ساحر البنات $ Magic Girls
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ساحر,البنات,عام,شات,ديني,بنات,أغاني,رياضة,حب,رومانسي,صور,فنانين,أفلام,ريمكسات

الرئيسيةالماجيكأحدث الصورالتسجيلدخول

تغطيه كامله مني لحفله الكينج بمرينا بلفيديو والصور

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
البرازيلى
عضو برونزي
عضو برونزي
البرازيلى

تغطيه كامله مني لحفله الكينج بمرينا بلفيديو والصور Empty
مُساهمةموضوع: تغطيه كامله مني لحفله الكينج بمرينا بلفيديو والصور   تغطيه كامله مني لحفله الكينج بمرينا بلفيديو والصور Emptyالأحد أغسطس 16, 2009 4:23 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

طبعا مش هقدر اقول اي مقدمه عن حديثي للحفله لان لو تكلامت عن الحفله ممكن نتكلم لحد السنه الجايه والله

بس عايز اعرفكم حاجه بنسبه لي انبارح احسست اني قد موت انا وجمهور دياب جميع هل تعرفون لماذه
جمهور عمرو دياب كان متوجد في ساحه الحفله من الساعه 5 عصرا وكنت وحد منهم وكان عددنا حولي10 الف عضو او اكثر متوجدين داخل الحفله من الساعه 5 والله العظيم والدليل علي كلامي تكت الحفل كان مكتوب عليه رقم تسلسل وانا كان رقم التكت بتاعي8911 وكنت مغير التكيت الساعه حولي 4 يعني الساعه 7 كده كان موجود اكثر من 20 الف واحد وانا في مقدمه الحفله بدون مياه او طعام من الساعه 5
واتت الساعه الي 7 ونصف
بدأت الفرقة فى الدخول وتجهيز الالات وطبعا الجمهور ادى تحية ل واحد بأسمه

بعدها عدى الوقـت ممل للجميع خصوصا مع ازدياد التزاحم بطريقة ترعب

ولسة الشمس ما غابتش لدرجة ان مع غروب الشمس كان المكان تقريبا

كوملبية ومافيش خرم ابرة وعلى الرغم من كده استمر دخول الناس
كل ده والناس بتغنى وتحكى وعشان الوقت يعدى لكن كأن الساعة وقفت

دخـلت الفرقة تعمــل البروفة بتاعتها على السـاعة تسعة تقريبامتأخر عملو البورفة على قمرين والليلادى وكـأن النـاس كانت
منتظرة المزيكــا عشان تولعهـا
بعد البروفة عدى الوقت ممـل جدا بطريقة فظيعـة خصوصا وان الشـاشات

ابتدت تعرض اعلانات للرعاة بتوع الحفلة وبرضه الناس شغالة تغنى
بدأ نغمــات الدى جـى على السـاعة عشرة وطبعــا النـاس فرحت فى الاول

لكــن فرحها ما دامش كتير

الهدف الاســاسى للحفلة عمرو ديـــاب وبسسسس
وعندما اتت الساعه 9 احسست اني قد انتهيت انا واصدقائي وكل من كان معي في المقدمه لان عندما نظرنا الي الخلف لام نري اي شياء من كتر الجمهور المتواجد داخل الحفله

كان موجود داخل الحفله اكثر من190 الف واحد من الساعه 9 الي 10ولكن علي حسب علمي وعلم كل من في الحفله وصول عمرو دياب علي الاستنج من الساعه 10 و نصف واتت الساعه 10 ونصف وكل جمهور عمرو دياب منتظر وصول الكينغ علي المسرح
ولم ياتي الهضبه بعد والجمهور ماذال يكثر ويكثر بطريقه رهيبه اخفتني كثيرا جدا
لاني انا في المقدمه وفي حال اي تدافع من الجمهور الرهيب ده هكون انا الخسران اكيد هههههههه
واتت الساعه 11 او اكثر ولم ياتي الهضبه الي الحفله وقال احد منظمين الحفله الي انا اساسا مخنوق اوي منهم
راح قايل الكينج عمرو ديــاب لسة فى السكة ومش قادر يوصل مكان الحفلة بسبب الازدحام عشان يجيب احباط لكل النــاس
واتت الساعه الي 12واكثر وبدا الجمهور يتعصب تعصب غير عادي بسبب التزاحم الشديد جدا داخل الحفله والاراهق الي احنا في من الصباحطبعـا الناس كانت صدعت وابتدت كالعادة تلوم على عمرو فى التأخير وكان منظر جميل جدااااا وانت تشوف الناس وسطك وهما بيشجعو بعض بالكلمة لما عمرو هايطلع على المسرح هاتنسى كل تعبك كـل ده والنــاس صـابرة على كـل التعب والارهــاق وفى انتظــار طلة عمرو عليهم باغانيه
لكنهم ملو من الدى جى واعلانات الشاشات .. ورقص الاراجوزات عدت السـاعة اتناشر وعمرو لسة مجـاش ابتدت النـاس فى هتـاف اطلع

ياعمرو .. تعــالى يا عمرو .. وكفايه حرام.. وبعد كده حصل حاجه من منظمين الحفله دول الي همه

اغــبــى مخـــاليق ربنــا
عمرى ماشوفت غبــاء للدرجة دى احد اعضاء فريق تنظيم الحفلة اخد المايك وبيقول الــنـاس بتوع الاسعــاف لو سمحت معانا حـالة اغمــاءالكلام ده قدام اكتر من 100 الف شخص مع ان بتوع الاسعـاف اكيد معاهم لاسلكى ممكن تقولهم كده عليه وكـانت الكلمةاللى اثارت بلبلة وسط الجمهور والقــاء اللوم على عمرو لدرجــة وجود هتـاف من الجـانب الايمن مش عاوزينه .مش عارف القصد كان علي الشخص الي فحاله الاغماء ام اللاسطوره.....عشان ترد منطقة الوسط .. عمرو عمرو بنحبك يا عمرو ..والمنطقة الشمـال.الي انا واحد منهم. عـاوزين عــمرو.... بنحبك يا عمرو وبعد كـلام الاخ الحـلو ده انا قاعد اتخيل فى دماغى عناوين مقــالات الجرايد الصفرا المتوقعة وفــاة 500 و100 فى العناية المركزة بسبب تأخر عمرو واللى مابيصدقو حـاجة يزيطو فيها هههه طبعــا الحكـاية كـانت هاتقلب بأزمة خصوصـا مع تدخل البودي جردات ومنظمين الحفله الي انا مخنوق منهم وعمل تجمع على المســرح قال ايه عشان يخوفو الجمهوراللى لو كان واحد منهم كان طلع اشــلاء بدأت النـاس تحدفهم بأى حاجة تيجى فى ايدهم وانا واحد منهم واحنا بنهتف ونقول عاوزين عمرو ...هوة فين عمر عيزين عمر او كليب عمر او اغنيه لعمر

اذكــى فقـرة فى الحفلة
بعد بداية الازمــة
لم الاراجوزات الي همه البودي جردات والمنظمين يعنينفسهم وطلعو من على المسرح عشــان تبدى الشـاشات
فى عرض الحـلقة الاولى من برنامج الحـلم كان ليها مفعول السحـر على الجمهور اللى سكــت لفترة
بعدها بدأ الغنـا على مقـاطع الاغـانى اللى لا تتعدى 20 ثانية

فى حلقة البرنامج واقفين بيغنو
يا طريق يا طريق
غنى من قلبك
هلا هلا
وتوالت مقـاطع من الكليبات والناس بتغنى كأنها ماصدقت اى حـاجة تخص عمرو وبدأو التفــاعل معاها
بعدها ابتدت عرض للكيبات المسروقة من اغانى عمرو
ولقطـات من الميوزيك اورد .. التلاتة
وخـلصت بكلام عمرو فى الحلقة الاخيرة
وولعت النـاس وابتدى الوقت يعدى والارهاق كمان بسرعه رهيبه
وهوب دخــل كليب ويــــاه
وولعت بورتو بالغنـــا

اخييـــــــــراااااا

الفرقة بدأت تاخود اماكنها على المســرح والضلمة والاستعداد الدخول عمرو
((((ودخــل عمرو)))))
بأغنية

الله على حبــك انت

والدنيا ولعت والايادى اترفعت والاصوات بالهتافات عليت وابتدا العيد بل المولد الديابي وهذه لايمكن ان يحكي بلفم لزم يره بلعين

بس اسبكم شويه مع الصور والفيديوهات دي الي انا مصور منه شويه وصدقائي مصورين شويه منهم

للمشاهده علي اليو تيوب

يهمك في ايه

كل الا حبيبي

قال فكرينك

خليك فكرني

اه من الفراق

عيني وانا شايف
الهضبه وعمرو مصطفي

حلوة الايام

بس التصوير مش مزبوط اوي بسب دتافع الجمهور الغير عادي
داخل الحفله اكثر من300 الف متفرج
وانتظروا ماريـــنـــا 2009 كاملــة ب الكوالتى العالي من Alloly
في عمرو دياب كافي

ودي الصور
الساعه 4.30 امام اول بوابه للحفله

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1536x2048 and weights 463KB.
تغطيه كامله مني لحفله الكينج بمرينا بلفيديو والصور Sy5ohp61heq7qg52wdk

تاني بوابه للحفله

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 2048x1536 and weights 471KB.
تغطيه كامله مني لحفله الكينج بمرينا بلفيديو والصور Sxkq4bf6jacg732p81v7

قبل دخولي لساحه المعركه
ومعرفتش ارفعها تاني في الحفله بسبب الازدحام المرعب داخل الحفله
تغطيه كامله مني لحفله الكينج بمرينا بلفيديو والصور F59vadmbza48if4h7uh
احد عشاق عمرو دياب داخل الارض الديبيا

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1536x2048 and weights 359KB.
تغطيه كامله مني لحفله الكينج بمرينا بلفيديو والصور Z4rvbygwso142g1b2ly

صوره لتجمع الجمهور الرهيب الساعه7.. قبل غروب الشمس

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 2048x1536 and weights 520KB.
تغطيه كامله مني لحفله الكينج بمرينا بلفيديو والصور 355sk4uehxssxrsgcboo

تغطيه كامله مني لحفله الكينج بمرينا بلفيديو والصور 2vty6ud
تغطيه كامله مني لحفله الكينج بمرينا بلفيديو والصور F0p95zjh0ui3007lcu3p

منقووووول
MAGIC-GIRLS
المدير العام
المدير العام
MAGIC-GIRLS

تغطيه كامله مني لحفله الكينج بمرينا بلفيديو والصور Empty
مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كامله مني لحفله الكينج بمرينا بلفيديو والصور   تغطيه كامله مني لحفله الكينج بمرينا بلفيديو والصور Emptyالخميس أغسطس 20, 2009 8:41 pm

مشكووووووووووووووووووور ............................
https://magic-girls.hooxs.com

تغطيه كامله مني لحفله الكينج بمرينا بلفيديو والصور
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-