان الخضه دي قولت اغديكي اكله جامده موووووووت




الجرسون : اوامرك يا افندم تطلب ايه




احمد : بص يا سيدي عايزين جميع انواع السلطات والمخللات




ثانيا بقي هات جميع انواع السمك اللي عندكوا ظبطنا يعني




ومتنساش الجمبري عشان الفوسفور يعني ظبطنا كده




الجرسون : اي خدمه تانيه يا افندم




احمد : شكرا متنساش اهم حاجه الميه بسرعه




نور : ايه الاكل دا كله يا احمد احنا هنقدر ناكل دا كله




احمد : ان شاء الله انا بقالي يومين مش باكل الاكل بتاع الفندق ده مش بيشبع خالص




احمد : قوليلي صحيح يا نور عقبال ما يعملوا الاكل انتي مش اتقدملك حد للجواز خطوبه يعني




نور : بيتقدموا والله يا احمد بس انا لسه صغيره مش بفكر في الكلام ده دلوقتي وبعدين انا لسه مش قبلك فارس احلامي يعني لسه شويه




احمد : عملتي خير والله جواز ايه دلوقتي انتي لسه صغيره




نور : وانت مش حاطط عينك علي حد




احمد : حاطط عيني علي الطفايه دي




نور : هههههههههههههههه يخربيت عقلك بجد والله




احمد : لسه والله يا نور مش قابلت الانسانه اللي بحلم بيها بس يعني في احتمال اني لاقتها




نور : وشها احمر واخضر وضرب الوان طيب ما تقولي مين دي




احمد : لا لسه شويه في الوقت المناسب هقولك




الجرسون : الاكل يا افندم




احمد ونور اكلوا بالهنا والشفا وشربوا بيبسى واتمشوا لغايه بليل ولفوا
البلد وفضلوا يتكلموا كتير اوي مش عارف بيتكلموا في ايه المهم الاتنين
روحوا وناموا




تاني يوم بقه صحيوا ونزلوا فطروا وراحوا البحر




احمد : صباح الخير يا نور




نور : صباح الخير يا احمد عامل ايه




احمد : المشي بتاع امبارح ده بوظلي رجلي المهم انتي هتنزلي البحر




نور : اه بس اوعي تعمل حركه امبارح




احمد : لا خلاص عيب مش هعملها تانى




احمد ونور نزلوا البحر وبيعموا فـ احمد وقف شويه ونور دخلت جوه من كتر الارهاق جالها شد عضل فكانت هتغرق نادت علي احمد واحمد منفضلها




يا خبر دى تور بتغرق

.......
نكمل الحلقة الجاية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة 17 و 18   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 9:12 pm

الحلقة 17

احنا سيبنا نور بتغرق والحلقه خلصت مش مشكله نكمل



نور: اااااااااااااااااااااااحمد الحقني يا احمد الحقني بغرق

احمد فاكر نور بتردله المقلب اللي عمله فيها واحمد منفضلها

احمد : بطلي شغل عيال يا نور انا فاهم الحركات دي واحمد قاعد يضحك

بارد اوي احمد ده هو مش بارد هو عامل نفسه ناصح

نور : الحقوني الحقوني بغرق

نور بتغرق بجد وعماله يا عيني تطلع وتنزل وتشرب في ميه واتخنقت

احمد : نوووووووووووور

احمد عام باقصي سرعه ونور اغمى عليها واحمد زعلان اوي راح شيلها وطالع بيها علي الشط

احمد : نور نور اوعي تسبيني

واحمد بيخبط علي صدرها عشان الميه تطلع مافيش فايده

احمد جاب الاسعاف وراح بيها علي المستشفي

الاسعاف جه خد نور علي المستشفي وهناك عملوا الازم طلعوا الميه ورجعولها التنفس وبقت تمام بس لازم تفضل يومين كده

احمد يا عيني في المستشفي بهدوم البحر ودموعه في عينه وبيدعي لنووووور

احمد : دكتور خير

دكتور : خير يا ابني اتطمن الحمد لله هي بخير

احمد : الف شكر يا دكتور الف شكر ممكن ادخولها

دكتور : ممكن

احمد والدموع في عينه داخل علي نور وبكل رومانسيه

احمد : حمدالله علي السلامه يا نور وبيديها ورده

نور : مرسي يا احمد

احمد : انتي بعد الشر لو كان جرالك حاجه انا كنت هرمي نفسي في البحر

نور : متقولش كده انت برضه اللي انقذت حياتي

احمد : انتي اللي ردتيلي حياتي والله يا نور بعد ما تطمني الدكتور

نور : مرسي يا احمد

احمد : شدي حيلك بقي كده وقوميلنا بسلامه كده

نور : ان شاء الله احمد روح انت استريح انت شكلك تعبان

احمد : اسيبك وامشي مش هقدر وبعدين انا زي الفل اهو

صحاب نور عرفه اللي حصل جم بسرعه يطمنوا عليها

ريم : نور حبيبتي الف سلامه انا مصدقتش والله اول ما قالولي انتي كويسه

نور : انا الحمد لله كويسه

ريم : الحمد لله

ريم : انا متشكره جدا يا احمد عشان انقذت صحبتي

احمد : علي ايه يا ريم ماهي صاحبتنا كلنا برضه

ريم : عنددك حق يا احمد مرسي اوي

نور قعدت يومين في المستشفي وبعدين طلعت كان فاضل يوم واحد بس ويرجعوا

احمد وريم وصلوا نور للاوضه بتاعتها ونامت وتاني يوم الصبح

احمد : حمدالله علي السلامه يا نور

نور : الله يسلمك يا احمد والله انا مش عارفه ارد جميلك ده ازاي

احمد : جميل ايه بس هو في بينا جمايل بس علي فكره يا نور لو كان حصلك بعد الشر اي حاجه انا ماكنتش هسامح نفسي خالص

نور : متقولش كده يا احمد انت برضه الي انقذت حياتي

في منظر رومانسي تحت السماء صافيه والبحر الازرق والموسيقي في الفندق شغاله

احمد : بس يا نور تعرفي وانتي نايمه بتكوني جميله اوي

نووور وشها احمر وضرب الوان ومش عارفه تقول ايه

نور : مرسي يا احمد انت الاجمل والله

احمد قرب من نور وبص في عنيها

احمد بيبص لنور في عنيها وقرب منها اوى

ايه دا دا قرب يالهوي دا قرب خالص

ياااااااااااااااااااااالهوي احمد مسك ايد نور

يابختووووووووووووووووو

احمد : يا نور انا مش عارف لو كان جرالك حاجه انا كان ممكن يحصلي ايه

نور : ليه يا احمد بعد الشر عليك متقولش كده

احمد : بجد والله اصلك يا نور بقيتي كل حاجه في حياتي ومن غيرك مش كنت عارف هعمل ايه في حياتي غيرتي كل حاجه في حياتي

نور : عشان انت طيب والله بجد يا ميدو وبتحب بسرعه

احمد : ميدو تصدقي احلي كلمه ميدو سمعتها في حياتي

نور : خلاص يا سيدي ليك عليا مش اقولك غير يا ميدو

احمد : مرسي يا نور بس تصدقي يا نور بجد انا حلمت بيكي امبارح

نور : بجد يا احمد احكي بسرعه حلمت بايه

احمد : خير الله ما اجعله خير اننا ركبين طياره ومسافرين بيها مش مش عارف مسافرين فين المهم الطياره كانت بتقع

نور : يا لهوي هتموتني في الحلم يا احمد

احمد : بعد الشر عليكي

احمد : المهم اتخضيت عليكي رحت واخدك مبين ايديا ورحت بيكي كبينه الطياره انا اللي سوقتها ووصلنا الحمد لله

نور : طيب الحمد لله مش جرالنا حاجه

احمد : بس ايه كنتي لبسه حته فستان ابيض جميل

نور وشها نور من الفرحه و فرحت اوى اوى

نور : بجد يا احمد

احمد شاف ريم صاحبه نور جايه من بعيد زعل اوي

ريم : ازيكوا يا حلوين عامله ايه يا نور دلوقتي

نور : الحمد لله كويسه ميدو خرجني من الاوده وبنتمشي شويه

ريم : مين ميدو ده

احمد : انا يا ريم ميدو اصلي غيرت اسمي

ريم : هههههههههه بجد الف مبروك عئبالي لما اغيره

احمد : ههههههههه تغيريه هيبقى ايه ميدو بردو

نور : يخربيت عقلك يا ميدو صحيح يا ريم هتغيريه ليه

احمد : دا حتي الاسم دا وحش اوى قصدى حلو اوى اوى

ريم : انا اسمى وحش بردو يا احمد ماشي انا ماشيه وسيباكوا لوحديكو

نور : يا ريم بنهظر معاكي والله خلاص مش تزعلي

احمد : بنهظر والله يا ريم خلاص اؤمري اي طلب واحنا ننفذه عشان نصلحك بيه

ريم استغلت الفرصه و طلبت منهم طلب

استغلاليه




الحلقة 18

احمد ونور بيهزروا مع ريم بس ريم زعلت و احمد و نور حبوا انهم يصالحوها فريم طلبت منهم طلب

ده اللى كنا واقفين عنده المره اللى فاتت

فاكرين يا بختوووووووووووووووو

ندخل فى الحلقه بقى

احمد : اؤمري يا ست ريم طلباتك اوامر بس ماتزعليش

ريم : ميرسي يا احمد انا هطلب منكوا طلب بصفتي جعانه دلوقتي عايزه اتغدي

احمد : بس كده يالهوي انا قولت هتقولي حاجه جامده خدي يا ستي style="font-family:Times New Roman">5 جنيه اهه جديده واتغدي برحتك
عند اى واحد بتاع فول وطعميه جبيلك 16 سندوتش و كلى لحد ما تشبعى

نور : هههههههههههههههه اه صح روحى كلى فول و طعميه

ريم : بتضحكي عليا يا نور ماشي مكنش العشم

نور : الحق يا احمد دي زعلت بجد والله .. يا ريم بنهزر معاكي

احمد : بجد بهزر معاكي يا ريم انت بتزعلي بسرعه كده ليه خلاص يا ستي اختاري اي مكان نتغدي في وعلي حسابي كمان

ريم : ميرسي يا احمد انا نفسي في سمك اوي

احمد : بس كده يا سلام تؤمري يلا بينا هغديكوا غدوه تحلفوا بيها استنوني هنا ثواني

ريم : انت رايح فين يا احمد

احمد : ثواني اجيب حاجه واجي ثواني بصوا شايفين الصخره اللي هناك دي روحوا اعدوا عليها وانا جايلكوا حالا

احمد ساب نور وريم علي صخره علي البحر وطلع الاوضه بتاعته جاب سناره صيد كان جايبها معاه

كان بيصطاد بيها من الترعه اللي كانت عندهم فى البلد

مش مشكله احمد نزل بالسناره وسله صغيره كده عشان يحط فيها السمك

نور وريم شافوا احمد جاي من بعيد

نور : ايه ده يا احمد انت هتعمل ايه

احمد : زي ما انتي شايفه هصطاد سمك ونشوي هنا هيبقي اخر يوم لازم يبقي جاااااااامد مش احنا برضه ماشين بكره بالليل

ريم : اه صحيح فكرتني يا خساره كانت رحله جميله بس ده شكله هيبقي اجمد يوم بقى

نور : عندك حق يا ريم انا بحب الصيد اوي

احمد : هايبقي يوم جامد

سيبوا احمد ونور يصطادوا وتعالوا نشوف الحوار ده حصل فى البلد بتاعه احمد

ابو احمد : الواد يا حجه ولا بيسال فينا لحسن يكون جراله حاجه

ام احمد : انا عارفه الواد زي ما يكون في حاجه شغلته عنا ونسي نفسه يا خويا

ابو احمد : احنا لازم نتصل بيه

ام احمد : بس هنتصل بيه ازاي بس

ابو احمد : هو مش سايب معاكي رقم الشجه اللي ساكن جصادها

ام احمد : اه والنبي دا سيبها معايا استني اخش اجيبها

ابو احمد : هاتي اما نتصل بيه نشوفه فين ونطمن عليه

والحج اتصل ودار حوار جامد اوى

الحاج ابو احمد والحاجه جابوا الرقم واتصوا بالوليه اللى بتوحوح لو فاكرين

الحج : شجه الست عطيات

عطيات دي الوليه الي ساكنه في الشقه الي ادام احمد

( حبيت اوضح علشان عارف الغباء اللى هاشوفه Razz )

عطيات : ايوه يا اخويا عايز مين

الحج : كنا عايزين نكلم احمد هو هنا

عطيات : يالهوي هنا فين يا حج مش عيب دا انا ست لوحدي واخاف علي سمعتي

الحج : يا ست الشريفه مش جصدي انا جصدي تنديه من شجته هو مش ساكن هنا برضه

عطيات : ايوه يا خويا ساكن هنا بس هو مش هنا الندل ده وانت مين يا اخويا

الحج : انا ابوه هو مش هنا ليه

عطيات : ابوه يا اهلا يا اهلا العمده يا مراحب يا حج

الحج : اهلا بيكي يا ست هو مش موجود

عطيات : لا يا اخويا دا مسافر شرم الشيخ ولسه ما جاش

الحج : يالهوي كفر الشيخ يعمل ايه هناك

عطيات : يا حج شرم شرم الشيخ بتاعت الاجانب والسياح ده مصيف يعني

الحج : زي جمصه كده

عطيات : ايوه زي جمصه كده بس شرم دي بتاعت الناس الهاي اوي والاجانب

الحج : ايوه ايوه يا عيب الشوم بتاعت البنات المش لابسين هدوم

عطيات : ايوه يا حج شوفت وواخد معاه واحده صاحبته هي اللي هتبوظه يا حج

عطيات مفروسه من نور عشان احمد مهتم بيها ومنفضلها

الحج : واحده

عطيات : اه والنبي يا خويا رايح مع واحده زميلته في الجامعه هتبوظه

الحج : متشكرين يا ست عطيات والنبي لما يجي ابجي شيعلنا تليفون عشان اجيله

عطيات : حاضر يا خويا

الحج ابو احمد بيضرب كف علي كف وبيكلم في نفسه وعطيات ضربت مهموز في احمد جامد اوي

سيبك بقي من الحج وعطيات وتعالوا نشوف احمد ونور وريم عملو ايه مع الصيد

نور : هههههههههههه واحده كمان اهه يا احمد شد السناره بقى

احمد : شكلكوا مرزقين يا بنات انا عمري ما صطدت سمك بالكميه دي ما شاء الله

نور : كفايه كده يا احمد وتعالوا نشويهم بقي

احمد : استني كمان شويه اخر واحده عشان كل واحد ياخد خمسه عشان ريم دي شكلها جعانه وممكن تاكلنا

ريم : اه والله يا احمد انا جعانه مووت اهه يا احمد جيبها بقي

احمد : حاضر ههههههههههههههههههه بصي يا نور نصيب ريم طلع ايه

نور : هههههههههههههههه انتي هتكلي دي ههههههههههههههههه

ريم : كدا برضه يا نور تردي ان اكل الشىء ده

ماتخدوش فى بالكم اصلي معرفش احمد اصطاد ايه علشان انا ماكنتش معاهم لما يجي هبقى اسالوا

ياريتنى كنت معاااااااااااااهم

هههههههههههههههه رخم اوى انا عارف فى الحته دى

احمد : يلا يا ريم ويا نور حضروا الشوايه عشان نشوي السمك عشان انا جعان مووووووت

ريم : اه بسرعه يا نور عشان انا ممكن اكل احمد دلوقتي

نور : يالهوي تاكلي احمد لا انا خلصت اهه

احمد ونور وريم كله بالهنا والشفا واعدو شويه قدام البحر طبعا احمد مش عارف يكلم نور من الست ريم

أحمد : بس انا عاذرها والله اصلها مش ليها صاحبه غير نور هتقعد مع مين
يعنى مع انها اموره بس يا خساره لو مكنتش اتعرفت على نور فى اول القصه يلا
هعمل ايه بقى هقطع روحى

فـ ريم هتعمل ايه يعنى بتقضي معاهم شويه وتعد لوحدها شويه

بس علي فكره بيني وبينكوا انا ابتديت احب ريم اصلها طيبه اوي ووحيده و اموره و كده يعنى احم احم

ما علينا المهم نكمل بقى كلامنا بعد فاصل من المعاكسه فى ريم العسل و هما خلصوا اكل و كده

احمد : انا طالع بقي احضر شنطتي عشان بكره اكون فاضي

نور : اه صحيح ده احنا هنرجع بكره يخبر يلا يا ريم نطلع نحضر الشنط عشان بكره نخرج قبل ما نمشي و نكون مجهزين الشنط

ريم : اوك يلا بينا

احمد : انا عندي فكره وانتي يا نور بتحضري الشنط حطي ريم جوه شنطه عشان مش
تقعد علي سلم الباص زي ما عملتها واحنا جايين و مش كانت لاقيه مكان تقعد

نور : ههههههههههه عندك حق يا احمد والله

ريم : عنده حق ده بدل ما تقوملي وتخليني اعد مكانك مش انت ولد و تتحمل

نور : لا في دي يا احمد عندها حق

احمد : يالهوي انتي تؤمري يا ريم ده انا ممكن اخلي الى فى الباص كله يجري
وراه و مش يركب اصلا وانتي بس ركبه جوه وتقعدي علي كل الكراسي براحتك

ريم : اتريق اتريق

احمد : خلاص انا غلطان وهسيبك في الشنطه هههههههههههههه

نور : خلاص يا احمد دي مهما كان برضه صحبتي

احمد : خلاص يا نور علشان خاطرك انتي و علشان خاطر ريم

ريم : ميرسي يا احمد

احمد ونور وريم طلعوا يحضرو الشنط وناموا لغايه بالليل

و بعد لما صحيوا نزلوا اتعشوا وخرجوا شويه وبرضه ريم معاهم مش عارفين يتكلموا خالص

احمد بوظ القعده علي ريم ومشاها بذكاء على شان يعرف يكلم نور




المره الجايه بقى نعرف احمد عمل ايه علشان يمشيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة 19 و 20   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 9:16 pm

الحلقة ال19



كنا واقفين المرة الى فاتت عند احمد ونور وريم طلعوا يحضرو الشنط وناموا
لغايه بالليل و بعد لما صحيوا نزلوا اتعشوا وخرجوا شويه وبرضه ريم معاهم
مش عارفين يتكلموا خالص




احمد بوظ القعده علي ريم ومشاها بذكاء على شان يعرف يكلم نور




احمد بقي هيعمل ايه فضل احمد يفكر ويفكر هيعمل ايه علشان يمشي ريم دي وفي الاخر وصل لحل ظريف اوي




تعالوا نشوف ايه الحل الى احمد وصلوا




اتصل بالتليفون في الاوضه الى فيها نور وريم




احمد : ازيك يا نور




نور : الحمد لله تمام يااحمد انت عامل ايه




احمد : اهي ماشية الحمد لله هتعمل ايه يعني




نور : هي ايه الى هتعمل ايه يا احمد انت مالك مش مركز ليه




احمد : والله يا نور مضايق شويه




نور : خير يا احمد في ايه




احمد : بصراحه كدا بصراحه يعني




نور : ها يا احمد عايز تقول ايه




احمد : كنت عايز أقعد معاكي شويه لوحدنا بس الست ريم مش مدينا فرصه




احمد بيعمل كدا ليه علشان نور تفكر معاه ازاي تخلي ريم تشوف حاجة تعملها بدل مهي معكننة عليهم كدا ومش مخلايهم عارفين يقعدوا مع بعض




نور : ليه يااحمد عايز تقول حاجه ؟




احمد : كلام كتير والله يا نور بس مكنتش عارف ابدأ ازاي




نور فرحت طبعا من كلام احمد




نور : خلاص يا احمد تعال نفكر نعمل فيها ايه علشان ننزل نقعد مع بعض شويه قبل ما نسافر




احمد : اه مهو دا الى مضايقني وخصوصا اني مش عارف هشوفك تاني امتى لاني عايز اسافر البلد شويه




نور : طيب تعال ننزل دلوقتي وهي ملخومة في ترتيب الشنط هقولها راحه اشتري حاجه وراجعه




احمد : يلا بينا يا نور بس علشان خاطري مش تتأخري علشان عايزك في موضوع مهم




نور : اوكي يااحمد هنزل دلوقتي حالا




نزلت نور وهي لسه واقفه قدام الرسبشن علشان تسأل علي احمد لاقى احمد بينادلها




نووووووووووور نووووووووووور نووووووووووووور




نور : نعم يااحمد خيرر




احمد : انا عايزك اقولك علي حاجه ضروري يا نور واتكلم معاكي كتييييييير قبل معملها




نور : اتفضل قول يااحمد




احمد : بصي يا نور انا هكون صريح معاكي وانتي عارفه انك اقرب حد ليا في البلد دى




نور : اتكلم يا احمد انت قلقان ليه كدا ومتوتر ليه ؟




نور وشها احمر حاسه بالي احمد عايز يقولوا




احمد : نور بصي عندنا في البلد الى بيكون بيصيف بيجيب مشبك وهوه راجع وانا معرفشي محلات بتبيع مشبك هنا




( المشبك اللى بيتاكل مش المشبك بتاع الغسيل ده )




نور : احمد ايه الى انت بتقولوا دا




احمد : والله يا نور مكسوف منك مووووووت




نور : هوه دا الموضوع الى كنت عايزني فيه يا احمد




احمد : اه يا نور امال انتي كنتي فاكرة ايه ؟




نور : احمد انت جاي شرم الشيخ علشان تشتري مشبك




احمد : امال هما بيجوا ليه ؟




نور : احمد مش معقول كدا




احمد : نور مش انتي قولتلي ان شرم الشيخ دي زي راس البر وجمصة ؟ ولا انتي هترجعي في كلامك وشكلك مش عايزه تسعديني




نور : اوووووووووووووووووووووووووووف




وسابت احمد ومشيت واحمد طبعا استغرب من الى حصل هوه شايف ان الموضوع طبيعي
لكن نور طلعت منهارة وعماله تعيط فطلعت فوق لقت ريم هى كمان بتعيط حاولت
تهدي نفسها علشان تعرف تكلم ريم




في نفس اللحظه احمد قال يعمل تليفون طالما نور مش عايزه تساعدة هيتصل بمين بمين بمين ؟؟




بعطياااااااااااااااااات




احمد : الووووو




جارته : ايوة مين




احمد : انا جارك يا ست عطيات




جارته : اهلا يامومو عامل ايه




احمد : مومو مين ياستي بقلك انا احمد جارك اللى منتيل على عينه وساكن قصادك




جارته : ايوة يا مومو ما انا بدعلك




احمد : وتدلعينى بتاع ايه انتى




جارته : ايه انت لسه مجتشي من المصيف




احمد : لا انا جاي بكره ان شاء الله انا متصل بيكي بخصوص الموضوع دا




جارته : خير يا مومو عايز فلوس ولا عايز ايه ؟




احمد : لا مستوره والحمد لله انا كنت عايزك اسالك سؤال بسيط كدا




جارته : قول يا حبيبي قول




احمد : تعرفي محلات مشبك في شرم اشتري مشبك لبويا وامي




جارته : ههههههههههههههيههههههههههههههههههههههههههه




احمد : بتضحكي علي ايه يا ولية انتي




جارته : اه يا مومو عارفه




احمد : والله هجبلك ربع كيلوا وانا جاي بس قوليلي فين مكانه




جارته : انت عارف وانت جاي من شرم




احمد : لا عارف وانا جاي من بلدنا متخلصي يا ولية انتي




جارته : قول للسواق نزلني عند بتوع المشبك هههههههههههههههههههههه




احمد : بجد يا ست عطيات




جارته : ايوه يا حبيبي بجد




احمد : طيب سلام




نرجع بسرررعه علشان نعرف ريم كانت بتعيط ليه




نور : مالك يا ريم




ريم : مفيش يا نور انتي كنتي فين ؟




نور : كنت تحت بشتري شويه حاجات




ريم : اه سألت عليكي بتاع الرسبشن قالي انك خرجتي مع احمد




نور : بصت ليها كدا وراحت معيطه




ريم : بتعطتي ليه دلوقتي مع انك كنتي مع احمد يعني




نور : تقصدي ايه يا ريم بالي بتقوليه دا




ريم : مقصدش حاجه هانت اهي وكل حد فينا يروح لحالة




نور : انا مش مطمنه لكلامك دا يا ريم ياريت توضحي كلامك




ريم : لا كلام ولاحاجه يا نور انا هنزل اتمشي شوية




نور : طيب براحتك مهي العمليه نقصاكي اصلا




ريم : انا نازلة




المهم ريم نازلة علي السلم فوقعت رجليها وجعتها واحمد كان داخل بالصدفه الفندق




احمد : يانهاار مدوحس دي ريم ولا ايه ؟؟؟؟




بتاع الامن : والله معرفشي حضرتك




احمد : وانت مالك يا عم هوه حد كان سألك




بتاع الامن : سوري حضرتك كنت فاكرك بتكلمني




احمد : اروح اشوف البت دي حصل فيها ايه




اوعوووا يا جدعااان جحا اولي بلحم طوووورة اوعوو بس انا هشوفها




احمد : ريم مالك




ريم : رجلي بتوجعني يااحمد




المهم احمد سمع الكلمتين دول ونسي المشبك ونسي الدنيا كلها




وشال ريم ( اخوي يعني ) وراح بيها المستشفي




نرجع بسرررعه لنوررررر




نور : ياتري ريم زعلانه ليه ؟ اممممممم مش عارفه ربنا يستر وميكونشي عملت حاجة تزعلها دي بردوا صاحبتي ومش عايزاها تزعل مني




وفي نفس الوقت كان في حوار صغير كدا في البلد عند احمد بين ابوه وامه




ابووه : شوفتي يا وليه الواد تريبتك النجصه سايب دراسته وعمال يتسرمح في شرم الشيخ مع البنات الى لبسه هدوم مجطعه




امه : يا حج .. احمد مش صغير اكيد بس بيغير جووو زي زمايله وانت عارف ان الطلبه بتغير من بعضيها




ابووه : مكان جه غير جو في الترعه حدانا او في المصرف الى في اخر البلد




امه : هتلاجيه نسي يا حج




ابووه : ده انا لما يجي هشوف شغلي معااه علي شان ميعملش كدا تاني




امه : ربنا يجيبوا بالسلامة بس وبعد اكده ابجي اقطع رجبته




ابووه : وهيجي ليه بجي لما انا هجطع رجابته يا وليه انا خايف عليه




امه : ما انا عارفه يا حج ربنا يخليهولك يارب




ابووه : يا وليه اعملينا صنيه البطاطس علشان هموت من الجوع




امه : عنيا يا حج




ابووه : تسلم عنيكي يا غالية




وقامت تعمل صنيه البطاطس




ابووه : ياتري يابني عامل ايه مع الحريم الي لابسه من غير هدوم في شرم الشيخ




جتنا نيله في حظنا الهباب قاعد في وش الوليه دي ليل ونهار مش عارف اشوف غيرها




الواد دا مكنش جال كنت روحت معاه اتفرجتلي يومين ولا حاجه




لا والمصيبه الاكبر جارته يالهوي علي ضحكتها مسخرررة بجد يعني




يارتني كنت انا الى ساكن عندها




وبسرعه نروح تانى لريم في المستشفي




ريم : اه .... اه ..... اه يا رجلي




احمد : حمدالله علي السلامة ياريم




ريم : الله يسلمك يااحمد هوا انا فين




احمد : في بيتك ومترحك يااختي هههههههههههه




ريم : لا بجد يا احمد انا فين




احمد : في المستشفي يابنتي




ريم : وانا ايه الى جابني هنا انا كنت كنت كنت والله مانا فاكرة




احمد : ايه دا يا ريم انتي فقدتي الذاكرة




ريم : يااحمد متهزرش




احمد : حاضر يا ريم انتي وقعتي من علي السلم ورجليكي اتكسرت وانا شيلتك وجبتك هنا علي الله يطمر فيكي بقي




ريم : ميرسي يااحمد علي زوقك وعلي انك جبتني هنا




احمد : وميرسي دي اصرفها منين هتيلي حاجه ساقعه احسن وياريت باكو بسكوت شمعدان ونص كيلو مشبك لابويا




ريم : انت بتقول ايه يااحمد ؟ مش فاهمة منك حاجه




احمد : لا لا متخديش في بالك




ريم : طيب




احمد : طيب معاكي علي رأى خالتك سميرة سعيد




ريم : ههههههههههههههه ماشي يا خفة




سكتوا الاتنين فترة كده وريم عاملة تبص في عنين احمد واحمد مركز في وشها اوي




وفجأه احمد قالها




















ريم
























ريم






















ريم


















ريم








الحلقة 20






ياتري كان عايز يقولها ايه






احمد : ريم




ريم : نعم يااحمد في ايه حضتنني




احمد : انتي وشك اصفر شكل الكشري بتاع المحلات بتاع طنطا




ريم : بجد يا احمد




احمد : اه ورحمة خالي حسن




ريم : طيب هاتلي دكتور ولا اعمل اي حاجه




احمد : حاضر هنزل اشوفلك دكتور تحت في اي حته




ريم : طيب يلا بسررعه




نزل احمد تحت وبيسأل ممرضة




احمد : لو سمحتي يا نيرس




الممرضه : ايوة تحت امرك




احمد : الامر لله يا قمر




الممرضه : بصت ليه كدا وقالتوا خير يا فندم عايز حاجه




احمد : اه واحد كابتشينوا وباكوين بسكويت لو سمحتي




قامت الممرضه ضحكت كدا وقالتوا




الممرضه : حضرتك دا مش كنتين دي مستشفي محترم




احمد : اه مانا عارف عندنا زيها في بلدنا




الممرضه : بلدكوا ؟؟




احمد : اه بلدنا انا شايف الفضول في عنيكي وعايزه تعرفي ايه البلد




الممرضة : ههههههههه بصراحه اه




احمد : طيب مش هقولك




الممرضه : طيب مش مشكل المهم انت كنت عايز تقول ايه ؟




احمد : انا معايا واحده زملتي فوق رجليها مكسورة ولونها اصفر لو سمحتي عايز حد يشوفها




الممرضه : اه طيب اوكي تعالى هاجي معاك اشوف الموضوع يستلزم دكتور ولا لا




احمد : اوكي اتفضلي




طلعت الممرضه معاه وساعه ماشافت ريم بنوته حلوه وعسولة وشكل نانسى عجرم :p




راحت مسكت ايديها كدا علي اساس انها بتقيس ليها النبض يعني وقالت لاحمد




الممرضه : عايزاك ثواني




احمد : طيب حاضر هشوفها يا ريم شكل الموضوع خطير ولا شكلك هتموتي ونخلص منك




ريم : بعد الشر عليا يااحمد متبقاش كدا




احمد : انت هترغي يا ستي استني لما اشوف الممرضه الى بره دي




ريم : طيب




خرج احمد بره لقي الممرضه مستنياه




احمد : ايه مالها خير




الممرضه : بص يا استاذ ....امممممم




احمد : اسمي احمد وبلاش استاذ دي شيلي التكليف حضرتك




الممرضه : ميرسي كلك زوق




احمد : اه مانا عارف البلد كلها بتقولي كدا حتي نور بتقولي كدا




الممرضه : نور مين ؟




احمد : هو انتي علي طول عندك الفضول ده ههههههههههه




الممرضه : سوري اني ادخلت في حاجه مش ليا فيها




احمد : لا عادي مفيش مشاكل المهم قوليلي ريم مالها




الممرضه : دي بت مكهونه ومعندهاش حاجه هي بس لونها مخطوف من الخضه




احمد : ايه دا يعني هيا رجليها مش مكسورة




الممرضه : لا مكسورة بس دلوقتي بقيت كويسة وتقدر تروح كمان 10 ايام ان شاء الله




احمد : عشر تيام ينهار اسود ده احنا مسافرين بكره




الممرضه : مسافرين فين




احمد : رايحين القاهرة تاني احنا طالبه وجاين رحلة




الممرضه : اه طيب مهي مش هتنفع تخرج قبل كدا




احمد : خلاص هنسبها ولما تخف تبقي تيجي




الممرضه : لا متسبهاش هي ممكن تخرج النهارده




احمد : هههههههههههههههه الا قوليلي يا اسمك ايه




الممرضه : اسمي نهي




احمد : عاشت الاسامي يا نهي علي فكرة اسمك جميل اوي وانا بحبه




الممرضه : ميرسي ليك كلك زوق




احمد : ايوه مانا قولتلك عارف البلد كلها بتقول عليا كدا




الممرضه : هههههههههههههههههه




احمد : هههههههههههههه هوه انتي معاكي شبكة ؟




الممرضه : اه معايا




احمد : طيب ممكن رقم موبيلك




الممرضه : اها طبعا اتفضل 0000000000




احمد : طيب انا هروح اشوف بقيت صحابنا وهتصل بيكي اطمن علي ريم وانتي خدي بالك منها




الممرضه : طيب هتيجي امته علشان لو عايزين حاجه في الرسبشن




احمد : علي طول هشوف نور بس واجي




الممرضه : طيب اوكي هستناك




أحمد شكله علق الممرضه




في نفس الوقت دا نور قلبت الدنيا علي ريم واحمد مش لاقيه حد ومش عايزه
تسأل حد علشان ميبقاش شكلها وحش وفي الاخر اكتشفت انهم مع بعض هتعمل ايه
بقي تعمل ايه تعمل ايه تعمل ايه فضلت تفكرر شويه وفي الاخر وصلت
لفكررررررررة




ياتري هتعملي ايه يا نووووووووووووور ؟




طبعا كلكوا عايزين تعرفوا نور هتعمل ايه دا الى مش هنعرفوا مع بعض النهارده لاني هسبها للحلقه الجايه




نرجع مع بعض لررررررريم واحمد والممرضه




دخلت الممرضه الاوضه بتاع ريم




وقعدت تتكلم معاها




الممرضه : ازيك يا ريم دلوقتي عاملة ايه ؟؟




ريم : الحمد لله كويسة احسن شويه




الممرضة : لا لا انتي بقيتي كويسة خالص ايه دلع البنات ده بقي




ريم : هههههههه والله مش دلع بس فعلا رجلي تعباني شويه




الممرضة : ان شاء الله هتبقي كويسة




ريم : ميرسي ربنا يخليكي




وسكتوا الاتنين شويه




وفجأة




ريم والممررضة : امال احمد فين ؟




اتغيررر معالم وش ريم باحمرار غريب كدا ونرفزه والممرضه بكسووف




ريم : خير انتي عايزاه في حاجه




الممرضه : لا ابدا بسأل عليه




ريم : مش عارفه والله راح فين




الممرضة : هوه كان قايلي انه رايح يشوف واحدة صحبته اسمها نور




ريم : ياربي علي نوووووور دي حتي في الوقت دا بيفكر فيها




الممرضه : بيفكر فيها ازاي يعني




ريم : انتي فضولية اوي




الممرضة : احمد لسه قايلي كدا دلوقتي




ريم : هوه احمد دا مش سايب حد غير لما يعرفوا ياربي علي كدا




الممرضة : هوه انتوا اصحاب دراسه ولا ايه بالظبط




ريم : بصي يا.....اممممم




الممرضة : اسمي نهي




ريم : بصي يا نهي احنا اصلا طللبه مع بعض واحنا التلاته جايين في رحلة تبع
الجامعه بس للاسف احنا التلاته الى صحاب اوي يعني ملناش كلام اوي مع بقيت
الناس




الممرضة : اه طيب وايه حكايه نور




ريم : حكايتها ازاي يعني




الممرضة : يعني مش عارفه اقصد ايه




ريم : لا عارفة بس ايه




الممرضة : ايه




ريم : اصل مفيش حاجه اقدر اتكلم فيها لاني مش متأكدة من حاجه




الممرضة : طيب لو عايزه تقولي شكك في ايه قوليلي وانا هخلي دا سر بيناا
ومتقلقيش انا معرفش حد اوي يعني احمد اتكلمنا مع بعض علشانك بس تصدقي اني
استريحتلك




ريم : وانا كمان والله




الممرضة : ( طيب قولي يا هبلة ) - بس في سرها




الممرضة : ربنا يخليكي يا ريم




ريم : هقولك يا ستي اول حاجه من ساعه متكلمت مع احمد وهوه اهتمامه الكلي
بنور كأن مفيش حد تاني معااه بس مش عارف بقي في حاجه بينهم ولا لا




الممرضة : وانتي تضايقي ان يكون في حاجه بينهم ؟




ريم : لا طبعا بس




الممرضة : ايه ؟؟؟ طيب خلاص فهمت




ريم : لا متفهمنيش غلط انا قصدي ان المفروض يعرفوني لو فيه حاجه علشان بس مش ابقي ماشيه معاهم كدا




الممرضة : ويمكن يكون اصحاب عادي




الممرضة : ممكن الله اعلم




وسكتوووووووا فجأة وبعدين




الممرضة : طيب عندي سؤال عايزه اسألهولك




.




ها حد عرف السؤال




طيب اسيبتكم تفكروا شويه يمكن تعرفوا




المهم ما علينا




شوفنا الحوار الي كان بين ريم والممرضه كان حلو بصراحه الاتنين بيتلأموا علي بعض وشكلهم تحفة




وريم كالعادة هبلة وبتقع في الكلام




المهم نشوف احمد الى راح يشوف نوووور




ونور عملت ايه




نور طبعا لما عرفت ان احمد وريم مش موجودة زعلت جدا انهم سايبنها لوحدها




وفي نفس الوقت احمد ماشي علي البحر وعمال بيفكر




احمد : هوه ايه الى بيحصلي دا




مانا كنت كويس وعايش حياتي




لا مكنتش عايش دلوقتي عرفت طعم ومعني للدنيا




ايوه يااحمد دلوقتي عرفت حاجات كتيرة




طيب نووور وريم ونهي




دول بالنسبالك ايه يااحمد ؟




امممم مش عارف




نور بنت جميلة ولطيفه ووقفت جنبي كتير




ريم عسووولة ودمها خفيف بس مش عارف حاسس فيها بحاجات غريبه كدا




نهي ياعم دي لسه معرفة نص ساعه نفضلها وخلاص




طيب وبعدين هتتصرف ازاي يا احمد وانت الاتنين معتقدين انك بتحب واحد فيهم




وانت فعلا بتحب مين




نرجع لنوووور ونعرف هتعمل ايه يا نور




يا تري يا نور هتعملي ايه




انا ممكن اسبهم وامشي وهما يبقوا علي راحتهم




طيب افرضي يا نور ان احمد مفيش حاجه بينه وبين ريم تبقي خسرتي احمد




طيب انا هسأله




وجابت الموبيل




واتصلت




نور : الووو




احمد : ايوه




نور : انت فين يااحمد




احمد : انا قدام الاوضه بتاعتك




نور : انت هتهزر




احمد : لا والله حتي بصي تك تك




نور : انت كنت فين




احمد : كنت في المستشفي مع ريم




نور : مالها ريم




احمد : وقعت وهي نازله على السلم زي الجردل ورجليها اتكسرت




نور : هوه الجردل ليه رجلين هههههههههههههههههههه




احمد: ههههههههههه اه حاله خاصه ههههههههههه




نور : طيب يلا علشان نروح نطمن عليها




احمد : يلا بيناا




وهما نازلين احمد ونور شافوا مكان لذيذ كدا شكلوا رومانسي فقالت نور لاحمد




نور : احمد متيجي تعزمني علي حاجه هنا




احمد : بس انتي الى تدفعي




نور : اوك موافقه




احمد : موافقه في عينك انتي عايزه واحدة ست تصرف علياا




نور : ههههههههههههه خلاص يابني ادفع انت هتعمل مشكله ولا ايه




احمد: لا خلاص ادفعي انتي علشان ميبقاش شكلك وحش




نور : طيب ههههههههههههههههههه




احمد : اتفضلي




دخلوا قعدوا وتمااااااااااااااااام




في نفس الوقت ريم قلقانه طبعا احمد بقالوا 3 ساعات سابيها لوحدها مفيش حد في وشها غير الممرضة




المهم نادت لنهي وقالتها انا عايزه تليفون علشان مش معايا رصيد




نهي : ليه ؟؟ هتكلمي احمد




ريم : اه اصلي مش عارفه اتاخر ليه




نهي: اوكي اتفضلي موبيلي اتكلمي منه




ريم : ميرسي ليكي يا نهي مش تقلقي مش هطووول




نهي :لا يا حبيبي طولت براحتك معاكي 1,50 جنيه رصيد




ريم : ههههههههههههههههههههه




اتصلت ريم باحمد




ريم : اممممممممممم مش بيرد




نهي : يمكن الموبيل مش معاه ولا حاجه




ريم : مش عارفه بصراحه استني لما اتصل علي نور




نهي : اوكي




ريم : اممممممممممممممم غير متاح حاليا




نهي : خلاص استني شويه




ريم : مانا مستنيه وانا هعرف اعمل ايه




نهي : هههههههههههههه معلش يا حبيبتي بكره تقومي بالسلامة




ريم : ميرسي ربنا يخليكي انما مش قولتلي كنتي عايزه تسألي علي ايه امبارح لما الدكتور ندالك




نهي : كنت عايزه اسأل هوه احمد مواعدك انتي ونور بحاجه




ريم : (سكتت كده) وقالتها هكلمك بصرااحه انا عن نفسي لا ونور مش عارفه




نهي : اه يبقى متزعليش منه




ريم : لا بزعل مش عارفة ليه




نهي : بكره تعرفي ههههههههههههههه




نرجع لاحمد ونور




نور : مين كان بيتصل بيك يااحمد




احمد : دي ريم




نور : احسن انك مش رديت عليها




احمد : هههههههههه مانا قولت انك هتقولي كدا برضه




نور : ههههههههههههههه متفهمنيش غلط لو سمحت




احمد : لا ما انا فاهمك صح




نور: انا بقي كنت عايزك في موضوع كدا بس تجاوبني بصرااحه




احمد : خير




نور : انا كنت عايزه اعرف حاجه واحدة




احمد : قولي يابنتي خير قلقتيني




نور : لا مش تقلق ولا حاجه بس انا مش عارفه




احمد : مش عارفه ايه




نور : اقولهالك ازاي




احمد : والله ما انا فاهم حاجه




نور : طيب استني هفهمك




احمد : قولي يا سعاد ههههههههههههههه




نور : بس بقي مش تقلب الكلام تهريج




احمد : حاضر انطقي بقي




نور : هوه انا ايه بالنسبالك ؟




احمد : مممممممممممممممممممممممممممم




هنعرف نور بالنسباله ايه الحلقه الجايه





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة 21 و 22   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 9:19 pm

الحلقة 21





طبعا نور كانت سالت سوال لـ أحمد ومعرفناش اجابته الحلقه الي فاتت








احمد : عارفة السؤال دا يا نور




نور : مالو




احمد : كنت لسة بسالو لنفسي من حوالي نص ساعة تقريبا




نور: و يا ترى وصلت لايه (( قلبها هيقف ))




احمد: عايز اقولك علي حاجه




نور : اتفضل




احمد: هاقولك شي بسيط ......... بنفع القمر يطلع بدون ما يكون في ليل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟




نور : لا طبعا




احمد : بنفع الشمس تشرق من الغرب بدل الشرق .. يا حنين




نور : برضو لأ




احمد : انتي يا نور بالنسبة الي ... قمر بينور كحل اليل ... شمس بتلسعني في الشتا .... مش بس كدة




نور : همممممم وايـه كمان




احمد : يعني بحس انك قريبة مني جدا وعيب كدة




نور: انا اسفه (( وشها احمر ))




احمد: ههههههههههههههه انا كنت بهزر انت فعلا قريبه مني




نور : دا كل الي كنت عايز تقوله ؟




احمد:لا يانور ..... ما تستبقيش الاحداث ... كل شي بوقته .... اتقلي علي الرز




نور : انا سعيدة جدا بكلامك دا يا احمد ... مع اني متوقعتش تقولو




احمد : لييية يعني هههههههههههه حد قلك عليا دكر بط :grin:




نور: هههههههههههههههههههه لا مش قصدي




احمد: المهم يا نور احنا بكرة مسافرين الصبح ..... ولازم نشوف ريم و نجيبها معانا




نور : اها طبعا يلا




احمد: طيب والعصير




نور : خليها للمرة الجاية ههههههههههههههه عشان نلحق الساعة 11




احمد : زي ما تحبي يا قمر .... وضرب الكوبيتين مرة وحدة وراح وراها




في نفس الوقت نهى قاعدة بتجرب تتصل باحمد .......بس قاعدة بتتصل على رقم نور مفكرتو احمد ... ( لأن ريم جربت اخر رقم هو رقم نور )




وفجأة




التلفيون يرن




نور: ايوووة مين ؟




نهى : انا نهى الممرضة في المستشفى اللي صاحبتك ريم فيها




نور : اها انا تحت في الريسبشن وطالعة على طول




نهى : انتي مين ياختي ؟؟ مش دا رقم موبايل احمد




نور : لا تلفيوني ... ثواني وطالعين انا واحمد




نهى : اوكي سلام




اول ما طلعت من الاسانسير لقيت نهى بتستناها هتموت طبعا و تشوف مين نور والمفاجأة الكبرى




نهى : انتي نور ؟




نور: انتي بتعرفيني ؟




نهى : لا سمعت عنك




احمد: بقينى اشهر من نانسي عجرم .... افرحي يا بت




نور : ههههههههههههه بس يا احمد استنى نشوف سمعت عني ايه ؟




نهى : لا عادي كل صحابك بيحبوكي حتى احمد ساب ريم وجالك




نور مبسوطه اووووووى




نور: لا هوة مسبهاش هوة كان جاي عشان انا مفضلش لوحدي (( مين البت دي ))




نهى : اها ربنا يخليكو لبعض




نور : يارب (( شكلي هخبطك بحاجه ))




احمد: هههههههههههههههه اية النظام هترغوا كتيير




نهي : لا اتفضلوا ريم جوة




احمد : انا عايز شاي بس لو سمحتي حطيلي عليه حليب وسكر




نهى : ههههههههه دي مستشفى مش كافتيريا




احمد : يا خرابي ... انتي بتحرجيني يا نهى علطول كدة لسه فيكي العادة دي




نهى :اها ........ خلي نور تعملك




احمد: هههههههههههه بقي كدة .... طيب بطلنا لا شاي ولا حليب




نور: في ايه يا احمد




احمد : معرفش والله يا نور ... عادي .. خلينا نروح نشوف ريم




نور : اوك




دخل احمد ونور الغرفة عند ريم لاقوها قاعدة




نور: الف سلامة عليكي يا حبيبتي




ريم: الله يسلمك يا نور




احمد: هتروحي انهاردة ان شاء الله




ريم : هحاول انهاردة عشان بكرة نرجع بقي




احمد : طيب اروح اشوف الريسبشن عشان اخلص حسابك معاهم




ريم : الريسبشن برضو ولا نهي ولا مين بالظبط




نور : نهى ؟؟




ريم : اها نهى




احمد: مالها نهى يا ريم




ريم : يا ابني هي قلقانة عليك اكتر مني هههههههههه




احمد: وانا مالي ... مليش دعوه بيها




ريم : عايزه تعرف كل حاجه عنك هههههههههههههه




نور : ازاي يعني




ريم : بتسأل اسئلة غريبة وعجيبة




نور : زي اية ؟




ريم : مش فاكره




احمد: والله انتى هبلة ... انتي هي .... انا نازل




نور : احمد بسرعة و ما تتأخرش .. مش توقف تحكي ساعة (( وبصت في الساعه))




احمد : هههههههههه لا مش هاقف مع نهى تقلقيش




نور : هههههههههه طيب كويس انك عرفت اللي اقصدة




احمد : مبدأي بالحياة يا بنتي ... القطها وهيا طايرة




نور: ماشي ياعم




احمد : يلا انا نازل




احمد رايح على الاسنسير عشان ينزل يشوف الحساب ....... شاف نهى




ممممممممممممممممممممممممممممم




طنشها وفضل ماشي :grin:




المهم خلص حساب المستشفى و الحساباات كلها وجاب عربيه ورجعو على الفندق




وبكرة مسافرين




مممممممممممممممممممممممممممم




طلع احمد و نور والمكسورة ريم علي اوضهم




وهنا دار حوار




بين ريم ونور




ريم : نور انا عايزة اسالك علي حاجه




نور: نعم يا ريم




ريم : انتي ايه رأيك في أحمد




نور : احمد ( ولحظة من التفكير العميق ) مالو ؟؟




ريم : مالك ... ليه اتغير لونك




نور : لا عادي




ريم : ... طيب




نور: ممكن تنامي عشان الصبح نطلع بدري




ريم : اها دا انا هموت وانام




نور : وانا كمان تصدقي ... نفسي انام 50 ساعة من التعب




ريم: اها باين




نور: باين عليا هههههههههههههههه




ريم : اها




نور : طيب يلا ننام




ريم : اوكي يلا




وطفوا النور.... وبعد 5 دقائق ....... رن تليفون نوووووور




صحيت ريم ومسكت التلفون




ريم: الوووووو ... ايوة احمد




احمد : ايوه يا حبيبتي ازيك




ريم : حبيبتك ؟




احمد : اه يا نور اول مرة تسمعيها صحيح .. هههههههه ؟




ريم: بس انا مش نور يا استاذ احمد




احمد: ريم




ريم : اه زفت يا احمد




احمد : مالك ياريم




ريم : لا ابدا مفيش ... ثواني اصحيلك حبيبتك تحكي معها




احمد : ممممممممممم طيب شوفي يا ريم




ريم: نعم




احمد : شوفي يا ماما ... انا لو فكرت احب حد ..... لو فكرت هه .... مش هلاقي احسن من نور علشان احبها




ريم : اشمعنى يعني.... مفيش غيرها




احمد : لا ابدا .. بس انا بعرف نور كويس... وعارف عنها كل صغيرة وكبيرة




ريم: اه ماهو واضح




احمد: يا بنتي انا معرفش عنك حاجه




ريم : طيب مش مشكلة




وفجأة




تصحى نوور وتسمع باقى الحوار




اللي هوووووووووووووووو




احمد : طيب انا مش عايز أزعلك يا ريم ... ما انتي عارفة ان انا بحبك




ريم : وانا كمان بحبك




احمد : لا بحبك زي اختي متفهمنيش غلط




ريم: شعور رقيق منك يا احمد بس للاسف في وقت متأخر




احمد : تقصدى ايه




ريم : ايوة يعني ..... انا حتى لو بحبك مش هقدر اكمل معاك عشان نوووور




احمد: يا جزمة ... انا بحب نور اصلا




ريم : شوف يا أحمد مش هنتكلم دلوقتى ... خليها للظروف




احمد: اوكي سلام




ريم : احمد




احمد: نعم يا ريم




ريم: لا ابدا مفيش




طبعا نور سمعت كل حاجه وكانت رد فعلها انها عملت نفسها لسة نايمة عادي وقالت




تستنا عشان تفهم وتشوف احمد هيقلها ايه




وتاني يوم الصبح قدام الباص




احمد واقف مستني ريم ونور




طبعا محدش فيهم لسة وصل ... والباص قدامه 10 دقائق ويمشى




واحمد برن على تليفون نور وهيا مبتردش .... بتكانسل




ووصلت نور وريم




احمد : فى ايه يانور مش بتردى ليه على الموبيل




نور : ماليش مزاج




احمد : مليش مزاج ؟؟؟؟؟؟ طيب براحتك وانا غلطاان اصلا اني اتصلت




نور : اه من ناحية انت غلطان فانت غلطان في حوارات كتير ...




احمد :انتى بتقولى ايه على الصبح ..... الناس بتصحى بتقول صباح الخير




نور: لا انا صاحية اقول صباح الزفت




ريم : نور مالك بس؟




نور: لا مفيش يا ريم




ريم : طيب يلا نركب ..... عايزه اقعد هنا عشان رجلي




نور: لا انا رأيي انك تقعدي جنب احمد ... و كمان عشان الظروف تبقي مناسبه




ريم : ظروف ؟ ظروف ايه يا بنتي ؟




نور : لا ما تشغليش بالك




احمد : يلا ياريم عشان اركبك ... نور مش عارف مالها على الصبح




نور: استاذ احمد ملكش دعوة بيها لحد ما نوصل القاهره ..... و كل واحد بشوف حاله هناك




احمد : طيب يا نور ... انا مش هاكلمك .... بس خليكي فاكرة (( والله الولاد دول غلابة علطول ))




ريم: هوة يا احمد انت زعلتها في حاجه




نور : مين دا الي يزعلني محدش يقدر يزعلني




احمد : يوووووووووووه ... حركات الولاد الصغار دي انا ما بحبهاش .... انا طالع




وطلع احمد ريم........ وطلع ركب وبينو وبين نووور 3 كراسي




المفاجأة ان نور لما قالت الظروف مناسبة .... ريم فهمت ان نور سمعت الحوار بتاع امبارح وقالت فرصه عشان اعرف اوصل للي عايزاة




وركب احمد قدام




بدأ احمد يفكر فى الموضوع ويشوف اية الي حصل عشان تتغير نور للدرجه دى




وبدأت ريم تفكر ازاي تخلي نور واحمد يكرهوا بعض




وبدأت ريم بعد ما عملت خطه محكمة لكل دا وهتبدأ مع نور




ريم : مالك يا نور مضايقه ليه




نور : مش مضايقه ولا حاجه انتي هضايقيني بالعافية




ريم : لا شكلك مضايقه انا مش لسه عارفاكي يعني




نور : وبعدين بقي يا ريم




ريم : طيب سوري يا نور بس عايزه اعرفك حاجه




نور : وانا مش عايزة اعرف حاجه يا ريم




ريم : طيب ياريت تفهميني مالك علشان شكلك كده ميطمنشي




نور : اقولك والله لقايمة مغيرة الكرسي مع حد تاني ومش قاعد جمبك انتي كمان لو نطقتي بحرف واحد




ريم : لا لا لا خلاص خليكي




نور : طيب اسكتي بقي علشان عايز شوية هدوء




ريم : حاضر




وسكتت فجأه كده ومسكت الموبيل




بعتت رساله لااحمد




مضمون الرساله




ريم : انا مش عارف نور بتعاملني وحش وعمال تقول كلام غريب مش عارفه ايه الى غيرها كدا




المهم رن موبيل احمد برساله النغمة




احمد : ياتري مين الى بعتلي رساله يارب تكون نور




فتح الرساله لاقها من ريم ومكتوب فييها الكلام الي فاتت




راح قايم




وراح ناحيه نور




احمد : ايه يابنتي مالك




نور : لو سمحت روح اقعد مكانك وملكش دعوة بيااا




احمد : علي فكرة اسلوبك وحش اوي معايا وانا مبحبش الاسلوب دا




نور : ايوه عارفه بس انت شخصيا مينعفش معاك غير الاسلوب دا




احمد : واشمعنا انا شخصيا علي اساس اني احمد زويل ههههههههه




نور : دمك تقيل بصرااحة




احمد : انتي كدا بصراحه زوديتها اوي وانا اسف اني قومت من مكاني علشان اشوفك مضايقه من ايه




نور : طيب يلا روح اقعد مكانك وياريت تخليك في نفسك بس




احمد : مممممممم اوكي




ورجع احمد قعد مكانوا تاني




وبدأت نور تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا




ففكرت في مسدج








ممممممممممممممممممممممم






ممممممممممممممممممممممممممم






مممممممممممممممممممممممممممممممممم




امممممممممممممممممممممم هتكتب ايه في المسدج






الحلقة 22






بدأت نور تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا




ففكرت في مسدج




ياتري كتبت ايه في المسدج




مسكت الموبيل وقعدت تفكررر




اكتبلة ايه




المهم بعتت المسدج




وكتبتلوا انا اسفه




المهم احمد شاف المسدج وبصلها ورجع تاني يبص قدامه تاني




وفكر يقوم يكلمها بس كرامته مسمحتلوش




فقال يقعد ويستني الظروف هتعمل ايه




وبعد لحظاات




قامت نور جمب احمد وقالته




نور : احمد




احمد : نعم




نور : انا سمعتك انت وريم بتتكلموا امبارح




احمد : بجد يا نور




نور : اه بجد




احمد : والله يا نور كل كلمة قولتها لريم ساعه مكنا بنتكلم كانت من جوة قلبي




نور : اممممممممممممم ( وشها احمر كدا طبعا مضايقه ) طيب ربنا يتتمم ليكم بخير




احمد : لا لا لا استني انتي فهمتي غلط خالص




نور : غلط ايه وصح ايه والله انا مبقتش عارفه الصح من الغلط




احمد : هههههههههههههههه ليه ان شاء الله




نور : احمد بطل تهريج لو سمحت وفهمني في ايه




احمد : طيب اهدي يابنتي احنا في الاتوبيس ومعانا ناس




نور : طيب هديت ممكن تتكلم بقي




احمد : لا ممكن تقعدي بقي وتهدي كدا ولما ننزل ان شاء الله هبقي افهمك كل حاجه




نور : انت بتهرج يااحمد هوه انت فاكر اني هقدر استني لحد منوصل




احمد : مهو في احتمال 50 % منوصلش ههههههههههههه




نور : والله انت رخممممم مووووووووووت




احمد : ربنا يسمحك روحي بقي اقعدي وحاولي تفهمي من ريم علي منبقي نوصل




نور : حاضرر




احمد : ههههههههه والله البنات دي عايزة الولعه مش عايزه الى يكلمهم بالراحة




راحت نور علشان توقع ريم في الكلام




نور : ها يا ريم عاملة ايه دلوقتي




ريم : الحمد لله كويسة




نور : طيب




ريم : بس انتي رجعتي لمودك تاني هوه انتي كنتي مضايقه من حاجة




نور : لا لا ابدا بس مكنتش نمت كويس




ريم : قصدك سمعتي المكالمة بتاعه احمد امبارح معايا




نور : اها




ريم : علي فكرة يا نور انتي صحبتي وصعب عليا اني اضحك عليكي او اقولك حاجه مصحلتش




نور : قولي يا ريم انتي عارفه اني بثق فيكي




ريم : احمد امبارح كان بيكلمك علي موبيك




فانا رديت عليه




فقالي ايوه يا حبيبتي




مش عارفه بقي كان يقصدني ولا يقصدك




نور : هوه انتي كنتي اتكلمتي




ريم : ايوة كنت قولت الوو




نور : اه ممكن يكون مش ركز في الصوت بس




ريم : عايزة اسالك سؤال يا نور




نور : اتفضلي




ريم : هوه انتي بتحبي احمد ؟




نور : نعم ؟؟ بتقولي ايه




ريم : ههههههههههههههههه هوه انتي بتحبي احمد




وفجأة




وفي ولهة من الوقت




سمع الجميع صوووووووووووت كداا




ياتري صوووت مييييييييييين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟




صووووووووووت السواق .. الريست يا جماعه هنريح هنا شوية ونكمل بعد ساعتين




نور فرحت اوي انها مريحتش ريم




الكل نزل علي الطريق قدام فندق علشان يشربوا حاجه ياكلوا حاجة كدا يعني




راحت نور لاحمد




نور : احمد




احمد : نعم




نور : انت وانت بتتكلم امبارح كنت عارف ان مين الى معاك




احمد : كنت عارف انها ريم




نور : كنت عارف انها ريم وبتقولها ايوه يا حبيبتي ؟




احمد : لالالا في الاول كنت بكلمها علي اساس انتي




نور : وبعدين




احمد : اتكملنا كلام عادي يعني وفهمتها اني ؟؟؟؟؟




نور : انك ايه ؟




احمد : اني كنت عايزك انتي




نور : طيب وليه مش خليتها تصحيني




احمد : مكنتش عايز اقلقك يا قمر




نور : تقلقني




احمد : اه هههههههههههههه




نور : وربنا انت رخم




احمد : من بعض ما عندكم




نور : طيب هروح اقعد مع ريم علشان مش تبقي لوحدها




احمد : لا استني نفضلها بقي وتعال نتغدي مع بعض




نور : هتغديني ايه طيب




احمد : في سندوتشات فول وطعمية هنا جنان




نور : هههههههههههههههه لا انا هروح اتغدي مع ريم




احمد : طيب هتتغدوا ايه




نور : مش عارفه




احمد : طيب تعالي بس ندخل جوه ونشوف عندهم اكل ايه




نور : طيب اوكي يلا




ريم قاعدة هتولع نور سابتها هي واحمد ودخلوا المطعم




وجتلها فكررررررررررة




عايزه تعمل حاجه علشان اخليهم مش يعرفوا يتصالحوا




ياتري هتعملي ايه يا ريم




يلا يا ريري فكري




وجدتها




اها يا رجلىىىىىىىىىىىىىىىىىىى




رجلىىىىىىىىىىىىىىىىىى




سمع احمد ونور صوت ريم وهي بتتألم سابوا المطعم ومشيوا من غير مايكلوا يعيني ورحوا يشوفوا ريم




نور : مالك يا ريم




ريم : رجلي بتوجعني اوي




نور : من ايه حصل حاجه




ريم : اه اتخبطت فيها




احمد : وكل الدوشة الى انتي عاملاها دي علشان رجلك اتخبطت مكنتش تبقي الخبطه في دماغك وتموتك ونستريح منك




نور : لا حرام عليك يااحمد متقولش كده بعد الشر عليها




ريم : ان شاء الله انت :angry:




نور : لا متقوليش كدا بقي وبس خالص انتي وهوه




احمد : حاضر انا بسيت اهووووو




ريم : ايوه امشي من هنا كمان دي قاعدة بنات انت جاي تقعد معانا ليه




نور : هههههههههههههههههههه ايوة يا احمد يلا اسمع الكلام وامشي بقي




احمد : شوفتي المعفنة الى مش بيطمر فيها حاجة انا جاي اشوفها يمكن تكون فيها حاجة




نور : لا امشي هي كويسة ههههههههههههههههههههههههههههههههه




احمد : طيب يلا نروح نشوف الاكل زمانه برد




نور : لا روح هات الاكل هنا علشان ريم تاكل معانا




احمد : بقي انا هاكل مع ريم دي Razz




ريم : ومالها بقي ريم يا سي احمد




احمد : سي السيد لو سمحتي :grin: اتعلموا تكلموا ولاد الناس بقي :grin:




ريم : ولاد ناس ههههههههههه ضحكتني




نور : بس يابنتي انتي وهوه كدا هتزعلوا من بعض




احمد : لا لا متقليش يا نور باخد بمبدأ انا اذا تكلم السفهاء فدع القافله تسير




نور : ههههههههههههههههه طيب بس يااحمد علشان خاطري




احمد : بس كدا ده انتى تأمرى يا قمر




ريم : اجبلكوا اتنين عصير ليمون




احمد : اها ياريت وشجاريتن وكرسي وطرابيزة ههههههههههههههه




نور : قصدك كرسين وشجره وطرابيزة ههههههههههههههههههههه




احمد : يا ستي بقول شجرتين علشان تقوم مترجعش هههههههههههههههه




ريم : ان شاء الله اللي يكرهني




احمد : هوه انتي في حد بيحبك اصلا ههههههههههههههه




نور : انا بحبها اختي العسووولة دي




ريم : تسلميلي يارب يا نور




احمد : اعدم عم ابراهيم بتاع الترمس بتجاملك ههههههههههههههه




ريم : ملكش دعوه يا غلس




نور : متقوليش عليه غلس لو سمحتي




احمد : يابنتي قولتلك سيبك منها وتعال نروح نتغدي سوا وهي انشالله ما كلت




نور : لا روح هات انت بقي يااحمد علشان خلاص فاضل في الريست نص ساعه




احمد : حاضر




نور : تاكلي ايه يا ريم ؟




احمد : لا هجيبلها علي زوقي ههههههههههههه سندوتشين طعمية ونخلص من رخامتها




ريم : يابني بطل الرخامة الى فيك دي




احمد : طيب هروح اجيب الاكل واجي




مشي احمد راح يبجيب الاكل




وبعدين ريم بتسأل نور




ريم : نور عايزه اسألك علي حاجه




نور : اسالي يا ريم




ريم : هوه انتي واحمد خلاص يعني ؟




نور : يعني ايه خلاص يعني ههههههههه مش فاهمة حاجة




ريم : بتحبوا بعض يعني




نور: بصي هو بصرراحة مش قالهالي مرة واحدة




ريم : امال قالهالك علي تلت مقاطع




نور : نوو هو يمكن حسسني بيها بس مش قالها




ريم : وانتي بتحبية




نور : ايه ؟




ريم : وانتي بيحيبه




نور : بصراحة ؟




ريم : امال يعني بالسلطة




نور : اه بس مش عارفه هوه بقي ناوي علي ايه




ريم : علي فكرة عايزه اعترفلك بحاجة




نور : تعترفي !!!!!!




ريم : اه




نور : باية !!!!!!!




ريم : انا كنت حاسه اني بحب احمد وهو كمان حسسني انه بيحبني بس بعد مكالمه التليفون عرفت انه بيحبك وكنت شاكه قبل كدا




نور : بيحبني




ريم : اها




نور : بصي يا ريم صعبه اوي اني اختار بين صحبتي وبين الى انا بحبه فانا هسيب الامور تمشي بطبيعتها علشان مش نزعل من بعض




ريم : لا هنزعل من بعض ليه يعني ده انا المفروض اني افرحلك في فرحك هو احنا مش اخوات




نور : ربنا يخليكي يارب يا ريم




ريم قاعدة هتولع (( ايه الي انا هببتوا دا )) جييييت اكحلها عمتها




ولحظااااااااااااااااات من الصمت




و احمد جه بالسندوتشاات




يلا كلوا بسرعه علشان السواق بيقولوا استعدووووا هنمشي




وينتهي الريست بانتهاء الغداا ويرجع الجميع للاتوبيس لاستكمال العوووووووودة




الصمت يسود الاتوبيس ياتري في ايه




ريم مضايقه اوي من الى حصل ومن احمد ومن نور ومش طايقه نفسها ففضلت السكوت




نور بتفكر في احمد يا تري هو كمان بيحبها ولا مجرد اعجاب ولا مجرد واحد بيتسلي وياتري هي اخطأت الاختيار ولا ايه بالظبط




احمد بقي وده مشكلته مشكلة عمال يفكر يعرف نور انو بيحبها ازاي ؟؟




والاتوبيس ماشي في الطريق والسواق هينام وشكلوا هيقلب الاتبويس بيهم وهيموتوا ونخلص منهم كلهم باذن الله




وبعد مرور سبع ساعات تقريبا ومحدش يسألني ليه سبع ساعات علشان هي جت في دماغي كده




السواق : حمدا الله علي السلامة يا جماعة




وصلنا الحمد لله




وصل الرجل ووصل الناس




ونزلت الناس من الاتوبيس




ونزل احمد نور وريم ووقفوا تاكسي




ريم : ميرسي يااحمد معلش تعبتك معايا




احمد : انتي بتقولي ايه يا هبلة احنا اخوات




ريم : تسلم يارب يااحمد




احمد : يارب ياختي يارب




احمد : نور هتروحي فين دلوقتي




نور : هرجع تاني شرم هههههههههههههههه




احمد : طيب استني نروح ريم ونرجع سوا هههههههههههه




ريم : ههههههههههههههه ماشي انا هركب وامشي يا غلسين




نور : هروح طبعا يااحمد مرهقة جدا ومحتاجه اني اريح




احمد : طيب بعد متوصلوا اتصلوا بيا طمنوني عليكوا




ريم : وانت هتروح فين يااحمد




احمد : هروح اخد شوية حاجات من البيت وهنزل البلد




نور : انت هتنزل البلد ؟




احمد : اه




نور : طيب هشوفك امتى تاني




ريم : خليه ياستي قاعد في بلدهم اكرمله ههههههههههههه




احمد : خليكي في حالك يا غلسه انتي




ريم : انا غلسه يااحمد




احمد : بصرااحة اه




نور : عنده حق بصراحه يا ريم




ريم : ماشي ماشي ربنا يسمحكوا




أحمد : يلا علشان تروحوا ووقف احمد تاكسي وركب نور وقالها انا هوصل لريم لحد البيت




نور : لا هاجي معاكوا انا بيتي مش بعيد عن ريم




احمد : هههههههههههه ولا بعيد




نور : يلا مش مهم توقف تاكسيات تاني




السواق : علي فين يا انسة




ريم : المعادي يا اسطي




السواق : هي المعادي دي شارع يعني راحة فين في المعادي




احمد : ايه ياعم انت في ايه مش في راجل واقف المفروض تتكلم معاه ولا انت ابن دزمه معترفش في الاصول




السواق : اللهم طولك يا روح بلاش غلط يا بليدنا انت




نور : خلاص انتوا هتتخانقوا




السواق : لا يا ستي اتفضلوا اركبوا ماهو يوم باين من اوله




احمد : تصدق بالله يا اسطي




السواق : لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله




احمد : انت متنفعش سواق اخرك سباك مش عارف ده احساسي من ناحيتك




السواق : والله يا اخينا انا مش مستريحلك مش عارف ليه




احمد : ياعم هوه انا جاي اتجوز اختك هتقولي مستريحلك ولا مش مستريحلك ايه الناس دي




السواق : ياعم متبطل غلط مش عايز اطول لساني عليك




احمد : تطووول ايه انت عبيط يعم انت ولا شكلك كدا




ريم : خلااااااااااااااااااااااااااص انتوا بتتخانقوا




السواق : والله مانا مركبكوا




احمد : احسن يعني هنركب التروماي يلا ياعم شوف انت رايح فين




ومشي سواق التاكسي




واحمد واقف واحد تاني بس شاب كدا وباين عليه لذيذ




السواق : علي فين يا فندم




احمد : المعادي يا باشا




السواق : اتفضل ياباشا




ونزل فتح شنطه العربية ودخل الشنط وركبهم ومشي




السواق : علي فين بالظبط في المعادي يا استاذ




احمد : شارع ..... عمارة ....




السواق : اوك




وبعد خمس دقايق تقريباا




وصلوا




ريم بتتكلم في التليفون




ريم : ايوه يا ماما




مامتها : ايوه يا ريم




ريم : انا تحت العمارة ورجلي مكسورة




مامتها : مكسورة ؟؟




ريم : اه




مامتها : طيب انا هنزلك حالا




ريم : اوكي بس بسرعه




ثواني معلش ماما نازلة دلوقتي




السواق ولا يهمك يا فندم




احمد : علي فكرة انت زوق يعني




السواق : ربنا يخليك




ونزلت مامة ريم




مامة ريم : مالك يا ريم




احمد : هوه دا وقت مالك يا ريم




ريم : ههههههههههههههههههه بس يااحمد




احمد : حاضر




ريم : يلا نزلوني




نزلت ريم وخرج الراجل شنطها




احمد : ثواني معلش هطلعها وانزلك




السواق : ولا يهمك انا معاك




طلع احمد مسند ريم ومامتها معاه




ونور في العربية ولا نطقت بحرف واحد




المهم طلعت ريم ونزل احمد




احمد : يلا بينا يا باشا




السواق : علي فين ياباشا




احمد : لا مش بعيد الشارع الجاي دا وبعد كدا هتوديني الحدايق




السواق : اوكي




وسكون لحظات كدا




وبعدين نور تتكلم




نور : احمد انزل ثواني عايزاك




احمد : اوكي حاضر




نزلوا الاتنين واحمد شال معاها الشنط لحد موصلها لجو العمارة




احمد : خليكي معايا على التليفون




نور : لا انت رخم اصلا




احمد : ليه بس




نور : عمال تهزر مع ريم ومع مامتها




احمد : يا هبلة ريم دي اختي ومامتها مامتي




نور: بس برضه




احمد : طيب خلاص متزعليش كدا




نور : هتقعد قد ايه في البلد




احمد : ده اصلا فاضل علي الدراسة 19 يوم




نور : يعني هتقعد الـ 19 يوم في البلد يااحمد




احمد : لا طبعا هقعد 18 بس




نور : بتكلم بجد بقي متبقاش رخمممممم




احمد : طيب هقولك هوه اسبوع واحد بس علشان ابويا ميزعلش




نور : طيب ابقي طمني عليك




احمد : وانتي كمان هتوحشيني




نور : ايه




احمد : الراجل واقف مستنينى بره




نور : ههههههههههههههههههههه طيب ابقي كلمني اول متوصل البيت




احمد : حاضر




نور : يلا لا اله اله الله




احمد : سيدنا محمد رسول الله




خرج احمد للراجل




احمد : معلش يا باشا اتأخرت عليك




السواق : ولا يهمك ياباشا




احمد : تسلم يارب




ومشيوا واحمد قالوا علي العنوان وووصل احمد بالسلامه




احمد : اتفضل معايا ياباشا




السواق : الله يخليك علشان شغلي بس




احمد : ماشي ياباشا




مشي السواق واحمد طالع علي الشقه




حب يتكلم في التليفون




ياتري هيكلم مين ؟؟؟




اكيد نووووووووووووووووور




المهم اتصل بيها




احمد : وحشتني




نور : بس يا مجنون




احمد : مجنون ليه




نور : بس بقي يااحمد




احمد : طيب خلاص انا وصلت اهو وطالع علي السلم




نور : حمد الله علي السلامة




احمد : عايز اقولك علي حاجة




نور : قول




احمد : انا ان شاء الله لما ارجع من البلد ...وسكت




نور : ها يابني




احمد : ,,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.








































ده الى هنعرفوا مع بعض الحلقه الجاية




الحلقة الجاية والاخيرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الأخيرة   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالخميس أكتوبر 01, 2009 9:24 pm

الحلقة الأخيرة


وقفنا المرة الى فاتت ساعه مااحمد كان بيكلم نور وبيقولها




انو لما يرجع من البلد وسكتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت




ياتري هيقول ايه دا الى هنعرفوا مع بعض خلال حلقتنا النهارده




احمد : عايز اقولك علي حاجة




نور : قول




احمد : انا ان شاء الله لما ارجع من البلد وسكت




نور : ها يابني




احمد : هغير الشقه دي واخد شقه تانيه




نور : اشمعنا يعني




احمد : لسببين بصراحة




نور : الى هما ايه يعني




احمد : السبب الاول يا ستي الست صاحبة البيت مش مظبوطه كدا




نور : مش مظبوطه ازاي يعني




احمد: عادي يعني مش مستريحلها انا




نور : اها والتاني ايه بقى




احمد : عايز اخد شقه قريبه من بيتكوا




نور : من بيتنا اشمعنى ؟




احمد : هقولك لما ارجع ان شاء الله




نور : لا قولي دلوقتي




احمد : لا مش هينفع دلوقتي والله




نور : بقي كده ياااحمد




احمد : يابنتي عادي والله هقولك لما ارجع




نور : ان شاء الله ترجع بالسلامة




احمد : طيب انا هقفل دلوقتي وابقي اكلمك وقت تاني




نور : طيب بس متتأخرش عليا




احمد : مقدرش اتأخر عليك يا قمر




نور : طيب يلا سلاام




احمد : سلام




وقفل احمد مع نور




وطالع السلم قابل مين




جارته صحبة البيت




جارته : حمد الله علي السلامة يا استاذ




احمد : الله يسلمك




جارته : جيت امته




احمد : لسه حالا




جارته : علي فكرة الحج اتصل بيك أكتر من مرة




احمد : ابويا




جارته : اها




احمد : طيب ماشي انا رايح اصلا حالا




جارته : ابقي طمني عليك لما توصل




احمد : ان شاء الله




وطلع احمد لم حاجاته




وراح ركب العربية الى هتوديه البلد




وركب فعلا




وبعد سااعاات وصل احمد البلد




نزل من العربية




قابل مين ؟؟؟؟




ياتري قابل مين




قابل محمد ابن عمه




محمد : مييييييييييييييييييييييييين احمد ؟؟؟؟




احمد : اها يابني ايه شوفت عزرائيل ههههههههههههههههه




محمد : وحشني يا وله




احمد : وانت كمان والله يا محمد ايه اخبارك




محمد : الحمد لله عايشيييييييييييييين انت عامل ايه يا ولة




احمد : وله ايه ياعم متهدي شوية عليا




محمد : ايه انت بجيت خلاص بندري




احمد : بندري ايه يابني




محمد : انت اتغيرررت يااحمد ومبجتش زي الاول




احمد : يلا يابني علشان توصلني




محمد : اوصلك فين ؟؟




احمد: البيت يابني




محمد : لا لا لا لا تعال نروح البيت عندنا نتغدي الاول




احمد : لا يلا نروح ابويا وامي وحشني وعايز اشوفهم




محمد: طيب يلا انت حر




احمد : طيب يلا




مشيوا الاتنين وراحوا بيت احمد




احمد دخل البيت سلم علي ابوه وامه وقعد اتكلم معاهم




وبالليل بعد مسلم عليهم قال لابوه انا عايزك في كلميتن




ابوه خدوا وخرجوا معرفشي رراحوا فين بس المهم انهم خرجوا




وهما ماشين




الحج : ايه يا احمد خير في ايه




احمد : بصراحه يابا انا كنت عايز اكلمك في موضوع كدا




الحج : قول يا احمد في ايه




احمد : انا معايا بنت في الجامعه بحبها وعايز اخطبها




الحج : ودي من مصر يا احمد




احمد : اها من مصر يابا




الحج : بص يااحمد انت طلبت تروح مدرسه كبيرررة




احمد : اسمها الجامعه ياباا




الحج: انا معرفش في الحاجات دي




احمد : المهم يابا البنت دي بحبها وهي بتحبني وعايز اخطبها




الحج : يابني بنات مصر غيرنا




احمد : لا يابا دي كويسة اوي




الحج : ياااحمد فكر تاني وانا يابني مش هتأخر عنك




احمد : تسلملي يارب يابا وربنا ميحرمنيش منك




الحج : تصدق ان امك لسه مكلماني في الموضوع دا




احمد : موضوع ايه




الحج : كانت عايزه تخطبلك مسعدة بنت خالك




احمد : حرام عليك ياباا دي دايسه علي وشها قطرر قبل كده




الحج : بس يا وله دي بنت خالك برضه




احمد : ماشي يابا سكت اهو




ومشي ابوووه هوه واحمد ماشين بيتمشوا في البلد وروحوا بالليل




احمد كان مستعجل عايز يروح علشان يكلم نور




المهم دخل احمد اوضته وقال هكلم نور




المهم اتصل بيها




نور ردت عليه




احمد : نوور




نور : احمد ازيك




احمد : الحمد لله تمام ازيك انتي عاملة ايه




نور : الحمد لله تمام




احمد : فاكرة يا نور السبب التاني الى كنت بقولك عليه بتاع الشقه




نور : اها طبعا فاكرااه الي انت مردتش تقولي عليه




احمد : ما انا خلاص كلمت الحج




نور : حج ايه ؟ مش فاهمة حاجة




احمد : نور




نور : نعم




احمد : شكلك حلو وانتي بتعملي عبيطة ههههههههههههههههههههه




نور : ههههههههههههههههههههههههههههه لا بجد مش فاهمة في ايه




احمد : نور




نور : يادي نور نعم يابني




احمد: بحبك




نور : نعم !!!!!!!!!!!!!!




احمد : ايه قولت حاجه مش علي مزاجك ؟




نور : نعم !!!!!!!!!!!!!!




احمد : ايه يابنتي عليكي عفريت اسمه نعم ؟؟




نور : ايه !!!!!!!!!!!!!!!




احمد : طيب بقولك ايه هههههههههههههههههههه اعتبريني مقولتش حاجة




نور : مين !!!!!!!!!!!!!!!!!!!




احمد : ههههههههههههههههههه وربنا هبلة




نور : احمد اقفل دلوقتي ونكمل بعدين




احمد : ههههههههههههههههههههههه ليه يابنتي




نور : اسمع الكلام بس يااحمد علشان خاطري




احمد : حاضر يا ستي




نور : سلام يا,,,,,,,




أحمد : ياا ايه ؟؟؟




نور : يارخم ههههههههههههههههههه




احمد : سلام يا رخمه




وبعد مرور اياام حوالي اسبوع تقريباا




وكانت مكالمات احمد ونور عباره عن اتنين خلاص بقي بيحبوا بعض




رجع احمد الشقه القديمه خد حاجته كانت نور ظبطت ليه شقه جديدة




وراح نقل حاجاته في الشقه الجديدة ومستني يعرف رد نور علي اخر سؤال كان سأله ليها




ياتري هتعملي ايه يا نور




وعمالة تفكر ياتري اقوله ايه




كل ما تتخيل الموقف مش عارف تفكر في اي حاجة




احمد : نور




نور : نعم




احمد : بصراحه كدا




نور : ها




احمد : وبدون مقدماات




نور : يارب نخلص هههههههههههههههه




احمد : هنخلص اهو




نور : طيب يلا انطق ههههههههههههههه




نور : دانا يابني لو بحب في ابو الهول كان زمانه نطق ههههههههههههههه




احمد : علي اساس انك بتحبيني يعني




نور : عارف مستر كاظم الساهر




احمد : وهل يخفي القمر




نور : بيغني بئي وبيقول ((( هل عندك شك ))) اظن كده مسمعش صوتك تاني




احمد : لا مش فاهم وضحي حضرتك ههههههههههههههه




نور : طيب اها يا سيدي حاجة تانيه




احمد : اها ايه بقي ؟




نور : يلاهوووووووووووووووي يابني خنقتني




احمد : طيب خلاص خلاص خلاص




نور : ها كنت عايز تقول ايه




احمد : كنت عايز اقولك














اقولك
















اقولك






















اقووولك
































تتجوزينني










تمت بحمد الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
semsema
عضو فعال
عضو فعال
semsema


عدد الرسائل : 242
العمر : 35
السٌّمعَة : 3
نقاط : 6261
تاريخ التسجيل : 09/08/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة احمد ونور .. جامدة جدا   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالجمعة أكتوبر 02, 2009 4:09 am

لله الله بجد تحفه
مع اني بقالي 3 ساعات بقرا بس مسليه وجميله اوي
بجد تحفه ياسيلفستر تسلم ايدك ويسلم مجهودك الرائع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جسد بلا روح
عضو فضي
عضو فضي
جسد بلا روح


عدد الرسائل : 961
العمر : 32
السٌّمعَة : 21
نقاط : 6840
تاريخ التسجيل : 25/03/2009

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة احمد ونور .. جامدة جدا   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالجمعة أكتوبر 02, 2009 7:39 am

ههههههههه
دنا كنت هكره نفسي علشان اعرف اخلصه
واخيرا نطق وقال
تتجوزيني
موضوع جميل قوووي
سلفستر مستنين كل جديد
بس ميكنش طويل كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة احمد ونور .. جامدة جدا   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالجمعة أكتوبر 02, 2009 4:06 pm

هيا طويلة اه بس متنكريش انها جميلة جدا
فيها حاجات كوميدية وحاجات كتير رومانسية

المهم انها عجبتك يا شاهى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جسد بلا روح
عضو فضي
عضو فضي
جسد بلا روح


عدد الرسائل : 961
العمر : 32
السٌّمعَة : 21
نقاط : 6840
تاريخ التسجيل : 25/03/2009

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة احمد ونور .. جامدة جدا   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالجمعة أكتوبر 02, 2009 7:44 pm

هههههههه
لو مكنتش عجبتني مكنتش قريتها
يا زكي ولا رديت عليها
تقبل مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اسير الشوق
عضو ذهبي
عضو ذهبي
اسير الشوق


عدد الرسائل : 1094
العمر : 32
الموقع : www.ninjaa.com
السٌّمعَة : 3
نقاط : 6800
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة احمد ونور .. جامدة جدا   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالجمعة أكتوبر 02, 2009 7:57 pm

فعلاً قصه جمبله
انا قرأتها قبل كدا
بس بطريقه تانيه
كل يوم كان بينزل 5 حلقات وكنت بستمتع بيها
بس الطريقه دى ممله
لساااا هنقرأ كل ده
الاهم شكراً سلفستر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.ninjaa.com
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة احمد ونور .. جامدة جدا   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالجمعة أكتوبر 02, 2009 8:08 pm

ايه يا عم
لو مش عجباك بترد ليه
يعنى انا تاعب نفسى وجايب قصة وانت تيجى فى الاخر تقولى طريقة مملة
شكرا يا عم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
silvestre
عضو ذهبي
عضو ذهبي
silvestre


عدد الرسائل : 1178
العمر : 32
الموقع : Manzala
السٌّمعَة : 1
نقاط : 7025
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة احمد ونور .. جامدة جدا   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالجمعة أكتوبر 02, 2009 8:10 pm

اقتباس :
لله الله بجد تحفه
مع اني بقالي 3 ساعات بقرا بس مسليه وجميله اوي
بجد تحفه ياسيلفستر تسلم ايدك ويسلم مجهودك الرائع
معلش سمسمة اصلى كنت قايم من النوم ومشوفتش ردك
يلا المرادى سماح
المهم انها عجبتك سمسمة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اسير الشوق
عضو ذهبي
عضو ذهبي
اسير الشوق


عدد الرسائل : 1094
العمر : 32
الموقع : www.ninjaa.com
السٌّمعَة : 3
نقاط : 6800
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

قصة احمد ونور .. جامدة جدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة احمد ونور .. جامدة جدا   قصة احمد ونور .. جامدة جدا Emptyالسبت أكتوبر 03, 2009 12:04 am

ما انا قولت شكراً يا سلفستر
ويا عم ما تزعلش اوى كدا
انا بقول رأيى بس
وبجد انتا تعبت اوى اوى اوى لما قدرت تلم الحلقات دى كلهااااااااااااااااااا
دانا بس كنت بقول يعنى اعمل زى منتدى عرب ايجى ونزل كل يوم خمس ست حلقات كدا علشان الممل
انا اصلاً لو ما كنت قرأتها قبل كدا ما كنت هقرأها بـ الطول كده
وشكراً مره عشره يا عم ولا تزعل نفسك
ومرسى اوى على القصه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.ninjaa.com
 
قصة احمد ونور .. جامدة جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ساحر البنات $ Magic Girls :: الروايات و القصص :: القصص-
انتقل الى: